Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan sarja-provottajia jotka häipyneet palstalta. Aloitan:

Vierailija
25.08.2018 |

Isotissiset ja hoikat puolalaisnaiset. Ei ole tätä enää näkynyt

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kaikki mitä rakastan akka. Jokaiseen ketjuun piti laittaa joku typerä kommentti jotta sai tyhmää blokiansa mainostettua. Mt-ongelmainen.

Kirjoittaa nykyisin Kiukkuinen -nimimerkillä.

Vierailija
102/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko Vetiksen? Se joka esitti teinityttöä ja väitti tulleensa huostaanotetuksi.

En ole lähtenyt mihinkään. En vain jaksa kirjautua tilille ja lomat loppuu just.

t. Vetis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä usealla erilaisella, mutta yleensä andymccoys -nimimerkillä kirjoittelijaa ei ole hetkeen näkynyt. Jutut käsittelivät usein joko ruokajonon ruokia tai naisia.

Vierailija
104/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykomamma! Kuka muistaa? Oli kauan aikaa sitten! Ihan paras.

Jos ei kukaan muu muista, häpeän silmät päästä, painun maan alle, jätän av:n ja hankin vihdoin elämän.

Muistan! Viimeinen havaintoni hänestä on kesäkuulta 2014. Joskus alkuvuodesta 2015 tein aloituksenkin, jossa ihmettelin Psykomamman katoamista, mutta kukaan ei vastannut. Joskus myöhemmin joku muukin teki aloituksen, jossa kyseli Psykomamman perään.

Muistan hänen kirjoittaneen ainakin jo 2011. Aika monta vuotta jaksoi..

Samaan aikaan oli Psykomutsi. Se, jota vietin tuon tuostakin lanssilla mielisairaalaan. Hän kai parani oikeasti.

Vierailija
105/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isotissiset ja hoikat puolalaisnaiset. Ei ole tätä enää näkynyt

Katoaa aina EM/MM/olympiatason yleisurheilukisojen aikaan, kun puolattaret dominoivat lähinnä moukarinheittoa ja kuulantyöntöä.

Vierailija
106/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies. Vai vieläkö se täällä on? En ole nyt enää nähnyt.

Ei varmaan näy kun asialliset aloitukset poistetaan kateellisten toimesta. On vaikea näkyä.

Trollialoituksethan tänne vain jätetään..

Sinkkumies

Voi jumalauta mikä ruikuttaja. Hanki nyt jo elämä, oikeasti.

Turba gii horoliinu.

Niinku sanottu: Laasanen on idolinsa!

Sinkkumies on kohta miljoonien omistaja ja työllistää satoja! Muistutan tossa syyskuussa, että oudosti vaan niillä spekseillä vauvalla roikkuu katkeroitumassa ja läyhäömässä.

Siis täh? Mä olen esimies ja keksijä, enkä ole puhunut mistään miljoonista. Kuka teitä on täällä taas vedättänyt mun nimimerkillä?

Aina kun tuun tänne takaisin, niin kuulen ihme juttuja mitä en ole koskaan puhunutkaan.

Sinkkumies

Et känniltä muista? No, ihan se ja sama. Saat 15.9. Jälkeen mammat arvioimaan keksintöä, jos joku viitsii kymmenen vuotta sitten vanhan idean keksimisestä tehdä arvion. Ei tarvi enää olla nimetön! Hieno vai mitä?

Vierailija
107/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan näy kun asialliset aloitukset poistetaan kateellisten toimesta. On vaikea näkyä.

Sinkkumies

Turba gii horoliinu.

Sinkkumies on kohta miljoonien omistaja ja työllistää satoja! Muistutan tossa syyskuussa, että oudosti vaan niillä spekseillä vauvalla roikkuu katkeroitumassa ja läyhäömässä.

Siis täh? Mä olen esimies ja keksijä, enkä ole puhunut mistään miljoonista. Kuka teitä on täällä taas vedättänyt mun nimimerkillä?

Aina kun tuun tänne takaisin, niin kuulen ihme juttuja mitä en ole koskaan puhunutkaan.

Sinkkumies

Et känniltä muista? No, ihan se ja sama. Saat 15.9. Jälkeen mammat arvioimaan keksintöä, jos joku viitsii kymmenen vuotta sitten vanhan idean keksimisestä tehdä arvion. Ei tarvi enää olla nimetön! Hieno vai mitä?

Ihan miten vaan. Mä en mihinkään julkkikset palstoille kirjoittele, enkä ole tehnyt aloituksiakaan. 

Pari kertaa olen lukenut jotain Martsan ketjuja, joissa mammat käyvät kuumana. Kirjoittanut en ole niihinkään viestiäkään.

Sinkkumies

Vierailija
108/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis on sama kuin Kelis eli kelakorttityyppi.. (jestas mikä nick). Hän paljasti kerran ig-nimensä, ruskeat hiukset ja silmät. Näytti vähän aasialaiselta.

Vierailija
109/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Turba gii horoliinu.

Sinkkumies

Öh.. siis mikähän keksintö, jos saan kysyä? En ole nimennyt täällä yhtäkään.

Kerran minulta kysyttiin parasta keksintöäni, ja kerroin sen liittyvän jäteveden puhdistukseen, mutta en maininnut keksintöä.

Eli taas joku huuhaaröllipeikko ollut asialla ..

Sinkkumies

Vierailija
110/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö

Vierailija
111/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Turba gii horoliinu.

Sinkkumies

Öh.. siis mikähän keksintö, jos saan kysyä? En ole nimennyt täällä yhtäkään.

Kerran minulta kysyttiin parasta keksintöäni, ja kerroin sen liittyvän jäteveden puhdistukseen, mutta en maininnut keksintöä.

Eli taas joku huuhaaröllipeikko ollut asialla ..

Sinkkumies

Luuletko että olen niin tyhmä, että nimeän tähän keksinnön? Luule vaan, nimeän kyllä parin vkon päästä, no hätä.

Pikkuvinkki: valehtelutaidot sulla aika heikot, et ole nimennyt keksintöä mutta olet kertonut sen liittyvän asiaan x. Niinpä niin, töitäkään ei voinut hakea, vaikka olet esimies ja tulet työllistämään tuhansia..

Seli seli,

Vierailija
112/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa vielä Alfauroksen?

Vierailija
113/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis on sama kuin Kelis eli kelakorttityyppi.. (jestas mikä nick). Hän paljasti kerran ig-nimensä, ruskeat hiukset ja silmät. Näytti vähän aasialaiselta.

En ole hän. Mulla on vaaleanruskea polkkatukka ja siniset silmät. Kaikenlisäksi olen oikeasti huostaanotettu 16-vuotias.

t. Vetis

Vierailija
114/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino30v vai mikä olikaan on sen  Sinkkumiehen toinen persoona. Latino rakastaa naisia ja on mukava, kun toinen taas halveksii. Molemmilla hyvin samanlaiset kirjoitustyylit kumminkin. Latino jäi aiemmin kiinni kun piti profiilissaan kuvaa eräästä espanjalaisesta huonommin tunnetusta näyttelijästä. Joku tunnisti, löysi instan ja Latino kuittasi kaiken sanomalla "no miksi omaa kuvaani pitäisin siinä".. No eipä pidää enää miehen kuvaa profiilissaan.

Vierailija
115/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jotka pitävät eri nimimerkkejä sairastavat varmasti jakomielitautia.

Vierailija
116/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis

No Ikishän on täällä nimensä mukaisesti ikuisesti. Joka päivähän se tykittää uusia aloituksia. Kuinka olet voinut olla niitä huomaamatta?

Ja ammattivalittaja samoin. Joka päivä lykkää uutta (= vanhaa) valitusta kehiin. Viime aikoina erityisesti siitä, että ilman koulutusta ja ammattia ei löydä töitä. No ei niin, terävä huomio 45-vuotiaalta, joka on koko ikänsä kököttänyt kotona...

Vierailija
117/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sinkkumies on keksitty hahmo niin joku larppaa kyllä hienosti narsistista persoonallisuushäiriötä. TOTTAKAI sinkkumiehen asiattomat aloitukset poistetaan kateuden takia 😀.

Vierailija
118/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopistaan kirjoittava on onneksi melkein hiljentynyt.

Vierailija
119/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykomamma! Kuka muistaa? Oli kauan aikaa sitten! Ihan paras.

Jos ei kukaan muu muista, häpeän silmät päästä, painun maan alle, jätän av:n ja hankin vihdoin elämän.

Muistan! Viimeinen havaintoni hänestä on kesäkuulta 2014. Joskus alkuvuodesta 2015 tein aloituksenkin, jossa ihmettelin Psykomamman katoamista, mutta kukaan ei vastannut. Joskus myöhemmin joku muukin teki aloituksen, jossa kyseli Psykomamman perään.

Muistan hänen kirjoittaneen ainakin jo 2011. Aika monta vuotta jaksoi..

Samaan aikaan oli Psykomutsi. Se, jota vietin tuon tuostakin lanssilla mielisairaalaan. Hän kai parani oikeasti.

Psykomamma kirjoitti ainakin jo vuonna 2010. Ehkä jo aikaisemminkin.

Vierailija
120/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Sinkkumies on keksitty hahmo niin joku larppaa kyllä hienosti narsistista persoonallisuushäiriötä. TOTTAKAI sinkkumiehen asiattomat aloitukset poistetaan kateuden takia 😀.

Larppaa nimenomaan, oikeasti se on miesvauva.