Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun aamulla siivosin :((((

Vierailija
26.08.2018 |

Sanoi rumasti: "etkö sä j-lauta voi olla siivoomatta edes sunnuntai aamuna"

Ja nyt se on mököttänyt mulle aamusta asti.

Meillä on kaksi pientä lasta, kyl siivottavaa riittää!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko sitä on siivota aamulla kun toinen sais kerrankin nukkua vähän pidempään? Ymmärrän miestäsi täysin.

Vierailija
2/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - etkö tosiaan voi olla siivoomatta edes sunnuntaiaamuna?

Meillä oli takavuosina kolme pientä lasta, eikä siivottava loppunut koskaan. Kukaan ei kuole siihen, jos epäjärjestystä on pari tuntia pidempään edes yhtenä aamuna viikossa. Unenpuutteeseen sen sijaan saattaa kuollakin, tai ainakin kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee etsimättä mieleen se uutinen, jossa vaimo kielsi mieheltään urheiluharrastuksen ja kehotti käyttämään ylimääräisen vapaa-ajan imurointiin.

Vierailija
4/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään arvostaisi metelöintiä su-aamuna. Jos olisin sinä olisin tehnyt hissukseen kivan aamiaisen kaikille ja herätellyt kumppanin kahvintuoksuun ja pusuihin vähän myöhemmin. 

Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus- ei siivoaminen. 

Vierailija
5/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakkoko sitä on siivota aamulla kun toinen sais kerrankin nukkua vähän pidempään? Ymmärrän miestäsi täysin.

On pakko. Siivosin keittiön kaapit ja eteisen vaatekaapin: tyhjensin ne, imuroin, pesin tolulla ja laitoin uudet hyllypaperit. Sitten järjestelin astiat, kuivat elintarvikkeet ja vaatteet uudelleen, vein matot ulos ja pesin lattiat. Ai niin ja pari koneellista pyykkiä.

En ymmärrä miten tää häiritsee niin kauheesti?

Vierailija
6/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätit vihaisen karhun. Laita sille aamupalaa, ehkä se siitä leppyy:)

Vierailija
7/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakko. Siivosin keittiön kaapit ja eteisen vaatekaapin: tyhjensin ne, imuroin, pesin tolulla ja laitoin uudet hyllypaperit. Sitten järjestelin astiat, kuivat elintarvikkeet ja vaatteet uudelleen, vein matot ulos ja pesin lattiat. Ai niin ja pari koneellista pyykkiä.

Ai, tää olikin provo..Huoh...

Vierailija
8/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa kun äijä vaan makaa sängyssä ja valittaa! Minä hoidan lapset, laitan ruuat ja hoidan kodin.

Sunnuntai aamulla kun mulla on omaa aikaa ja muut nukkuu niin ihana oli siivota ja järjestää kaapit.

Paitsi että mies suuttu mulle siitäkin! Mitäs kukkuu yökaudet menis nukkumaan ajoissa niinkuin minäkin. Ja iltatyö ei ole mikään syy ettei voisi mennä heti nukkumaan kun tulee kotiin! Ap

Vierailija
9/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa toi sinon oma aikasi sunnuntaisin kyllä. Itse toivoisin mieluummin kumppania joka haluaisi sunnuntaisin köllötellä kainalossani. 

Vierailija
10/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt vaikka lasten kanssa lenkillä ja leikkipuistossa niin ei olisi häirinnyt miestä. Siivoamisen olisi varmasti ehtinyt myöhemminkin. ;)

Vierailija
11/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllypaperit :D

Vierailija
12/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllypaperit :D

Mitä sinä siinä pilkkaat??!!?! Ap

Vierailija
13/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa kun äijä vaan makaa sängyssä ja valittaa! Minä hoidan lapset, laitan ruuat ja hoidan kodin.

Sunnuntai aamulla kun mulla on omaa aikaa ja muut nukkuu niin ihana oli siivota ja järjestää kaapit.

Paitsi että mies suuttu mulle siitäkin! Mitäs kukkuu yökaudet menis nukkumaan ajoissa niinkuin minäkin. Ja iltatyö ei ole mikään syy ettei voisi mennä heti nukkumaan kun tulee kotiin! Ap

Aamulla kolaaminen on viheliäistä, kun toiset haluavat vielä nukkua.

Vierailija
14/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä kuulostaa tosi ihanalta ja jännittävältä. Not.

Vierailija
15/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit käynyt vaikka lasten kanssa lenkillä ja leikkipuistossa niin ei olisi häirinnyt miestä. Siivoamisen olisi varmasti ehtinyt myöhemminkin. ;)

Hymiöiden lähettely palstalle on myös aika hiljaista puuhaa...

Vierailija
16/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :s

Vierailija
17/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette kaikki minua vastaan?!?!

Mikä tällänen vauvapalsta on missä kellään ei ole selvästikään lapsia?!?!

Pienten lasten kanssa on niin kiire, ettei ehdi huolellisemmin siivota. Hyvä kun kerkee viikkosiivouksen tehdä mutta päiväsiivouksesta täytyy tinkiä!! Ja syksyksi haluan kaapit järjestykseen!

Olin niin onnellinen kun siivosin kaappeja että melkein itkin onnesta. No se tunne muuttu äkkiä kun mues suuttui alkaa huutaa! Ja täällä te kritisoitte ja kiusaatte minua kun tulin tänne hakee. tukea kun mies mököttää! Ap

Vierailija
18/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette kaikki minua vastaan?!?!

Mikä tällänen vauvapalsta on missä kellään ei ole selvästikään lapsia?!?!

Pienten lasten kanssa on niin kiire, ettei ehdi huolellisemmin siivota. Hyvä kun kerkee viikkosiivouksen tehdä mutta päiväsiivouksesta täytyy tinkiä!! Ja syksyksi haluan kaapit järjestykseen!

Olin niin onnellinen kun siivosin kaappeja että melkein itkin onnesta. No se tunne muuttu äkkiä kun mues suuttui alkaa huutaa! Ja täällä te kritisoitte ja kiusaatte minua kun tulin tänne hakee. tukea kun mies mököttää! Ap

Nyyhkistä. Parempi provo ensi kerralla.

Vinkki: sunnuntaiaamuna.

Vierailija
19/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä teitkin vaan tommosen kevyemmän siivouksen. Luulin, että siivosit oikeesti. Seinät jäi pesemättä, lattiat vahaamatta, saunan ja kylppärin unohdit kokonaan. Entäs varastot, ovatko edelleen ihan sekaisin? Kun siivotaan kaapit, kiillotetaan myös hopeat. Unohtuiko jääkaapin siivous ka pakastimen sulatus? Lakanoiden vaihto, patjojen tuuletus, ikkunoiden pesu ja syysverhojen vaihto?

Vierailija
20/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ny jo vit tuun täältä.