Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun aamulla siivosin :((((

Vierailija
26.08.2018 |

Sanoi rumasti: "etkö sä j-lauta voi olla siivoomatta edes sunnuntai aamuna"

Ja nyt se on mököttänyt mulle aamusta asti.

Meillä on kaksi pientä lasta, kyl siivottavaa riittää!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkoko sitä on siivota aamulla kun toinen sais kerrankin nukkua vähän pidempään? Ymmärrän miestäsi täysin.

On pakko. Siivosin keittiön kaapit ja eteisen vaatekaapin: tyhjensin ne, imuroin, pesin tolulla ja laitoin uudet hyllypaperit. Sitten järjestelin astiat, kuivat elintarvikkeet ja vaatteet uudelleen, vein matot ulos ja pesin lattiat. Ai niin ja pari koneellista pyykkiä.

En ymmärrä miten tää häiritsee niin kauheesti?

Ai sä teitkin vaan tommosen kevyemmän siivouksen. Luulin, että siivosit oikeesti. Seinät jäi pesemättä, lattiat vahaamatta, saunan ja kylppärin unohdit kokonaan. Entäs varastot, ovatko edelleen ihan sekaisin? Kun siivotaan kaapit, kiillotetaan myös hopeat. Unohtuiko jääkaapin siivous ka pakastimen sulatus? Lakanoiden vaihto, patjojen tuuletus, ikkunoiden pesu ja syysverhojen vaihto?

No eilen siivosin "oikeasti". Ja tänään myöhemmin pesen ikkunat kun mies hoitaa lapset. Ap

Vierailija
22/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette kaikki minua vastaan?!?!

Mikä tällänen vauvapalsta on missä kellään ei ole selvästikään lapsia?!?!

Pienten lasten kanssa on niin kiire, ettei ehdi huolellisemmin siivota. Hyvä kun kerkee viikkosiivouksen tehdä mutta päiväsiivouksesta täytyy tinkiä!! Ja syksyksi haluan kaapit järjestykseen!

Olin niin onnellinen kun siivosin kaappeja että melkein itkin onnesta. No se tunne muuttu äkkiä kun mues suuttui alkaa huutaa! Ja täällä te kritisoitte ja kiusaatte minua kun tulin tänne hakee. tukea kun mies mököttää! Ap

Jos olet tosissasi niin yritä joskus miettiä miehenkin näkökulmasta. Ja oikeasti yksi päivä siivoamatta voisi tehdä hyvää sinullekin. Asunto ei yksinkertaisesti voi olla niin sotkuinen etteikö vähempikin riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee etsimättä mieleen se uutinen, jossa vaimo kielsi mieheltään urheiluharrastuksen ja kehotti käyttämään ylimääräisen vapaa-ajan imurointiin.

Siivoamisesta on enemmän hyötyä jokaiselle, mitä hyötyä siitä on että ukko leikkii urheiluleikkejä niikuin pikkulapsi hiekkalaatikkoleikeissä.

Keskenkasvuinen nulukka tommonen mies on, käyttäis aikansa johonkin hyödylliseen tekemiseen.

Vierailija
24/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ilmiannon tosta ripuliviestistä!

Minkälaisia sekopäitä täällä oikein on?!?!

Kuka tuollaista törkyä edes laittaa julkisesti luettavaksi?!?

Miksi haluatte loukata minua täällä? Ap

Vierailija
25/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä mieheltä ja lasten isältä! Kuulostaa siltä että mies on vielä keskenkasvuinen kakara, ei aikuinen fiksu mies käyttäydy noin naistaan kohtaan. Olisi tyytyväinen että joku yleensä jaksaa siivota ja järkätä paikkoja. Ei sitä lapsi perheessä voi katsoa onko arki vai pyhä, tietyt asiat/hommat on tehtävä joka päivä. Tuo kommentti minkä mies esitti on aivan kuin joltain teini pojalta joka ei saa rauhassa kuorsata vapaa päivänä kun äiti siivoaa!!! 

Vierailija
26/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette kaikki minua vastaan?!?!

Mikä tällänen vauvapalsta on missä kellään ei ole selvästikään lapsia?!?!

Pienten lasten kanssa on niin kiire, ettei ehdi huolellisemmin siivota. Hyvä kun kerkee viikkosiivouksen tehdä mutta päiväsiivouksesta täytyy tinkiä!! Ja syksyksi haluan kaapit järjestykseen!

Olin niin onnellinen kun siivosin kaappeja että melkein itkin onnesta. No se tunne muuttu äkkiä kun mues suuttui alkaa huutaa! Ja täällä te kritisoitte ja kiusaatte minua kun tulin tänne hakee. tukea kun mies mököttää! Ap

Jos olet tosissasi niin yritä joskus miettiä miehenkin näkökulmasta. Ja oikeasti yksi päivä siivoamatta voisi tehdä hyvää sinullekin. Asunto ei yksinkertaisesti voi olla niin sotkuinen etteikö vähempikin riittäisi.

Ai mistä "miehen näkökulmasta?" Tässä on sulle kuule näkökulmaa: minä houdan kotona kaksi lasta ja laitan miehelle ruuat, pesen pyykit ja siivoan talon. Mies käy töissä.

Mikä tässä yhtälössä sitä miestä niin kuormittaa etten minä voisi aamulla siivota?

Ei meillä kotona nukuttu mihinkään puolille päivin! Ap

Vierailija
27/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako aloitit urakkasi?

Vierailija
28/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käytöstä mieheltä ja lasten isältä! Kuulostaa siltä että mies on vielä keskenkasvuinen kakara, ei aikuinen fiksu mies käyttäydy noin naistaan kohtaan. Olisi tyytyväinen että joku yleensä jaksaa siivota ja järkätä paikkoja. Ei sitä lapsi perheessä voi katsoa onko arki vai pyhä, tietyt asiat/hommat on tehtävä joka päivä. Tuo kommentti minkä mies esitti on aivan kuin joltain teini pojalta joka ei saa rauhassa kuorsata vapaa päivänä kun äiti siivoaa!!! 

Olen jopa miettinyt että olisko minun mies jopa narsisti? Joka tapauksessa hirveän kesken kasvuinen ja vastuuton on!!

Ei perheellinen voi nukkua aamukymneneen tai käydä jossain lenkillä iltaisin, kun pitäis olla nukkumassa. Ja kuka oikeasti menee yöllä saunaan? Ja mies mulle huusi ettei jaksa töissä jollei saa ulkoilla.

En minäkään ulkoile mutta hyvin jaksan!! Ap

Vierailija
29/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamuna minua naisena kiinnostaa lähikontakti mieheni kanssa vällyjen välissä enemmän kuin kaapin uudet hyllypaperit. No, kukin tyylillään.

Vierailija
30/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

🤣🤣🤣

Vierailija
31/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaiaamuna minua naisena kiinnostaa lähikontakti mieheni kanssa vällyjen välissä enemmän kuin kaapin uudet hyllypaperit. No, kukin tyylillään.

No minua ei kiinnosta mitkään kontaktit sen vätyksen kanssa ollenkaan! Ap

Vierailija
32/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän varmaan jokainen tykkää, että kaapit on järjestyksessä. Mutta kyllähän sitä perheessä täytyy myös muut ottaa huomioon. Itse olin eilisen päivän työkavereiden kanssa juhlimassa, ja nyt parantelen krapulaa tässä sohvalla. Kyllähän sen kaappien siivouksen voi hoitaa vaikka ensi viikonloppuna.

Ja sitten iltavuoroihin. On ihmisiä jotka pystyvät menemään nukkumaan suoraan töistä. Itse olen tehnyt myös iltavuoroja ja yövuoroja. Ja olen aina tarvinnut sen 1-2 tuntia työvuoron jälkeen aikaa rauhoittua, ennen kuin olen pystynyt nukahtamaan. Joten ei kaikki voi vaan suoraan mennä nukkumaan

Vierailija
33/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkoko sitä on siivota aamulla kun toinen sais kerrankin nukkua vähän pidempään? Ymmärrän miestäsi täysin.

On pakko. Siivosin keittiön kaapit ja eteisen vaatekaapin: tyhjensin ne, imuroin, pesin tolulla ja laitoin uudet hyllypaperit. Sitten järjestelin astiat, kuivat elintarvikkeet ja vaatteet uudelleen, vein matot ulos ja pesin lattiat. Ai niin ja pari koneellista pyykkiä.

Eli heräsit neljältä siivoamaan? Oliko kosto siitä että mies valvoi illalla myöhään ja otti alkoholia? Kolistelit tietysti niin maan perkeleesti että lapsetkin heräsivät ja sitten tiuskit niillekkin niin että alkoivat itkeä? Tyypillinen elämäänsä pettynyt kotiäiti.

Vierailija
34/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua ei kiinnosta mitkään kontaktit sen vätyksen kanssa ollenkaan! Ap

Jostain syystä tämä ei yhtään yllättänyt.

Vierailija
35/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitkin siivota ihan kiusallasi.

Vierailija
36/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihan kaamea puoliso. Ymmärrän kyllä, että aamu- ja iltavirkun on hankala sovittaa erilaisia rytmejään yhteen, mutta ap ei edes yritä vaan haukkuu miehensä maan rakoon niinkuin pahainen kakara. Minä en ainakaan saa heti iltavuoron jälkeen unta vaan minun pääni tarvitsee vähintään sen pari tuntia rauhoittumisaikaa kotona ennen nukkumaanmenoa. Ja viikonloppuaamuisin haluan todellakin nukkua niin pitkään kuin mahdollista. Ennen lapsia se tarkoitti puolille päivin, nykyään kun on lapset niin valitettavasti korkeintaan puoli ysiä. Onneksi on koko perhe samanlaisia yökyöpeleitä ja aamutorkkuja, niin ei tarvitse ap:n kaltaista natsia sietää.

Vierailija
37/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta missä huomaavaisuus? Ensi sunnuntaiaamuna meet ja peset talon ulkoseinät ja katon. 

Vierailija
38/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin onnellinen jos mulla olis ap:n kaltainen kultainen vaimo joka pitää kodin siistinä ja puhtaana, itse olisin ilman muuta mukana siivoamassa, ei vaimo ole orja jolle kaikki kotityöt yksin kuuluu.

Miksi ap:n mies ei ole apuna?😲😲

M