Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuvuoden laihdutusketju 2018

Vierailija
26.08.2018 |

Ajattelin nyt aloittaa tälläisenä ketjun, jos täällä sattuisi olemaan muitakin joilla on tavoitteena laihtua vielä tämän vuoden puolella. Olisi kiva, jos tässä ketjussa kannustettaisiin toisia, jaettaisiin vinkkejä ja reseptejä. Repsahdukset eivät haittaa, niistä pääsee yli. Haluaisin tästä positiivisen keskustelun! Kaikki ovat tervetulleita tänne

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin laihdutuksen alkuvuodesta ja lqihduinkin silloin 7 kiloa. Nyt olisi tarkoitus jatkaa tätä laihdutusta tauon jälkeen. Haluaisin päästä vielä muutamasta kilosta eroon, mutta en ole vielä päättänyt monestako. Olen itse normaalipainon ylärajoilla, joten en kovin paljoa yritä laihduttaa.

Tämän viikon olen ollut dietillä ja kilo painosta on pudonnut pois. Toki se on varmasti suurimmaksi osaksi vesipainoa

Ap

Vierailija
2/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla mukaan tähän. Surullista että kaikki nää laihduttamiseen liittyvät keskustelut kuolee todella nopeesti. Mut yritän olla tääl pitämässä tätä elossa sit! Mul on ollut dieetti nyt kuukauden päällä ja painoa lähtenyt 3 kiloa. Ei ehkä paras tulos mut ainakin jotain! Oon lisännyt kasviksia ruokavalioon ja jättänyt roskaruuat ja herkut syömättä. Liikuntaa on tullut harrastettua enemmän kun normaalisti. Käyn lenkillä noin 5 kertaa viikossa ja yritän saada vähintään 10 000 askelta päivittäin täyteen sen lisäksi.

- Maiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen flunssassa ja laihdutus ei ole ensimmäisenä mielessä. Palaan asiaan ja puntarille kun olen taas kunnossa.

Vierailija
4/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tervetuloa takaisin sitten kun olet parantunut! Pärjäile :)

Ap

Vierailija
5/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olin mukana siinä loppukesän laihdutus ryhmässä mutta siihen ei enää ole kommentoitu hetkeen... Joten päätin tulla tänne! Ylipainoa hieman löytyy, joten siitä yritän päästä eroon. Tähän mennessä on mennyt hyvin ja pari kiloa on saatu karistettua pois n. 1kk aikana. Tavoitteena on laihtua kymmenen kiloa.

-K

Vierailija
6/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, mutta käy niin kuin kaikissa muissakin. Toimivat neuvot lyntätään ja neuvojat haukutaan häiriköiksi.

Vierailija
7/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten flunssa estää laihdutuksen?  

Vierailija
8/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tästä sellaisen keskustelun, jossa erilaiset näkemykset laihdutuksesta. Ihmisille toimii toiset tavat paremmin kuin toiset, joten muiden tapojen lyttäämisessä ei ole järkeä. Kaikki tekee niinkuin parhaaksi näkee

Ap

Vierailija
9/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku teki uuden keskustelun tästä! Olen jonkin aikaa etsinyt laihdutuskeskustelua, mutta kaikki jotka tulivat vastaan olivat hiljentyneet. Tulen sitten tähän mukaan.

Tavoitteenani on pudottaa ainakin 15 kiloa. Olen 172cm ja 81kg. Tämän vuoden puolella en tietenkään 15 kiloa aio pudottaa, mutta ainakin viidestä kymmeneen kiloa haluaisin pudottaa. Minkälaisia tavoitteita teillä on, ja minkälaisissa mitoissa olette?

Iina

Vierailija
10/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen mukaan tähän(kin) ketjuun. Olen taapertanut ketjusta toiseen jo viime joulukuun puolesta välistä lähtien. Tähän mennessä pudotettuja kiloja 26 ja vielä 4 kiloa tavoitteeseen, sitten ollaan normaalipainon ylärajalla .No ehkä siitä vielä senkin jälkeen muutama kilo pois, saa nyt katsoa.

Vierailija
11/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinalle vastaan tässä!

Eli mun aloituspaino on oli 68kg, ja siitä on pudonnut 3 kiloa. Pituutta mult löytyy sellaset 166cm. En nyt niin paljoa yritä tässä vaiheessa laihduttaa, mutta enemmänkin yritän saada elämäntapani kuntoon ja vähän kuntoa kohennettuu

Maiju

Vierailija
12/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kerään motivaatiota... lievä ylipaino, vähän pitäisi skarpata. Millaisia laihdutusstrategioita teillä on, noin niin kuin pähkinänkuoressa? Itse ei perheen ym. vuoksi pysty ihan "täysillä" panostamaan, vaan pitäisi pystyä tässä muun ohessa tekemään jonkinlainen ryhtiliike. En oikein tiedä millaiset säännöt itselleni laatisin.

Vierailija
13/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tästä sellaisen keskustelun, jossa erilaiset näkemykset laihdutuksesta. Ihmisille toimii toiset tavat paremmin kuin toiset, joten muiden tapojen lyttäämisessä ei ole järkeä. Kaikki tekee niinkuin parhaaksi näkee

Ap

Tää on niin totta. Must tuntuu, et noissa laihdutuskeskusteluissa aina on ne tyypit joitten mielestä on vain yks ja ainoa oikea tapa laihduttaa, ja jos joku siitä poikkeaa nii on ihan turha edes yrittää laihtua. Huoh. Toivottavasti tääl voidaan olla avoimempia muittenkin tavoille

Maiju

Vierailija
14/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! 

Mulla on reippaasti ylipainoa ja pudotettavaa olisi kokonaisuudessaan 28 kg D: 

Olen ollut aikaisemmin ihan normaalipainoinen ja kilot ovat tulleet hiipien. En oikein tiedä mistä aloittaisin tämän urakan. Ruokavalio taitaa olla kuitenkin se tärkein, joten jos siihen ensimmäisenä kiinnittäisi huomiota. Sinänsä "helppoa", sillä tiedän syöväni liikaa karkkeja ja muita herkkuja, joten painon olettaisi putoavan jo ihan vain siirtymällä tavalliseen säännölliseen ruokavalioon. 

Työmatkat kuljen aina pyörällä, mutta muuten liikunta on vähäistä.

Lääkärin kanssa on ollut puhetta myös ENE-dieetistä, mutta en tiedä olenko siihen valmis. Mielummin kokeilen nyt ensin muokkaamalla ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja katson kuinka käy. 

Vierailija
15/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kerään motivaatiota... lievä ylipaino, vähän pitäisi skarpata. Millaisia laihdutusstrategioita teillä on, noin niin kuin pähkinänkuoressa? Itse ei perheen ym. vuoksi pysty ihan "täysillä" panostamaan, vaan pitäisi pystyä tässä muun ohessa tekemään jonkinlainen ryhtiliike. En oikein tiedä millaiset säännöt itselleni laatisin.

Mainitsin jo tuossa ekasta viestissäni kävelemisestä ja lenkkeilystä mut ruokavalion suhteen (kuten jo sanoin) herkuttelua on hyvä vähentää tai vaihtaa herkut terveellisempiin vaihtoehtoihin. Yks hyvä tapa on löytää esim. Hedelmiä tai vihanneksia joista tykkää paljon. Mulla nää on mm. Persikka, ananas ja kirsikkatomaatit. Jos on tottunut syömään karkkia/leivoksia pari kertaa viikossa niin korvaa edes puolet niistä hedelmillä. Jos on tottunut syömään sipsejä, niin vaihtaa vaikka ite sipsit ruissipseihin tai dipattaviin vihanneksiin (porkkana, kurkku...).

Ihan perus kotiruokaan voi lisätä vihanneksia. Uunijuurekset on helppoja ja yksinkertasia tehdä. Kinkkukiusauksiin/muihin vastaaviin on helppo lisätä herne-maissi-paprika pakastepussi. Kasviksia voi syödä suurella volyymilla ja vähillä kaloreilla

Vierailija
16/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vinkkejä oikean annoskoon löytämiseen. Tiedän syöväni aina kerralla liikaa, ns. täyteen. Mut miten osaisi syödä silleen sopivasti?! 😁

Vierailija
17/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit vinkkejä oikean annoskoon löytämiseen. Tiedän syöväni aina kerralla liikaa, ns. täyteen. Mut miten osaisi syödä silleen sopivasti?! 😁

Pienempi lautanen? Ja ei haeta lisää ruokaa. Tällä pääsee usein pitkälle. Jos ei meinaa onnistua tällä keinolla, niin toinen vaihtoehto on mitata ruuat joko desimitalla tai keittiövaa'alla että syö aina suht samoja määriä eikä liikaa

Vierailija
18/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienempi lautanen? Ja ei haeta lisää ruokaa. Tällä pääsee usein pitkälle. Jos ei meinaa onnistua tällä keinolla, niin toinen vaihtoehto on mitata ruuat joko desimitalla tai keittiövaa'alla että syö aina suht samoja määriä eikä liikaa

Perseestä sun ohjeet. Sopiva ruokamäärä onnistuu ruuan sisältöä rukkaamalla. Näin kylläisyys tulee luonnostaan, eikä tarvitse kikkailla.

Vierailija
19/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitä huomiota ruuan sisältöön. Näin ruokamäärä pysyy luonnostaan kohtuullisena.

Vierailija
20/33 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen mukaan tähän(kin) ketjuun. Olen taapertanut ketjusta toiseen jo viime joulukuun puolesta välistä lähtien. Tähän mennessä pudotettuja kiloja 26 ja vielä 4 kiloa tavoitteeseen, sitten ollaan normaalipainon ylärajalla .No ehkä siitä vielä senkin jälkeen muutama kilo pois, saa nyt katsoa.

Kunnioitettava suoritus jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme