Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kamala vauvakuume

17.07.2008 |

Oikeesti en tiedä kumpi tuo vauvakuume on...

Olen aina halunut ison perheen. Minulle on siunaantunut jo kaksi lasta; yö ja päivä. Päivä oli vauva aikana helppo. Yö on ollut syntymästään asti "piikki lihassa" (tahtomattaan raukka, sai huonot kortit; allergiat, korvatulehdus kierteet, astma). Iältään lapsukaiset ovat 5 ja 3 vuotta. Pienempi on ongelma tapaus.

Nyt sitten mulle on iskenyt tosi kova vauvakuume. Mies ei lämpene. Itse mietin, että olisi hyvä saada lapset lyhyellä ikäerolla, mutta myönnän et rankkaa on ollut Juniorin sairastelukierteet.

Itse olen alle 30v, mutta mieheni on yli. En aio tehdä lasta mieheltäni salaa, mutta olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä et ympäri puhun tai sitten pitää tehdä jotain. Ajatus oman ajatuksen luopumisesta ei tule kysymykseen.

Mieheni olisi siis myötämielisempi jos Juniori ei olisi ollut jo pienenä noin sairas, pelkää että seuraava on vielä pahempi. Itse mietin, että parin vuoden päästä vauva olisi ihana 30-vuotislahja. (Tiedän ettei kaikki mene sormia napsauttamalla Juniorkin antoi odottaa yli vuoden ennen kuin tärppäsi).

Ihanaa haaveilla 3. lapsesta, mutta kamalaa kun ei tunnu löytyvän oikeata aikaa. Oma työelämä on vasta alkanut ja töitä riittää vuoden loppuun asti, mutta sitten kaikki avoinna.

Toisaalta jokaisesta pilvestä löytyy hopeareuna; mieheni on varastoinut kaikki pinnasängystä ja vauvan vaatteista alkaen eikä ole aikeissa myydä niitä, joten ei taida ihan toivoton tapaus olla.

Tsemppiä kaikille haaveilijoille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla