Cheek, merkittävin suomalainen artisti sitten Sibeliuksen
Cheekin jäähyväiskonserttia tullaan muistelemaan kuin Woodstockia '69. Lapsenlapsesi haluavat tietää olitko sinä siellä ja mikset ollut jos et ollut. Elämme historiallisia aikoja!
Kommentit (18)
Cheek on suomiräpin Michael Jackson.
Paskalla musalla kakaroita vedättävä asperger/tms
Sibelius Jean olikin kova poika esiintymään.
Cheekin laululyriikoita tullaan tutkimaan kirjallisuustieteen laitoksella ja niistä tullaan kirjoittamaan väitöskirjoja.
Qwertasdfgzxcv kirjoitti:
Keekki on kuin muumimuki:)
Tuosta videosta pitäisi tehdä uusi versio, jossa muumimukin tilalla on Keekki.
Satuin näkemään Spotifyissa Cheekin albumin vuodelta 2004 ja olin ihan monttu auki, että onko tämä artisti ollut olemassa näin kauan. En muista kuulleenikaan koko tyypistä kuin vasta parin vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Satuin näkemään Spotifyissa Cheekin albumin vuodelta 2004 ja olin ihan monttu auki, että onko tämä artisti ollut olemassa näin kauan. En muista kuulleenikaan koko tyypistä kuin vasta parin vuoden ajan.
Oho, eikö siis olekaan että poptähti aloittaa uransa vasta heti kun nousee pinnalle?
Voisko joku laittaa muutaman rivin mielestään hyvää cheekin lyrikkaa. Mulle ei ole hänen ylivoimaiset lahjansa vielä näyttäytyneet.
Räpistä tehty iskelmää ja kohta valitaan joka vuosi räppi kuningas ja kuningatar.
Sipelius oli aidosti kansainvälisesti merkittävä ja teki koertueita Euroopassa, Cheek oli merkittävä ainoastaan Suomessa.
Cheek on merkittävin sitten Tauskin!
Cheek on itse asiassa suurempi säveltäjä kuin Mozart. Kuunnelkaapa vaikka Mozartin requiem ei hitto mitä kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku laittaa muutaman rivin mielestään hyvää cheekin lyrikkaa. Mulle ei ole hänen ylivoimaiset lahjansa vielä näyttäytyneet.
Ne ei avaudu ihan yksinkertaisille. Ne vaatii syvempää perehtymistä. Esim. "Kuka muu muka" -kappale käsittelee selvästi narsistista identiteettikriisiä.
"Ota mallia
Ota ota mallia
Tee niin ku mä
Ota mallia
Kuka muu muka
Kuka kuka muu muka (che-che-cheek)
Luukuta
Kuka muu muka
Kuka muu muka
J H T
Jos et mun tyylii tajuu
Se meinaa että sulla ei oo tyylitajuu
Kuka muu muka
Kuka muu muka
J H T
Jos et mun tyylii tajuu
Se meinaa että sulla ei oo tyylitajuu"
Vierailija kirjoitti:
Jippikayjei-hei-hei
Jippikayjei-hei-hei
Jippikayjei-hei-hei
Jippikayjei-hei-hei
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä cheekaat voittajaa.
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä cheekaat voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Cheek on itse asiassa suurempi säveltäjä kuin Mozart. Kuunnelkaapa vaikka Mozartin requiem ei hitto mitä kakkaa.
Olet oikeassa Cheeekin musiikkia tullaan kunntelemaan vielä tuhannen vuoden päästä mutta Mozartia ei kuunneltu kuin pari vuotta vuoden 1791 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko räpissä muka sävellyksiäkin? Yleensä ei, mutta jos on, ne on pöllitty jostain vanhoista kappaleista.
*huutonaurua*