Mikä vaivaa työpaikkojen bitch-naisia?
Niitä, jotka vilkuilevat häijysti ja supattavat selän takana, eivät tervehdi, eivät ole näkevinään. Työpaikoilla on vain kahdenlaisia naisia: Nämä bitchit ja sitten sellaiset reilummat ja asialliset naiset, jotka ovat yleensä ahkerampia ja ammattitaitoisempiakin. Kumpaan kategoriaan itse tunnet kuuluvasi?
Kommentit (13)
Munan puute ja itsensä yliarvioiminen.
Ne bitchit on suomalaisia. Yleensä tavalliset, reilut työkaverit paljastuvat jollain tavalla kansainvälisiksi, ovat joko puoliksi suomalaisia tai asuneet pitkään ulkomailla. Ja tässä yhteydessä ulkomaaksi voidaan joskus määritellä myös Itä-Suomi.
Niitä vaivaa se, että ovat ottaneet mallia miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat kateellisia ja toiset ovat niitä joita kadehditaan. Kuulun jälkimmäisiin.
No minä en varmaankaan kuulu jälkimmäisiin, koska minulla ei ole mitään mitä voisi kadehtia. Jos olisin joku muu, niin varmaan jopa antaisin itselleni sympatiaa siitä syystä. ap
Vierailija kirjoitti:
Munan puute ja itsensä yliarvioiminen.
Ihan totta on, hyvä seksielämä rauhoittaa ja tasapainottaa elämää. Toki kaikki ei sitä munaa tarvitse siihen;)
Bitcheillä on ylikasvanut ego. Ne kuvittelevat olevansa niin paljon kaikkia muita (varsinkin vähemmän kokeneita kolleegoitaan) parempia, että voivat katsella nenänvarttaan pitkin. Mutta karma is also a bitch.
Ei oo saanu pimppaa lesbokumppaniltaa
Toiset ovat kateellisia ja toiset ovat niitä joita kadehditaan. Kuulun jälkimmäisiin.