Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko positiivisella ajattelulla, aarrekartoilla ja vetovoiman lailla OIKEASTI muuttaa elämäänsä paremmaksi?

Vierailija
25.08.2018 |

Onko joku onnistunut, ja miten?
Terv. nimim. Epätoivoinen

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut. Sinnikkäästi aloin puhua itselleni positiivisesti ja kannustavasti, ja elämäni lähti muuttumaan hyvään suuntaan. Tsemiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut. Sinnikkäästi aloin puhua itselleni positiivisesti ja kannustavasti, ja elämäni lähti muuttumaan hyvään suuntaan. Tsemiä sulle!

Kiitos vastauksesta, olen valmis kokeilemaan kaikkea joten tästä on apua. Ap

Vierailija
4/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi mennä 20 vuotta kun tajuaa että elämä on mennyt vetovoiman lakeja yrittäessä toteuttaa ja saavuttaa jotakin jota ei koskaan tule. Sitten huomaa että samoja ohjeita katsoo kun katsoi silloin kauan sitten ja se jos mikä vetää mielen matalaksi. 

Vierailija
5/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mitään hokkuspokkustemppuja ole, mutta auttavat mahdollisesti oikeaan suuntaan ja antavat uskoa.

Millaisia asioita kaipaat? Siis mitä muutoksia?

Vierailija
6/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kokeile. Ja tule tänne vuoden päästä kertomaan miten kävi?

Vierailija
8/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

👏

Ei niin. Aarekartta ja ym. Vaatii jo kaiken eikä kaikkea voi saada ikinä.

Sitä ollaan yritetty läpi ihmiskunnan läpimenevästi ja ainoa asia mitä on tullut on kamelinpaskajuttu.

Vierailija
9/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

👏

Ei niin. Aarekartta ja ym. Vaatii jo kaiken eikä kaikkea voi saada ikinä.

Sitä ollaan yritetty läpi ihmiskunnan läpimenevästi ja ainoa asia mitä on tullut on kamelinpaskajuttu.

Onneksi olkoon, saat palkinnon Viikon parhaasta nonsense-kommentista.

Vierailija
10/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tällä viikolla ensimmäisen kerran. Odotin eräiden terveyteen liittyvien kokeiden tuloksia (ei omiani) ja todennäköistä oli että tulos olisi ollut positiivinen, sain kuulla tänään että kokeiden tulokset olivat negatiiviset jota toivoinkin. Sanoin toivoessani vielä ääneen varalta minkälaisia tuloksia odotan. Täytin myös taikashekin ja odottelen tuloksia. Yritän pysyä toiveikkaana ja positiivisena vaikka se on minulle vaikeaa.

Vierailija
11/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri luki sen kirjan Secret. Sen jälkeen sai hyvän työpaikan, ensimmäisen kunnollisen miehen, uuden kämpän, uuden aivan loistavan työpaikan ja sen lisäksi on menestynyt muutenkin erinomaisesti. Hän kiittää siitä sitä kirjaa.

Minulla ei toiminut.

Vierailija
12/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos samalla teet aktiivisesti työtä sen unelman saavuttamiseksi, niin voihan se olla mahdollista. Jos haaveesi on lottovoitto ja teet siitä aarrekarttoja ja visualisoit, mutta et koskaan osta riviäkään, ovat mahdollisuutesi surkeat. Tosin lotto on huono esimerkki, koska lottovoitto on hyvin vaikea saada käyttämällä vetovoiman lakia.

Mutta jos vaikka haaveilet hienosta talosta, teet siitä aarrekartan ja harrastat vetovoiman lakia JA samalla työskentelet ahkerasti ja etsit tapoja edetä urallasi sekä saada enemmän rahaa, niin uskon, että vetovoiman laki auttaa. Raamattukin sanoo, että Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itseään.

Vierailija
13/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carreyllä toimi

Vierailija
14/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuon hapatuksen kauppiaiden taloutta ne kohentavat.

Vierailija
15/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puuhailee noita pahanteon ja lorttoilun sijaan, pysyy kaidalla tiellä. Ei sen huonompi elämän sisältö kuin mikään muukaan. Kauheinta, jos ei jaksais kiinnostua mistään.

Vierailija
16/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tällä viikolla ensimmäisen kerran. Odotin eräiden terveyteen liittyvien kokeiden tuloksia (ei omiani) ja todennäköistä oli että tulos olisi ollut positiivinen, sain kuulla tänään että kokeiden tulokset olivat negatiiviset jota toivoinkin. Sanoin toivoessani vielä ääneen varalta minkälaisia tuloksia odotan. Täytin myös taikashekin ja odottelen tuloksia. Yritän pysyä toiveikkaana ja positiivisena vaikka se on minulle vaikeaa.

Mielestäni tuo taikasekkin on täysin surkea systeemi Suomessa. Käytännössä kukaan täällä ei käytä mitään sekkejä, joten luulisi sen vain häiritsevän, että odottaa sekkiä. Kannattaisi ehkä ennemminkin tehdä joku taikatiliote tai vastaavaa.

Vierailija
17/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo taikasekkin on täysin surkea systeemi Suomessa. Käytännössä kukaan täällä ei käytä mitään sekkejä, joten luulisi sen vain häiritsevän, että odottaa sekkiä. Kannattaisi ehkä ennemminkin tehdä joku taikatiliote tai vastaavaa.

Harmi kun ei käytetä shekkejä, olisi niin tyylikästä kirjoitella sekkejä. Voihan rahat tulla ulkomailta jos ei Suomesta.

Vierailija
18/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ihan samaa! Vaikea uskoa shekkiin kun on tasan kerran elämässään käsitellyt sellaista. Mikähän olisi sopiva kotimainen vastine taikashekille?

Vierailija
20/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi näköjään toimia. Päätin muuttaa viime vuodenvaihteessa ajatusmaailmaani ja elämääni positiivisempaan suuntaan. En odota mitään ihmeitä, vaan menen pienin askelin eteenpäin. Olen jo nähnyt asioita, joita halusin nähdä, kokenut kauneutta. Valitsen seurani paremmin, elän puhtaammin. Olen oppinut tarttumaan tilaisuuksiin ja toteuttanut pieniä unelmia spontaanisti. Hyväksyn tosiasiat ja rajallisuuteni, mutta en enää stressaa niistä. Mieli on avoin ja kevyt. Sain ammattitasoista keskusteluapua ystävältäni ja parhaalta tuntui se, että tämä sivistynyt ja ajatteleva ihminen sai myös minulta uusia oivalluksia elämään. En ole patistanut itseäni, vaan iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, jolloin huomaan menneeni eteen päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan