Minkälaisen asunnon saa 300.000 eurolla Helsingistä?
Kommentit (17)
Pikku rivarin keskustasta, sivummassa esim etu-Töölöstä saat jo rivarikaksion tai vanhemman kolmion.
Keskustan alueelta noi 40 neliöisen yksiön tai kaksion.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä itse osaa kaivaa esiin oikotietä tai etuovea ja laittaa hakukriteeteiksi haluamaasi kaupunkia ja hintaa? Kuinka idiootti sä oikein olet jos toikin on sulle liian vaikea juttu?
Keskusteleeko ne etuovesta, kuinka viddun tyhmä sinä olet.
Esimerkiksi putkiremontoidun pienen kaksion Lauttasaaresta tai Meilahdesta, tai suuren kaksion Käpylästä tai Hermannista. Keskustasta yksiön tai kallista putkiremppaa odottavan pienen kaksion. Lähiöstä perheasunnon kerrostalosta (esim. neliön).
Kanakopin kokoisen vaatekomeron, jossa viimeisin pintaremontti tehty neuvostoliiton aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikku rivarin keskustasta, sivummassa esim etu-Töölöstä saat jo rivarikaksion tai vanhemman kolmion.
Rivari keskustasta?
Vierailija kirjoitti:
Täällä Etu-Töölössä ei taida rivareita olla. Kampissa on yksi vanha puutalorivari. Mutta ei kolmiota todellakaan saa 300 000 eurolla, halvin on Etuovessa 600 000 euroa, eli kerropa ainakin kahdella.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt ja asunut koko ikäni 49v helsingissä, mutta en ole ikinä nähnyt keskustassa rivitaloja. Mistä niiä löytyy?
Ja tuossa etutöölöläisessä halvimmassa kolmiossa on vielä putkiremppakin tulossa, eli hintaan voi laskea sen 50-80 000 euroa lisää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt ja asunut koko ikäni 49v helsingissä, mutta en ole ikinä nähnyt keskustassa rivitaloja. Mistä niiä löytyy?
Kampissa on yksi, Ruoholahden villat (Lapinlahdenkadun alla). Puisia vanhoja taloja, nykyään rivareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampissa on yksi, Ruoholahden villat (Lapinlahdenkadun alla). Puisia vanhoja taloja, nykyään rivareita.
Asuin tuolla 70 luvulla sillon ne olivat tosi alkeellisia mut varmaan nyt ois arvo noussut pilviin verrattuna et siihen aikaan ei olleet haluttuja.
Me aiotaan ostaa Espoosta kerrostalo-neliö about 100 m2. Sen saa putkiremontoituna just 300 t eurolla. Pieni pintaremppa ei haittaa. Putkiremppa pitää kuitenkin olla tehty.
Vierailija kirjoitti:
Rivari keskustasta/Töölöstä??? Salli mun nauraa.
Ei minkäänlaista.
Sillä saa säilytyslokeron hesalaistuneille sudettisavolaisille jotka maksavat koppia lopun työuraansa eivätkä autosta luovuttuaan tule enää poistumaan parin julkisen liikenteen linjan sädettä kauemmaksi kotioveltaan.
Taudinkuvaan kuuluu se että nyt nämä kuvittelevat olevansa maalaisia sivistyneempiä kosmopoliitteja jotka hokevat elementtilähiössään mantraa "tää on metropoli, täällä on kaikki mitä ikinä tarvitsen".
Kivan funkkisyksiön 40nm remppakämpän Kalliosta. Lattia, seinät, keittiö ja kylppäri uusiksi. Voi saada vielä hyvältä paikaltakin.
Kyllä sillä jonkun pikkukopperon saa kantakaupungista.
Varaudu sitten lootaviinin kulutuksen lisääntymiseen kun ei siellä satiaisten ja sokeritoukkien keskellä kestä selvinpäin.
Etkö sä itse osaa kaivaa esiin oikotietä tai etuovea ja laittaa hakukriteeteiksi haluamaasi kaupunkia ja hintaa? Kuinka idiootti sä oikein olet jos toikin on sulle liian vaikea juttu?