Chat-operaattorin työ. Onko laitonta?
Tiedättekö näitä treffi- ja seksipalveluita, joissa voi chattailla deittikumppanin kanssa? Kuulin eräältä tuttavaltani, että hän on tällaisessa palvelussa töissä ilmeisesti chat-operaattorina. Palvelut ovat maksullisia, enkä tiedä onko niissä oikeita naisia ollenkaan, mutta miehiä on ilmeisesti paljon. Nämä miehet sitten juttelevat siellä päivät pääksytysten näiden "naisten" kanssa, jotka ovatkin oikeasti palkattuja työntekijöitä, jotka uskottelevat miehille, että ovat kiinnostuneita jne. Tapaamisia ei tietenkään koskaan järjestetä, tarkoituksena on vain toimia syöttinä näitä palveluita käyttäville miehille. Ilmeisesti asiakkaalle on mainittu tästä "botti"-mahdollisuudesta jossain, mutta mielestäni vaikuttaa erikoiselta. Käsittääkseni videochateissa maksetaan esiintyjälle, kuten myös noissa seksipuhelimissa. Näissä ihmiset luulevat puhuvan aidoille deittikumppaneille. Eikö se ole petos?
Kommentit (78)
Itse aikuisviihdepuhelimessa kun olin töissä niin ihan verokortilla se normaalisti meni.
Nosto!Miten tämmösessä työssä menee verotus?
Tein chat-operaattoreille oman telegram ryhmän.
Meidän ei haluta puhuvan keskenään niin ajattelin että olisi hyvä pitää vähän yhtä. Tervetuloa mukaan.
Telegram ryhmä chat operaattoreille. Meillä työssä on muuten ainut kontakti esimiehet. Tuolla voidaan jakaa vinkkejä ja olla toistemme tukena.
Rahaa saa cloudworkers 0.14 per viesti kun ollut töissä 3kk. Asiakas-palvelut hinnoittelu on monimutkaisempi mutta heillä menee myös palkoista suuri noin 10% palkkio aina, vaikka bitsafessa jonne se maksetaan ei ole noin kalliit hinnastot.. Suosittelen itse aloittamaan ehdottomasti Cloudworkers. :)
Verotus menee todennäköisesti ulkomaan tuloina. Eli täytät verokorttiin ne tulot mitä olet tienannut siitä hommasta sinne ulkomaan tulot kohtaan.
Siinä vaiheessa muuttuisi petokseksi jos raha liikkuu muutenkin kuin palvelufoorumin käytöstä, mutta tokkopa noissa päästään siihen vaiheeseen edes vaan norkoilevat aikansa siellä linjoilla, pelin henki selviää nopsaan tyhmemmällekin, ja jos ei muutoin niin vajaaälyisille sanotaan suoraan millaisesta treffailusta on kyse, eivät ne ole mitään hujareita.
Itse teen tätä työtä onlyfansin kautta. Ei tarvitse jakaa edes kasvokuvia koska miehet tykkää jutella fantasioistaan ilmankin:) Alusvaatekuvilla ja tissin vilautus riittää. Todella moni juttelee ihan vain arkipäiväisiä asioita. Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä. Onlyfansin kautta koen työn paremmaksi koska miehet tietävät etten ole mikään huijari ja että homma on rehellistä. Minä annan vastakaikua fantasioita kohtaan ja pidän seuraa jos on yksinäistä.
Tienaan nettona noin 2000e kuukaudessa ja se on juuri riittävä enkä enempää tarvitse. Ja toki verot maksan myös, muuten summa olisi isompi.
Tällä palstallahan me miehet treenaamme esiintymistä naisena. Haetaan sitten chat-operaattreiksi 7 tonnin peruspalkalla + provikat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen tätä työtä onlyfansin kautta. Ei tarvitse jakaa edes kasvokuvia koska miehet tykkää jutella fantasioistaan ilmankin:) Alusvaatekuvilla ja tissin vilautus riittää. Todella moni juttelee ihan vain arkipäiväisiä asioita. Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä. Onlyfansin kautta koen työn paremmaksi koska miehet tietävät etten ole mikään huijari ja että homma on rehellistä. Minä annan vastakaikua fantasioita kohtaan ja pidän seuraa jos on yksinäistä.
Tienaan nettona noin 2000e kuukaudessa ja se on juuri riittävä enkä enempää tarvitse. Ja toki verot maksan myös, muuten summa olisi isompi.
Miten olet löytänyt asiakkaat? Kiinnostaisi, mutta omaa naamaa en pysty näyttämään, onnistuuko ilman?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt jo muutaman vuoden kyseisiä hommia. Asun aasiassa ja saan pidettyä ihan mukavaa elintasoa yllä. Moni tosiaan katsoo sitä tunti tienestiä ja siinä se virhe tuleekin. Itse otan päivä tavotteet ja kirjottelen sen mukaan. Esim. 100-200 viestiä aamusta ja saman verran ennen nukkumaan menoa. Kirjottelen noin 5 tuntia päivässä, joka päivä. Joskus tietysti enemmän joskus vähemmän. Keskiarvollisesti lähetän 8000-10 000 viestiä kuukaudessa ja tienaan 1500-1900euroa. Homma ei tietysti kaikille sovi, mutta itse reissumiehenä pidän työstä kovasti. Voin tehdä töitä milloin se itselle sopii ja ihan jokaisessa maailman kolkassa, jos vaan netti löytyy.
Minkä sivuston kautta teet, siis minkä firman? Epäilyttää näiden luotettavuus, mutta voisin hommaa mieluusti kokeilla ..
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä jenni@operating4u.fi ja kerron lisää sekä jos kiinnostuit niin koulutan hommaan :)
Tässä nyt setänä tietysti kiinnostaa ennen yhteydenottoa sekin onko Jenni vapaa, onko lapsia ja minkä ikäinen on? t: naisten yhteystietoja keräilevä setä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet löytänyt asiakkaat? Kiinnostaisi, mutta omaa naamaa en pysty näyttämään, onnistuuko ilman?
Mainostus on se juttu. Eli joka paikassa mainostat. Tuuriahan tuo on miten saa sitten asiakkaita. Mutta sehän menee myöskin niin että puskaradio kulkee myös eli asiakkaat kertoo toisilleen.
Jos ei ole julkkis tai ennestään ollut esillä missään somessa ja tekee OF kasvottomana niin on se aika vaikea sillä tienata. Juttuseuraa toki moni haluaa mutta sitä varten on ilmaischatit, kyllä sitä paljasta pintaa yleensä halutaan nähdä rahaa vastaan...
-eri
Itse olen tykännyt kun on voinut hiukan lisätienestejä saada :) Käy tutustumassa https://asiakas-palvelut.com/ref/FI3127481
Kyllä niillä sivuilla missä porukka käy on maininta viihteestä. Eli omalla vastuulla.
Ärsyttää noi uutisointi joka johtaa harhaan. Sitä ei viimeisimmäsääkään aihetta sivuavassa uutisessa ollu mainittu.
Oma vika jos ei lue sivuston käyttöehtoja! Ei ole laitonta.
Ja yrittäjänä (vieläpä ulkomaille) olet itse vastuussa veroista.
Vierailija kirjoitti:
Tää kiinnostaisi. Kuitenkin miehiä on joka junaan ja makuja todella monia. Laidasta laitaan.
Silti surettaa, että maailma on tällainen nykyään. Ehkä kuitenkin parempi kuin olla yksin. Mutta että niin.
Paluu juurille. Maailman vanhin ammatti. Toteutus vain säästää ihmistä enemmän eli työn toteuttajaa.
Paljo miellyttävämpää kuin riski raiskatuksi tulemisesta yms. Taudit etc
Sit kivaa kun pahin stalkkeri tupsahtaa kotioven taa. Paikannus on todella helppoa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Nosto!Miten tämmösessä työssä menee verotus?
No kun postissa tulee se lappu, jossa lukee paljonko olet saanut palkkaa, niin siinä samassa lapussa lukee kuinka paljon siitä on mennyt veroa. Ihan oman veroprosenttisi mukaan.
Ihan homona tienaa. Itelle tulee pari kolme tonnia kuussa ja teen vaan arkipäivisin. Hieman säälittää onnettomat miehet joita on xätissä, mutta pakko leipä jollain tienata kun nykyään ei oikeita töitä saa.