En pääse irtautumaan miehestä
Onko kenelläkään muulla tämmöistä ongelmaa.
Olen naimisissa ja yhden lapsen äiti.
Elämä on ihan hyvällä mallilla. Ja aviomieheni on ihan hyvä mies. Joskin vähän tylsä.
Ja seksielämä on aviomieheni kanssa vähän lopahtanut.
On meillä seksiä, mutta aika harvoin.
Mutta ongelma on yksi toinen mies. Hän on nuoruuteni poikaystävä.
Olen tässä vuosien saatossa aina päätynyt hänen kanssaan sänkyyn.
Milloin baarista ja milloin muuten vaan kun on viestitelty tai soiteltu.
Tätä on jatkunut jo vuosia.
Välillä menee pitkiäkin aikoja kun ei olla yhteyksissä.
Ja sitten häneltä tulee vaikka viesti niin olen jo valmis juoksemaan hänen luokseen.
Ihan kun hän hypnotisoisi minut.
Seksi tuon miehen kanssa on taivaallista. En minä mieheltäni sellaista saa.
Haluaisin lopettaa, mutta en pysty.
Jotenkin hän aina saa minut syttymään puheillaan ja viesteillään.
Baarissa jos näen hänet niin minun on pakko jossain vaiheessa liittyä hänen seuraansa ja sitten sitä taas ollaan menossa.
Kyllä aina koen omantunnon tuskia kun miestäni petän tuon exäni kanssa.
En tiedä onko exälläni tunteita oikeasti minua kohtaan. Kyllä hän niin aina väittää. Mutta ei halua perhettä. Hän on sinkku.
On hän seurustellut, mutta sänkyyn on päädytty silloinkin. Tosin harvemmin.
Miten pääsisin eroon tästä.
En haluaisi kuitenkaan hajoittaa elämääni. Varsinkin kun en tiedä voisiko olla yhteistä tulevaisuutta vielä exäni kanssa. Haluaisin ja taas toisaalta en.
Mutta seksissä haluan exääni yli kaiken.
Se mies vaan osaa sekoittaa ajatukseni aina.
Kommentit (19)
Poikaystäväni jätti minut. On puhuttu tuosta asiasta. Hän ei halunnut silloin nuorena sitoutua loppuelämäkseen. Lähti ulkomaille töihin muutamaksi vuodeksi ja palasi suomeen.
Meni monta vuotta ettemme nähneet.
Tästä on aikaa noin 20 vuotta kun seurustelimme. Meillä oli noin neljän vuoden suhde silloin. Menetin myös neitsyyteni hänelle.
On siinä jollain miehellä kunnon narttu vaimona.
Toivottavasti jäät kiinni tosta kaksnaamasuudesta ja kärsit
Sinulla on monia vaihtoehtoja ...
Jatkat samaan malliin nauttien ja hiukan omantunnon tuskia potien.
Jatkat ja koulutat omaa aviomiestäsi huomioimaan sinua seksuaalisesti ja yhdessä nauttien. Ja kun oma aviomiehesi osaa tyydyttää sinut, on sinun helpompi torjua ja hylätä tämä sivusuhde.
Lähde aviomiehesi kanssa vkonloppu-retkelle, jonnekin missä voit päästää hänet nautintojen pariin.
Ihan klassinen kulissiliitto siis sulla - perhe-elämä tasaisen ja luotettavan kumppanin kanssa ja vuosia kestänyt ulkopuolinen seksisuhde.
Et ole ilmeisesti koskaan ollut tosissasi edes lopettamassa sivusuhdettasi. Toivottavasti miehesi ei saa koskaan tietää, että olet valehdellut hänelle kaikki nämä vuodet, harva ihminen selviää siitä ilman pahoja henkisiä vaurioita ja syvää katkeruutta.
Teistä olisi jo aikaa sitten tullut pari exäsi kanssa jos suhteessa olisi potentiaalia muuhun kuin seksisuhteeksi. Tottaki noin pitkässä suhteessa on myös tunteita puolin ja toisin, mutta ei se mitään suurempaa merkitse. Etkä ole itsekään halunnut erota, ilmeisesti koska kuvio pelaa ajoittaisia omantunnontuskiasi lukuunottamatta. Aivan turhaa uskottelet itsellesi muuta.
Kyllä aikuinen kypsä ihminen pystyy tekemään päätöksiä omasta elämästään.
Jos haluat lopettaa tuon seksisuhteen, lopeta se ja tyydy parisuhteessa saamaasi seksiin. Jos et halua lopettaa etkä halua myöskään erota, sun on kestettävä narisematta omantunnontuskat ja valehtelusi. Ja otettava myös vastuu siitä, ettet panosta täysin omaan parisuhteeseesi. Se heijastuu henkiseen yhteyteenne, kommunikaatioon joka ei voi koskaan olla täysin rehellistä ja tottakai myös haluusi ja kykyysi parantaa seksielämäännekin.
Mulla oli sama 14 v ajan. Pääsin eroon vasta, kun lopulta ihmeen kaupalla tapasin vielä seksikkäämmän miehen. Jos olet naimisissa epähaluttavan miehen kanssa, niin sitten on huonompi tilanne.
Siis luinko mä oikein? :Sarjapettäjä naukuu ettei pysty olemaan uskollinen millään mutta ei haluaisi hajottaa elämäänsä. Tsiisus.
Yllä olevat kommentit ovat hyviä. Toivon ettet jää kiinni, mut en toivo sitä sun vuoksi vaan sen miesraukan joka on sut puolisokseen erehtynyt valitsemaan.
Sehän tästä niin hankalaa tekee kun pidän elämästäni. Siinä on taloudellista vakautta, jota lapselleni ja itselleni haluan tarjota.
Vaikka mieheni on vähän tylsä. Hän on ihan hyvä mies. Ja hankkii hyvin työssään.
Mutta fyysisesti tarvitsen tuota exääni.
Olen koittanut useasti päästää irti. Mutta yksi tai kaksi kuumaa viestiä häneltä vie järkeni. En voi numeroakaan vaihtaa tai olla käymättä välillä baareissa etten törmäisi häneen.
Tiedän tekeväni järkyttävän väärin.
Olen pohtinut, että kertoisin kaiken, mutta en ole uskaltanut. Pelkään, että jään yksin, koska exäni haluaa kyllä minua ja minut, mutta hänen ehdoillaan. Hän haluaa asua yksin ja olla riippumaton.
Sinun on nyt ryhdistäydyttävä. Sinun täytyy nyt ryhtyä kehittämään aviomiehesi sexihommia omassa makkarissasi. Siihen tilanteeseen voi myös edellä kerrottu toinen ns. kolmas sexikkäämpi mieskin viedä teidän parisuhteen. Se kolmas mies tyydyttäisi sinua fyysisesti hyvin ellei paremmin kuin exäxi ja hänessä ei olisi olemassa entisyyttä, mikä sitoo teitä exäxi kanssa yhteen. Ala vain kieltäytyä exäxi yhteydenotoista. Kännyyn on helppo laittaa estot päälle, siten ettei hän sitä tiedä. Äläkä lähde baariin vaan hanki fyysiset tarpeesi aviomieheltäsi tai tältä 3. mieheltä, jonka jätät sitten, kun olet oman aviomiehesi sexikyisyyyden koulinut uudelle tasolle tai olette löytäneet yhteisen toimivamman sävelen.
Miehesi on siis tietämättään aisankannattaja. Elättää sinut ja lapsen ja sinä otat kermat päältä molemmilta miehiltä. Ei tuossa mitään ”hankalaa” ole, noinhan ovat itsekkäät ihmiset toimineet maailman sivu.
Suurimmalla osalla ihmisistä vaan on sinua korkeampi moraali ja parisuhde-etiikka. Myös aito rakkaus estää toisen hyväksikäytön.
Miehesi ei ole ainakaan mitään velkaa sinulle koska et ole häntä puolisona kunnioittanut etkä ollut luotettava. Saattaa olla että mieskin on jo kyllästynyt liittoonne koska seksi on vähän eikä hän sokea muutenkaan ole varmastikaan, huomannut kenties jo aikaa sitten ettet ole tunnetasolla sitoutunut. Olet tuhlannut molemmilta teiltä elämän parhaita vuosia.
Erohan teille joka tapauksessa jossain vaiheessa tulee. Tee palvelus miehellesi ja eroa, päästä hänet etsimään paremoi kumppani. Toki jäät yksin, mutta niin makaa kuin petaa.
Kai toi nyt on provo?
- puhelimeen estot
- numeron vaihto
- älä lähde yksin baariin
- kasvata selkäranka
Sekoitettu nainen kirjoitti:
Sehän tästä niin hankalaa tekee kun pidän elämästäni. Siinä on taloudellista vakautta, jota lapselleni ja itselleni haluan tarjota.
Vaikka mieheni on vähän tylsä. Hän on ihan hyvä mies. Ja hankkii hyvin työssään.
Mutta fyysisesti tarvitsen tuota exääni.
Olen koittanut useasti päästää irti. Mutta yksi tai kaksi kuumaa viestiä häneltä vie järkeni. En voi numeroakaan vaihtaa tai olla käymättä välillä baareissa etten törmäisi häneen.
Tiedän tekeväni järkyttävän väärin.
Olen pohtinut, että kertoisin kaiken, mutta en ole uskaltanut. Pelkään, että jään yksin, koska exäni haluaa kyllä minua ja minut, mutta hänen ehdoillaan. Hän haluaa asua yksin ja olla riippumaton.
Aha. Eka viesti oli vielä uskottava, mutta tämä paljasti, että kyseessä vain miesasiamiehen keksimä provo. Liian läpinäkyvästi taekoitushakuinen asetelma, sori vaan.
Kyllä. Tuo paljasti, että ap on mies, joka haluaa kertoa, että naiset käyttää miehiä vain taloudellisesti hyväksi. Toi on aika väsynyt juttu.
Paras mahdollinen tilanne! Saat hyvän perheen itsellesi ja toisaalta myös hienoa vaihtelua seksiin. Älä muuta mitään!
luuletko että vaihtamalla paranee? Pari vuotta niin tilanne on sama, vieras näyttää aina paremmalta.
Muistelkaapa vaikka hetkiä kun olette ensi kerran tavanneet, eikö totta että olit valmis tekemään kaikkesi että päädyt yhteen hänen kanssaan. Ei se parisuhde niin herkkua aina oo mutta vaihtamalla se ei ainenkaan parane.
Toivottavasti jäät kiinni, lunttu.
Miksi aikoinaan päädyitte eroon?