Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Halutaanko me oikeasti olla nostattamassa tuon miehen katsojalukuja?
Kyllä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suosiotaan. Todella tylsiä biisejä.
Kenellä on parempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ylipaino nuorilla naisilla nykyään joku muotijuttu?
Se on alemman keskiluokan ja työväenluokan naisten ongelma. Ja miesten.
Mä syytän mielialalääkkeitä osittain tästä ilmiöstä
Vierailija kirjoitti:
Onpas Lahessa jo pimeetä!
Katsoin ihan samaa, Helsingissä ei ihan noin pimeetä.
Hyvä koreografia äsken tässä Jossussa :D
Ei pysty kattoo, kun kuva seilaa sinne tänne. tulee pääkipeeksi.
Siis oikeasti, joka biisiin varastettu muiden biiseistä osia? Maksaako tuo mies niistä mitään alkuperäiselle esittäjälle vai käyttääkö tosiaan noin röyheästi hyväkseen?
En tiedä onko suuri myötähäpeä vai onko herttaista, kun katsomossa näkyy keski-ikäisiä bling bling-tätejä nuorten tyttöjen keskellä joraamassa hurmioituneena.
Itse pysyisin varmasti poissa kameroiden edestä ja naamioisin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Nää biisit menee joten kuten aina siihen saakka, kunnes Keekki alkaa ”laulaa” - korvat vuotaa verta...
Ja ei se mitään jos ei osaa laulaa mutta kun ei se räpätä. Cheek ei kerta kaikkiaan osaa käyttää ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toi osittain playbackinä kun räppi jatkuu vaikka jare vetää mikin pois?
Räppäreillä on tuplaajat ja oikeastaan kaikilla on taustanauhat
Tulisko vielä joku kertomaan tähän vastauksen, en ymmärtänyt viidennenkään kerran jälkeen?
Hänellä on taustalaulaja, joka räppää cheekin kanssa, vähän eri kohdat eli lauseiden loput, jolloin cheek vetää henkeä ja itse taustalaulaja vetää henkeä lauseen alussa. Lisäksi playback kerteissä.
Kuulin huhua et tänään tulossa joku katsojan järkkäämä yllätyskosinta, onkohan totta?
Meniköhän siltsun ja Cheekin välit siihen, kun siltsu rupes vetää kamaa. Nehän oli ihan hyvissä väleissä sen ekan vain elämää jälkeen. Itseasiassa jopa varmaan ihan frendejä.
Minkälaiset miehet oikeasti fanittaa tätä?
Onneks ei ole nämä valot omalta osalta edes syttyneet.
Vierailija kirjoitti:
Meniköhän siltsun ja Cheekin välit siihen, kun siltsu rupes vetää kamaa. Nehän oli ihan hyvissä väleissä sen ekan vain elämää jälkeen. Itseasiassa jopa varmaan ihan frendejä.
:DD Keekkihän ei itse mitään vedä
Pitää sanoa, että Cheekin räppääminen on parantunut sitten alkuaikojen, sehän kuulosti eka levuyillä alakoulupoikien runonlausumiselta, sama tunnistettava nuotti.
No mitäs tää rullailu nyt on?
Onko kukaan Suomessa lopettanut huipulla keikkailun??? Eipä taida ellei oo sitten delannut.