Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullinen ja hyvä kulmasohva?

Vierailija
26.08.2018 |

Ootteko tehneet viime aikoina hyviä (tai huonoja) sohvakaupppoja? Meille hakusessa uusi kulma- tai divaanisohva, hintaa saisi olla max 1000 €. Kiitän vinkeistä jo etukäteen! 😊

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri haussa samoilla kriteereillä.

Maskusta löytyi mut maksoi sen vajaa 2k€.

Hinnat alkaen mallit oli joka liikkeessä jotain susipaskaaa materiaalia tai koiran oksennuksen värisiä.

Vierailija
2/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko tehneet viime aikoina hyviä (tai huonoja) sohvakaupppoja? Meille hakusessa uusi kulma- tai divaanisohva, hintaa saisi olla max 1000 €. Kiitän vinkeistä jo etukäteen! 😊

Mene etsimään heti, äläkä täällä jumita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askosta taisin hakea omani 3v sitten. Tumma kangasdivaanisohva, tokyo taisi olla nimi, hinta oli joku 800e. Tosi tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
4/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kulmasohvat (toki saa kankaan tilauksesta vaihdettua) ovat AINA harmaita, beigejä tai mustia/ruskeita?? Olen ihmetellyt asiaa jo pitkään.

Sitten ne vaihtotaittopatjat puisiin vuodesohviin aina aivan karseita kasarikuoseja? Ruskeita/oransseja järkyttävin kaari/kukkakuvioin.

Vierailija
5/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa noilla vaatimuksilla hyvän hinta-laatusuhteen. Meillä on Vimle-kulmasohva sieltä ja tonnilla saat kyllä jo jonkunlaisen kokonaisuuden.

Vierailija
6/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin nelisen vuotta sitten iso kulmasohva Tuusulan nimeä en nyt muista sohvaliikkeestä. Ei ollut mikään ketjuliike. Iso moduulisohva missä osat ja kankaat valittiin toiveen mukaan. Sohva tehtiin Virossa. Askot ja iskut ja muut tuli kierrettyä tuolla hinta oli puolet halvempi kuin muualla. Sohvaan ollaan oltu tosi tyytyväisiä.

Vierailija
7/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On24 liikkeessä myydään halvalla sohvia. Ne on samoja joita myydään paikallisissa kivijalkakaupoissa.

Itse käyn kokeilemassa kivijalkakaupoissa mikä sohva tuntuu mukavalta ja sen jälkeen tilaan sen on24 firmasta.

Vierailija
8/9 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kotiutettua tällainen Toronto avokulmasohva täältä https://wastus.fi/kulmasohva-vertailu-mika-on-paras-vaihtoehto-sinulle/, ja siinä on tullut nukuttua päikkärit jos toisetkin. Paras sohva tähän mennessä!

Vierailija
9/9 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Askon nettikaupaupasta ei kannata tilata. Kadottivat koko tilauksen, olin maksanut tuotteesta... Nyt koko tilaus on kadonnut heiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi