Mitä ihmiset säilyttää vuokrattavissa varastotiloissa?
Siis niissä, joita on nykyisin aika paljon. Esim. Cityvarasto.
Kommentit (17)
Polynesialaista puuesinekokoelmaani.
Huonekaluja, kirjoja, vaatteita ja harrastusvälineitä jotka ei sovi tähän vuodenaikaan tai tämänhetkiseen asuntoon.
Kuinka paljon nuo varastot maksavat /kk? Missään ei ole koskaan hinnastoa. Hinnoitellaanko ne pärstäkertoimien mukaan?
Hei muuta ensi kerralla edes otsikko. Sama aloitus samalla otsikolla monta kertaa alkaa jo kyllästyttää.
No mun omassa on mun lemmikkietanat. Lisääntyy sellasta vauhtia että oli pakko laittaa jonnekin ton tapaseen
Vierailija kirjoitti:
Hei muuta ensi kerralla edes otsikko. Sama aloitus samalla otsikolla monta kertaa alkaa jo kyllästyttää.
Tämä otsikko on paras sissimarkkinoinnin kannalta.
Kuolleita vastasyntyneitä pakastimessa.
Vuokrattiin varasto panokiikulle, kun lapsille alko tulee ikää ja sitä myöten kiusallisia kysymyksiä. Kiva pikku lisäkiksi hiipiä muijan kanssa varastolle ruokistreffeille.
Rakennetaanko nykytaloihin enää ollenkaan häkkivarastoja? Vähän epäkäytännöllistä jos kausisäilytystä vaativat kamat pitää aina kuskata autolla jonnekin.
Mulla on niin paljon rahaa, että on pakko ahtaa niitä noihin varastoihin.
Kaikkia rubiineja ja timantteja, joita ei jaksa kotona katsella.
Kaiken sen mitä uusavuttomat stadilaiset ei osaa viedä kaatopaikalle, kun ei ole edes autoa ajokortista puhumattakaan. Nyt niitä kuskataan pala kerrallaan jossain julkisissa...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon nuo varastot maksavat /kk? Missään ei ole koskaan hinnastoa. Hinnoitellaanko ne pärstäkertoimien mukaan?
Minä säilytin aikoinaan irtaimistoani tällaisessa varastossa. Kolme vuotta. Maksoi 50e/kk.
Muutin ulkomaille ja asuin alkuun vuokra-asunnossa joka oli täysin kalustettu. En halunnut raahata muuttokuormaa tänne ennen kuin olin varma mihin asetun, ja minulla on oma asunto. Myin pois aika paljon, vain tärkeimmät ja rakkaimmat esineet säilytin. Samoin kirjastoni, astiat jotka olin ajan kuluessa keräillyt yms.
Tavaroiden kuljetus järjestyi kun veljeni ajoi ne sitten tänne muuttoautolla. Olin varsin tyytyväinen ja tavarat hyvässä tallessa.
Katso niitä "Varastojen metsästäjiä" niin näet.