Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisten miesten huomiosta innostuminen vaikka hyvä parisuhde

Vierailija
25.08.2018 |

Mammat auttakaa analysoimaan, miksi olen tämmöinen. Eli minulle käy aina niin, että vaikka olen hyvässä parisuhteessa ja rakastunut mieheeni, niin jos joku toinen mies osoittaa kiinnostusta minuun, niin se paisuu jotenkin isoksi jutuksi mulle, vaikken ole itse ihastunut. Eli vaikka en halua missään tapauksessa vaihtaa miestä, enkä ole kiinnostunut itse siitä kiinnostuneesta, niin alan miettiä sitä tilannetta ja ihmistä ja en jotenkin anna asian olla. Se siis häiritsee jollain tasolla ja en saa rauhaa asialta. Tätä on vaikea selittää. En siis ole ihastunut itse näihin kiinnostuneisiin, mutta häiriinnyn niistä niin, että alan miettiä niitä ja analysoida tarkoitusperiä, jolloin käy niin että ajattelen näitä ihmisiä ja jopa odotan yhteydenottoja heiltä, saadakseni jotenkin selvän heistä tai tilanteesta. Tämä asia häiritsee mua, koska koen, että se on väärin miestäni kohtaan. Tajuskohan tästä mitään? Tuntuu, kuin olisin joku levoton tuuliviiri joka kääntyilee hermostuneena miten vaan pienestäkin sivuhönkäyksestä. Suhde omaan mieheen on hyvä, vaikka ongelmakin meillä on, eli miehen vähäiset seksihalut. Mietin, voiko tää olla jotain biologiaa, että vaikka haluan olla mieheni kanssa siitä huolimatta, niin kilpaileva mies saa mut jotenkin sekaisin koska en saa seksiä omalta mieheltä. Eli biologiaa ja lisääntymistä koskevat vaistot ohjaisi? Mä haluaisin ymmärtää itseäni koska mua vaivaa tämä. Muhun on vuosien saatossa ollut tosi moni ihastunut koska oon ihan nätti. Sinkkuna ollessa en piittaa ihastuneista tuon taivaallista. Mut aina jos oon suhteessa otan ihastuneet jotenkin vakavasti. Onko tämä joku tunnelukko, epävarmuutta, luonnollista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kammottava tekstimuuri. Miksi teette tälläistä?

Vierailija
2/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

La donna e mobile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
4/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, hormonit hyrräävät. Jos ei saa riittävästi seksiä ja läheisyyttä niin alkaa käymään kierroksilla.

Vierailija
5/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto.

Arvasin että tätä tarjotaan. Mutta voitko selittää, miksi tämä kertoo huonosta itsetunnosta? Avaa vähän. Mielestäni itsetunto on mulla ok, mutta hyväksyn kyllä näkemyksen että se on huono, jos perustellaan jotenkin.

Mietin itse onko joku alitajuinen levottomuus, joka iskee kun on valinnan tehnyt. Että sitten kaikki tarjokkaat pistää pään sekaisin kun alkaa miettiä, olisko tuo ollut parempi. Ja siis tarkoitan että alitajuisesti miettii. Joku semmonen tapahtuu et se mieli järkkyy heti kun tulee joku uus tarjolle ja kokee sen häiritsevänä että miksi niin käy, kun haluaisi vaan sanoa piut paut muille ja jatkaa tyytyväisenä.

Vierailija
6/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto.

Tämä.

Vierailija
7/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän itsetunnon omaava ihminen tietää mitä haluaa, eikä tarvitse miettiä, että tuliko nyt otettua tarpeeksi hyvä. Jos ei, niin sitten mietitään ja tehdään muutos. Ei jäädä jahkailemaan, mutta ei myöskään testailla jokaista vastaantulevaa tyyliin, jos vaikka ehkä olisikin parempi.

Vierailija
8/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto.

Arvasin että tätä tarjotaan. Mutta voitko selittää, miksi tämä kertoo huonosta itsetunnosta? Avaa vähän. Mielestäni itsetunto on mulla ok, mutta hyväksyn kyllä näkemyksen että se on huono, jos perustellaan jotenkin.

Mietin itse onko joku alitajuinen levottomuus, joka iskee kun on valinnan tehnyt. Että sitten kaikki tarjokkaat pistää pään sekaisin kun alkaa miettiä, olisko tuo ollut parempi. Ja siis tarkoitan että alitajuisesti miettii. Joku semmonen tapahtuu et se mieli järkkyy heti kun tulee joku uus tarjolle ja kokee sen häiritsevänä että miksi niin käy, kun haluaisi vaan sanoa piut paut muille ja jatkaa tyytyväisenä.

Vastasit itsellesi. Seksuaalinen huomio on imartelevaa, ja sitä on turvallista pyöritellä päässään silloin, kun on hyvässä parisuhteessa, ts. ei "markkinoilla", alttiina mahdollisille pettymyksille.

Vierailija
9/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän itsetunnon omaava ihminen tietää mitä haluaa, eikä tarvitse miettiä, että tuliko nyt otettua tarpeeksi hyvä. Jos ei, niin sitten mietitään ja tehdään muutos. Ei jäädä jahkailemaan, mutta ei myöskään testailla jokaista vastaantulevaa tyyliin, jos vaikka ehkä olisikin parempi.

Kiitos tarkennuksesta. Mä olen tyytyväinen valintaani, joskin tietenkin toivon että seksiä olisi enemmän. Kuitenkin tiesin jo alussa, että sitä ei tule olemaan kovin usein (mies kertoi että hänellä on lääkitys joka vie halut), mutta arvostin miehen muita piirteitä niin paljon, että halusin hänen kanssaan parisuhteen, vaikka sitten vähällä seksillä. Eli nyt mietin, että onko tämä asia, jonka olen hyväksynyt järjellä, kuitenkin jollain tasolla hyväksymättä. Eli kaipaako joku osa minussa niin paljon sitä seksiä silti, että alitajuisesti alan miettiä näitä muita tarjokkaita.

En testaile ketään, kaikki tapahtuu mun pään sisällä. Oikeastaan liian vakavasti ottaminen on se juttu. Siis joku juttu jonka joutais unohtaa saman tien, ei unohdu. Haluaisin päästä tämän jäljille. En olisi ihan valmis itsetuntoa syyttämään koska tiedän kyllä mitä haluan ja tiedän myös, että vaikka mun mies ei halua seksiä niin varmasti monet haluaisivat jos olisivat mieheni tilalla.

Kiitos kun yritätte pohtia tätä juttua. ap

Vierailija
10/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ilahtuisin jos joku ihastuisi minuun, vaikka olisin varattu. Se imartelisi.

Vierailija
11/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ilahtuisin jos joku ihastuisi minuun, vaikka olisin varattu. Se imartelisi.

Mutta minä en ilahdu ja ota kevyesti, vaan oikeastaan ahdistun ja alan vatvoa. Ja toivon etten olisi koko tilanteessa. En osaa ottaa kevyesti ihmisiä.

Nyt esim. on kaksi kiinnostunutta miestä. Toinen sanoi suoraan, että hänellä on musta seksifantasioita. En innostunut vaan kiusaannuin ja se alkoi häiritä. Mulla on seksifantasioita omasta miehestäni. Kun en saa srksiä niin muistelen meidän (harvoja) seksikertoja ja meinaan pakahtua kun haluaisin miestäni, mutta en saa. Sitten tulee joku ulkopuolinen sanomaan että haluaisi panna mun kanssa. Minä haluaisin vain omaa miestä. Joku kumminkin tässä on mikä saa mut tolaltaan.

Siirtyykö siks syyttävä sormi just tähän mun ja miehen seksiongelmaan? Ainakin eräänä päivänä olin saanut viestejä yhdeltä mieheltä ja koittanut kiusaantuneena miettiä, mitä vastaan et tajuaa lopettaa, ja mietin sitä liikaakin, niin illalla mies halusi seksiä ja pantiin ja unohdin saman tien kaiken muun. Eli onko kyse siitä, että seksi on tärkeä liima henkisesti ja jos sitä ei ole niin liitos rakoilee, vaikka miten järjellä tai platonisesti rakastaisi. Kun kunnon pano omalta mieheltä haihduttaa mielestä heti kaiken muun. Ap

Vierailija
12/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että miehelläsi on lääkitys, joka vie halut. Tässä on vastaus kysymykseesi: Haluat alitajuisesti terveen miehen, joka kykenee seksiin kanssasi. Punnitse mikä on sinulle tärkeää: tunneside omaan mieheesi ilman seksiä vai suhde jossa seksiä ja varmasti myös tunneside ajan kanssa.

Vierailija
13/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, että miehelläsi on lääkitys, joka vie halut. Tässä on vastaus kysymykseesi: Haluat alitajuisesti terveen miehen, joka kykenee seksiin kanssasi. Punnitse mikä on sinulle tärkeää: tunneside omaan mieheesi ilman seksiä vai suhde jossa seksiä ja varmasti myös tunneside ajan kanssa.

Kiitos! Tästä voi olla kyse. On ristiriitaista, kun ulkopuoliset ilmaisevat halunsa seksiin/suhteeseen mutta oma mies ei reagoi mitenkään, vaikka kuinka pylly vilahtaisi tai ylipäätään hän ei näe minussa mitään kiihottavia asioita, koska hänen seksuaalisuutensa on ikään kuin pois päältä. Joskus harvoin kuitenkin innostuu ja silloin olen onnellinen. Suhteesta puuttuu joku ulottuvuus, kun väliltä puuttuu seksuaalinen jännite. Mutta koska mies on muuten hyvä ja lääkityskin luultavasti voidaan tulevaisuudessa lopettaa (masennuslääke), niin en haluaisi lopettaa suhdetta.

Mut mietin vaan, olenko aliarvioinut seksin tärkeyden, eli tekeekö se meille asioita jopa tiedostamatta. Kuten juuri tuo yhteenkuuluvuus. Jos en koe kuuluvani yhteen miehen kanssa kun emme pane. Siksikö olen tuuliviiri?

Vierailija
14/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlaista. Muiden miesten huomio alkoi saada enemmän ja enemmän tilaa päässäni, kun mieheltäni ei tullut seksialotteita tai halun näyttämistä en saanut.  Ja sitten tilanne alkoi riistäytyä käsistä, melkein ajauduin sivusuhteeseen. Nyt sitten kuukausikaupalla vatvottu oikean suhteen jatkoa ja satutin miestäni pahasti. Se ei ainakaan saanut häntä haluamaan minua enemmän, että melkein annoin itseni toiselle. 

En tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni, mutta en pysty jatkamaan tässä suhteessa jos seksihalut ei kohtaa tämän paremmin. En kestä enää sitä, että muut saa pääni sekaisin.

Vierailija
15/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Olet huomiohuora.

Vierailija
16/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en ilahdu ja ota kevyesti, vaan oikeastaan ahdistun ja alan vatvoa. Ja toivon etten olisi koko tilanteessa. En osaa ottaa kevyesti ihmisiä.

Nyt esim. on kaksi kiinnostunutta miestä. Toinen sanoi suoraan, että hänellä on musta seksifantasioita. En innostunut vaan kiusaannuin ja se alkoi häiritä. Mulla on seksifantasioita omasta miehestäni. Kun en saa srksiä niin muistelen meidän (harvoja) seksikertoja ja meinaan pakahtua kun haluaisin miestäni, mutta en saa. Sitten tulee joku ulkopuolinen sanomaan että haluaisi panna mun kanssa. Minä haluaisin vain omaa miestä. Joku kumminkin tässä on mikä saa mut tolaltaan.

Siirtyykö siks syyttävä sormi just tähän mun ja miehen seksiongelmaan? Ainakin eräänä päivänä olin saanut viestejä yhdeltä mieheltä ja koittanut kiusaantuneena miettiä, mitä vastaan et tajuaa lopettaa, ja mietin sitä liikaakin, niin illalla mies halusi seksiä ja pantiin ja unohdin saman tien kaiken muun. Eli onko kyse siitä, että seksi on tärkeä liima henkisesti ja jos sitä ei ole niin liitos rakoilee, vaikka miten järjellä tai platonisesti rakastaisi. Kun kunnon pano omalta mieheltä haihduttaa mielestä heti kaiken muun. Ap

Miten näillä kaikilla miehillä on sun yhteystiedot??? Facestako ne laittaa?? Miten h.tsahtava profiili sulla on ( tai käytös) jos koko ajan tulee tollaista viestiä??

Miten niin pohdit miten vastaat viestiin? No poistat ja blokkaat lähettäjän, jos yhtään kunnioitat miestäsi.

Vierailija
17/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kypsä suhteeseen. Haluat huomiota ja draamaa.

Vierailija
18/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä ihan sama, ollut aina, eikä lopu ikinä :( Helvetin ahdistavaa!! Ja olen jo 41v

Vierailija
19/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenotot on tulleet facessa, nämä tyypit ovat vanhoja tuttaviani ja yksi oli mieheni tuttu. Profiilini tai olemukseni eivät ole hutsahtavia, kaikkea muuta. En hae huomiota. Haluan olla lähellä miestäni ja osoitan rakkauteni avoimesti esim. pitämällä kädestä tai pussaamalla myös toisten nähden. Tämä ei estänyt miehen tuttavaa tai oikeastaan kahta, yrittämästä heti kun mies oli poissa.

En myöskään hae draamaa, minä kärsin siitä. Mukavaa että löytyi pari, joilla samaa kokemusta. Ilmeisesti ei helppo ratkaista koska toinen lähes erosi. ap

Vierailija
20/20 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näillä kaikilla miehillä on sun yhteystiedot??? Facestako ne laittaa?? Miten h.tsahtava profiili sulla on ( tai käytös) jos koko ajan tulee tollaista viestiä??

Miten niin pohdit miten vastaat viestiin? No poistat ja blokkaat lähettäjän, jos yhtään kunnioitat miestäsi.

Kunnioitin miestäni kertomalla että tällainen mies otti yhteyttä, että ei kai häntä häiritse jos vastaan jotenkin ystävällisesti mutta niin että hän ymmärtää että olen jo suhteessa. En halua olla ilkeä. Tämä mies oli täysin asiallinen yhteydenotossaan. ap