Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen näyttää auton ratissa keskisormea

Auton ratissa
25.08.2018 |

Miten on? Onko kyseinen käytös naiselle sopivaa? Liikenteessä olen nähnyt useita naisia, jotka auton ratissa tööttäävät ja nostavat keskisormen pystyyn. Yleensä tapahtuu kun kolmion tai stopin takaa tulee joku eteen tai jos tapahtuu joku muu törttöily. Itse olen nainen enkä ole koskaan nostanut keskisormea missään. Mielestäni ei ole sopivaa käytöstä. Ja myönnän, minulle on naiset että miehet nostaneet keskisormen pystyyn liikenteessä vaikka en välttämättä edes hoksaa mitä tein väärin. Onko muilla mielipiteitä asiaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hyvätapaista ole. Tunnustan kyllä, että kerran tein niin. Hävettää vieläkin. Olin ajamassa kohtuu kovalla vauhdilla, kun joku liimautui takapuskuriini ja roikkui siinä samalla käsiään heilutellen. Aikani sitä seurasin kunnes hermostuin ja vilautin keskaria. Mies jätti minut rauhaan. Kunnes sitten Pulkkilan huoltoasemalla se selvisi. Peräkontti oli ollut raollaan ja hän olisi halunnut varoittaa asiasta. Vieläkin hävettää. Anteeksi!

Vierailija
2/5 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän niille kiitokseksi dickpicin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin koska olisit syytteessä ahdistelusta ;)

Vierailija
4/5 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpic on rikos. Poliisit rankaisee siitä ja joudut syyniin koska olet raiskaaja!

Näin minulla. Jos lähetän dickpickin niin olen picnicin raiskaaja.

Vierailija
5/5 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä trolli ruokkii täällä idiotismiä?

Tuollainen hullu kuuluisi olla mielisairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi