Mitä teet piristyäksesi silloin, kun mielialasi on maassa?
Mitä teet päästäksesi irti ikävästä olosta?
Kommentit (36)
Lähden ulos, johonkin taidenäyttelyyn tai kirjastoon tai viihtyisään kahvilaan.
Vertaan oloani "kuolemaantuomittuun" syöpäpotilaaseen tai hirttäytyneen lapsen vanhempiin.
Menen kävelylle luontopolulle tai metsään, pyöräilemään, uimaan... Mulle auttaa aina ulkoilu. :)
Pitkälle pyörälenkille ja napit korviin, mielimusiikki soimaan ja reipas rytmi polkemiseen. Parin tunnin päästä mieli on jo paljon parempi.
Taidan olla ainoa ihminen, joka masentuu ulkoillessa. Ulkona oleminen saa minut surulliseksi. Kävely toisten kotien ohi itkettää. Haluan pian takaisin sisälle, turvaan.
Ajattelen elämän lyhyyttä ja se saa olemaan kiitollinen tästäkin hetkestä, olen vielä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vertaan oloani "kuolemaantuomittuun" syöpäpotilaaseen tai hirttäytyneen lapsen vanhempiin.
Miten ajatus näin kurjista ihmiskohtaloista voi edes vertailukohtana piristää? Ihmiset ovat näköjään todella erilaisia. Minut tuollaiset asiat saavat vain miettimään sitä, että maailma on monelle aika kurja paikka ja olo muuttuu entistä alakuloisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen elämän lyhyyttä ja se saa olemaan kiitollinen tästäkin hetkestä, olen vielä täällä.
Minä ajattelen, että kuolleet ovat päässeet eroon kaikista tuskistaan. Toisinaan kadehdin heitä.
Menen kävelemään, mieluiten metsään