Entä jos Johanna Tukiainen on oikeassa ja
Kommentit (44)
Juu olen valmiina. Johannan täytyy puhua totta kun puhuu kokemuksistaan ja niissä kokemuksissa on varmasti annettu tietoa. Ei kai hän muuten niin voimakkaasti julistaisi ja puhuisi Raamatun olevan totta. Ihailen hänen rohkeutta.5
Ei pelkästään Johanna.... lukekaa tätä ketjua, jos aihe kiinnostaa. Merkit näkee kyllä, vaikka ei Jumalaan uskoisikaan. https://www.vauva.fi/keskustelu/3252353/havaintoja-tavallisesta-elamast…
Tänään ollut voimakas todistus. Löytyy pätkä Facebookista ja youtubesta
Jossun omassa henkilökohtaisessa elämässä on ehkä lopun ajan tunnelmia. Ei tullut vauvaa, rikasta miestä, helppoa elämää maijamissa. Tuli vain päihde- ja mt-ongelmat ja romuttunut ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Linkki youtubeen ja missä se Johanna puhuu?
Ihan kuin olisi eksynyt johonkin mieleltään hairahtuneiden ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
lopun ajat ovat todella loppusuoralla?
Kerro lisää ihmeessä niin pelastutaan kaikki
Jokaisen +40 v on täytynyt nähdä tämä muutos maailmassa.
En ottaisi henkisesti sairaan sekakäyttäjän horinoita kovin tosissani.
Jehovatkin ennustavat maailmanloppua vähän väliä.
Maailmanlopun eli Harmageddonin odotus on keskeisessä asemassa Jehovan todistajien opissa. Tämän pohjalta Jehovan todistajia on pidetty eskatologisena. Todistajat eivät usko koko planeetan tuhoutuvan, vaan että nykyinen maailmanjärjestys kansallisvaltioineen ja kansakuntineen korvataan Jumalan valtakunnalla ja sen kannattajien asuttamalla paratiisilla.
Liikkeen perustajana pidetty Vartiotorni-seuran presidentti Charles Russell odotti Jumalan valtakunnan toteutuvan maan päällä ja Harmageddonin taistelun tapahtuvan jo vuonna 1914. Vaikka tämä odotus ei toteutunutkaan, Jehovan todistajat uskovat nykyisinkin, että vuonna 1914 alkoi ”lopun aika”.
Myöhemmin Jehovan todistajat ovat asettaneet odotuksia Harmageddonin alkamisesta muun muassa vuosille 1925 ja 1975, ja vielä 1980-luvulla pidettiin epätodennäköisenä nykyisen maailmanjärjestyksen säilymistä vuosituhannen vaihteeseen.
YouTubessa videon nimi on Tuksu "todistelee" Leivonmäellä 25.8.2018
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla johannan itsensä tekstiä.
Miten siinä kävi kun Johanna sanoi että Maijjamin kaveri hommasi jonkun poppamiehen kiroamaan hänet, ja joutui sairaalaan Maijjamiisessa jokunen vuosi sitten? Onko kirous yhä läsnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla johannan itsensä tekstiä.
Ei ole. Tai siis todistuksen puheen on tietysti itse tehnyt. Mutta minä laitoin tuon mainoksen
Maailmanloppu on mun elinaikana ollut tulossa justiinsa jos eri uskovaisiin luottaa ainakin kuus kertaa. Jos tämä olis nyt se viimeinen?
ja olen 55-vuotias
Jos taivas on paikka jossa paapotaan elämäntaparikollisia, eläinrääkkääjiä ja väkivaltaisia sekakäyttäjiä kuten kaksi vanhinta Tukiaisen sisarusta (kolmas ei kai vielä ole sekakäyttäjä) niin vietän mieluummin iänkaikkisuuden alakerrassa.
Tukiaisetkin saa siellä anteeks, eiks oo hienoo? Taivaassa nimittäin.
No ole valmiina, niin ei sulla mitään hätää ole.