Sara Forsbergin aka SAARAN uusi biisi Sangria
Kommentit (19)
Saara on niin muuntautumiskykyinen ja lahjakas, että hän voi tehdä uskottavasti mitä tahansa musiikkia. Mikä toisaalta tarkoittaa, että hänellä ei ole mitään omaa tyyliä, vaan hän matkii suosittuja tyylejä ja artisteja etsiessään sitä oikeaa, mikä vie hänet menestykseen. Mikä taas ei ole kovin kiinnostavaa noin taiteellisessa mielessä.
Karmea. Sängriäsängriä.
Ihan jännä nähdä, onko nainen pelannut jo korttinsa siten, että jää täysin flopiksi. Alkaa vaikuttaa vähän siltä, että tuosta suosta ei enää helpolla nousta. Onko tähdet koskaan syntyneet siten, että räpiköidään siellä täällä sitä sun tätä?
Vierailija kirjoitti:
Missä tän voi kuulla
Itse kuuntelin spotifysta, mutta löysin nyt youtubestakin https://www.youtube.com/watch?v=4dlwEMzazNM
Ap
Aika sillisalaatti minusta tuo biisi.
Aika tylsä. Ei mitään uutta, tarpeeton.
Saralla on hyvä ääni. Miksi sitä pitää vääntää tietokoneella kuulostamaan niin oudolta? Ja miksi hän tekee paskoja biisejä? Tekisi kunnollista musaa, jossa ääni pääsee oikeuksiinsa. Nih.
Voiko olla enää geneerisempää biisiä 😂
Kaameaa autotunetettua sontaa, ääni täysin tunnistamaton.
Saralla olisi hyvä ääni, mutta biisit on huonoja.
Tota kuunnellessa näkee mielessään sen naamanvääntelyt. Pelleroolista on vaikea päästä eroon.
Mitäänsanomaton. Ei omaa tyyliä. Ratsastetaan trendeillä, matkittu vaan kaikkea mikä on nyt suosittua.
Laulaa todi hyvin, mutta ääni muokataan aina ihan oudoksi en tajua miksi?
Anyways, mun mielestä saara on tehnyt some imagostaan enemmänkin hauskuuttajan ja pellen, että on vaikea enää mieltää uskottavaksi artistiksi. En usko että tulee breikkaamaan musiikilla.
Liian raskas biisi, jossa ei yhtään ilmaa, eikä punaista lankaa myöskään sen puoleen. Kuulosti että on lainaillut ideoita muutamilta tunnetuilta artisteilta.
Eikös tämä nyt ole se Kielinainen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä nyt ole se Kielinainen?
Aiheen vierestä mut mun mielestä ois painajaista saada koko kansan lempinimeksi kielinainenD: Paljon pahempi ku joku idols tai bb liite, mitähän saara itse on tuosta mieltä?
Biisistä vielä, pisti silmään miten kaikissa biisistä kertovissa jutuissa kerrotaan miten on grammy palkitun työryhmän kanssa nykissä tehty. Jotenkin semmonen olo että kun biisi ei riitä koitetaan alleviivata miten on huipputiimi takana, luoda ns. haippia tyhjän ympärille? Vähän samaan suuntaan kun viimeiset vuodet on muutenkin tehty, koko ajan lupailuja isoista jutuista mutta sitten kaikki kuivuu kasaan..
Kuulostaa Beyoncen Apes**tin ja Pharrell Williamsin Sangrian mashupilta.
Räppitaustoilla hänenkin pitänyt lähteä teinilistoja kohti. Tyhjänpäiväinen *skrrt skrrt* biisi.