Kysely miehille: meikattu vai meikitön nainen?
Kumpi on miesten mielestä parempi/kauniimpi/seksikkäämpi: meikattu vai meikitön nainen?
Kommentit (13)
Aika turha kysellä, kun monet miehet luulevat meikattuakin naista meikkaamattomaksi.
Riippuu itselläni monesta seikasta. Joskus joku tyttö näyttää mahtavalta luonnollisena ilman meikkiä, ja taas toisena päivänä joku huolella meikattu nainen vetoaa. Onneksi molempia näkee näillä kulmilla mielinmäärin; tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika turha kysellä, kun monet miehet luulevat meikattuakin naista meikkaamattomaksi.
Tää on kyllä totta!
Meikattuna, hillitysti. Ei tekoripsiä, eikä msssiivisia kulmia.
Ei saa olla meikattu... suuri osa miehistä on vaan aika sulaa vahaa kauniisti meikatun ja laitetun naisen edessä.
sama kuin kysyisit kumpi parempi, pitkätukkainen vai lyhyttukkainen tai hame vai housut. vastaus on aina: meikattu, pitkätukkainen, hameessa.
tosin he itse eivät sitä tajua. ovat jotenkin liikuttavia.
sori, oma mies, mutta olet ihan samanlainen kuin kaikki muutkin.
Meikkaamaton parempi. Varsinkin vahvalla meikillä nainen tekee itsestään pellen näköisen. Mut makuja on moneen lähtöön.
"Meikkaamaton tietysti... Maija, onks sulla kaikki hyvin, näytät jotenki väsyneeltä tänään?"
Illalla kaunis... aamulla... kuka vittun hirviö toi on... yhtä kusetusta koko meikkaus ja vain epätoivoisia varten...
Totta kai jokainen haluaa mieluiten tyrmäävän upean tyypin, joka näyttää samalta saunasta tullessaan.
Meikattu on enemmän mun mieleen. En kuitenkaan tarkoita valtavia tekoripsiä ja suttuisia kasvoja. Niin kevyesti ja klsssisesti, se on paras.
Mun vaimo on uskomattoman kaunis ilmankin meikkiä, mutta kun hän laittautuu ulos niin silloin hänestä tulee todella ”hemaiseva”(?). (En osaa käyttää oikeita suomalaisia sanoja, jotka sopivat paremmin kuvaamaan häntä, toivottavasti edes joku ymmärtää mitä tarkoitan)
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Meikitön!
Ihmetyttää kommentit, että nainen meikkaa itseään varten.