Miten mies näkee naisen, jonka hän haluaisi joksikin kakkosnaiseksi? Mutta ei ainoaksi?
Millaiset seikat tähän voi olla syynä? Eli vielä niin , että halutaan pitää kiinni, mutta ei kuitenkaan? Osaako joku selittää?
Kommentit (67)
up
kun tämä on minulle nyt pariin kertaan tullut ilmi, miehen ajatukset. Minua puolestaan kiinnostaa mies jolle riittäisin ihan näin. On jäänyt epäselväksi mitä he minusta haluavat, muutakin kun sitä ilmeistä? Eikö sitä saa muualtakin? Ja helpommalla kun roikottamalla toista siinä.
ap
Ei ole sitten kenellekään tuttua?
ap
Ehkä ne ajattelevat, että sä voisit suostua siihen (asemaan toisena naisena siis). Ehkä kyse on jostain sellaisesta. Vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ajattelevat, että sä voisit suostua siihen (asemaan toisena naisena siis). Ehkä kyse on jostain sellaisesta. Vaikea sanoa.
Varmasti riität siis monelle ihan ykkösenä ja ainoana. Jostain syystä tapaamisi miehet ovat vain olleet ällöttäviä ja lokeroineet sut noin. Tee selväksi, etteivät he kelpaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tosi outo kysymys...
Siis aletaan käyttäytyä kuin olisit tyttöystävä, vihjataan seksistäkin mutta sitten puhutaan tästä oikeasta tyttöystävästä että häntä ei petetä? Ok, en ole sellaista ehdottanutkaan, vaikka alan olla jo ihastunut koska käyttäydyt minua kohtaan kuin olisin joku joka on sinulle oikein erityisen tärkeä? Mnulle on mies sanonut : "jos voisin olla MONIavioinen , olisin tyttöystäväni LISÄKSI myös sinun kanssasi? :)" Ok. Minä en ole harkinnut seurustelua kanssasi, mutta kiitos tiedosta.
Minä en ymmärrä.
ap
No omalla kohdalla kun tekee säännöt kerralla selväksi eli kaikki tai ei mitään. Tässä auttaa myös se, että toinen haluaa suhdetta enemmän kuin itse. Jos suostuu kynnysmatoksi tai varapatjaksi, saa tasan sitä mitä tilaa.
Se on vain tunteilla pelaamista, jota lapseksi henkisesti jääneet harrastaa.
En tiedä miehen näkökulmaa, mutta olin ikävuodet 23-30 yli viisikymppisen miehen kakkosnainen ja hän oli vieläpä itselleni ensimmäinen "poikaystävä" ja seksikontakti koskaan.
Meidän tapauksessamme oli siten, että olin itse köyhä yliopisto-opiskelija (ko. mies ei auttanut edes rahallisesti sinänsä, enkä toki sellaista edes olisi tajunnut pyytääkään), joka asui pienessä yksiössä, kun taas miehen ykkösnainen oli nelikymppinen, varakas ja minua fyysisesti vähemmän viehättävä nainen, joka oli erinomainen kotikokkikin. Kyseinen nainen omisti suuren omakotitalon, jossa mies asui.
Mies ilmeisesti ajatteli, että se ykkösnainen tarjoaa kodin, varallisuutta ja ruoat ja mies sitten välillä luikahtaa luokseni seksin vuoksi. En tiedä totuutta ja motiiveja, mutta oma epäilykseni oli tällainen.
Sain tietää miehen kuviosta ja siitä, että olinkin vain toinen nainen vasta vähän ennen eroamme. Odottelin vuosikaudet kosintaa ja yhteenmuuttoa, mutta kolmekymppisenä olisin jo halunnut perheenkin, joten kyseinen suhde oli pakko lopettaa.
T. Eräs, jolla meni nuoruus tavallaan hukkaan vanhan miehen kakkosnaisena
Vierailija kirjoitti:
No omalla kohdalla kun tekee säännöt kerralla selväksi eli kaikki tai ei mitään. Tässä auttaa myös se, että toinen haluaa suhdetta enemmän kuin itse. Jos suostuu kynnysmatoksi tai varapatjaksi, saa tasan sitä mitä tilaa.
Minulle hän oli eka poikaystäväni ja olin muutenkin täysin kokematon ihmissuhteissa. Ja ihastuin häneen suuresti. Joten olin helppo höynäytettävä.
T. Nro 11
Mies näkee hänet vain yhtenä mahdollisuutena monista vaihtoehdoista.
Mies haluaa seksiä ja muiden tarpeidensa tyydyttäjää tarpeeksi hyvältä naiselta? Nainen ei ole säväyttävä, mutta kelpaa nusaistavaksi.
Mies on sika ja ansaitset parempaa. piste!
Mies haluaa toteuttaa seksualisuuttaan. Olisit iloinen siitä ja tukisit häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa seksiä ja muiden tarpeidensa tyydyttäjää tarpeeksi hyvältä naiselta? Nainen ei ole säväyttävä, mutta kelpaa nusaistavaksi.
Mutta kun minä en ole harrastanut seksiä näiden miesten kanssa. Voihan tuossa olla perää, jos nämä on olleet jotain ihailua kaipaavia. Että saavat tuntea olevansa naisten ihailemia :D
ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miehen näkökulmaa, mutta olin ikävuodet 23-30 yli viisikymppisen miehen kakkosnainen ja hän oli vieläpä itselleni ensimmäinen "poikaystävä" ja seksikontakti koskaan.
Meidän tapauksessamme oli siten, että olin itse köyhä yliopisto-opiskelija (ko. mies ei auttanut edes rahallisesti sinänsä, enkä toki sellaista edes olisi tajunnut pyytääkään), joka asui pienessä yksiössä, kun taas miehen ykkösnainen oli nelikymppinen, varakas ja minua fyysisesti vähemmän viehättävä nainen, joka oli erinomainen kotikokkikin. Kyseinen nainen omisti suuren omakotitalon, jossa mies asui.
Mies ilmeisesti ajatteli, että se ykkösnainen tarjoaa kodin, varallisuutta ja ruoat ja mies sitten välillä luikahtaa luokseni seksin vuoksi. En tiedä totuutta ja motiiveja, mutta oma epäilykseni oli tällainen.
Sain tietää miehen kuviosta ja siitä, että olinkin vain toinen nainen vasta vähän ennen eroamme. Odottelin vuosikaudet kosintaa ja yhteenmuuttoa, mutta kolmekymppisenä olisin jo halunnut perheenkin, joten kyseinen suhde oli pakko lopettaa.
T. Eräs, jolla meni nuoruus tavallaan hukkaan vanhan miehen kakkosnaisena
Tää oli todella paha. Seitsemän vuotta hukkaan vanhan miehen kakkosnaisena. Mutta tämä myös taas todistaa sen, että yliopisto-opiskelijoita käytetään törkeästi hyväksi, sekä työelämässä että suhde-elämässä.
Et oot ok. Kelpaat sitä parempaa odotellessa.
Miehen mielipide: ettet ole hänen unelmanaisensa. Olet joku kenen kanssa harrastaa seksiä. Et kelpaa alttarille seuraksi.
...