Paras yövoide 40v kasvoille? Suosittele omaasi?
Kommentit (22)
Prototyyppi kirjoitti:
Ei ole tarvetta yövoiteille mutta jos jotain käyttäisin, ostaisin apteekista jotain kevyttä ja kosteuttavaa perus-lotionia.
Kyllä! Perusvoiteilla pärjää, jos jotain on pakko laittaa. Turha kemikaaleilla läträäminen pois. Itse kuljen meikittä aina ja 50-kymppisenäkin iho vielä sileä ja heleä. Kehutaan.
Ei ole varsinaisesti yövoide, mutta LV:n 24h:n voide on paras mitä oon käyttäny. Oon kokeillu halpoja ja kalliita, marketin, apteekin, ja merkkivoiteita. Tuosta en luovu!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varsinaisesti yövoide, mutta LV:n 24h:n voide on paras mitä oon käyttäny. Oon kokeillu halpoja ja kalliita, marketin, apteekin, ja merkkivoiteita. Tuosta en luovu!
Olin just tulossa suosittelemaan samaa! LV 24 h kasvovoide on paras. T. 5-kymppinen
LV:tä käytän päivisin, aurinkosuojallista. Öisin Bellavitan yövoidetta tai Nivean Q10-voidetta. Lotioneilla en pärjää kun kuiva iho.
Annan ihon levätä öisin - > ei mitään mömmöjä naamaan.
Onko teillä LV: n käyttäjillä täysin finnutön iho? Mulla on finnialtis, mutta kuiva iho. Pelkään LV: tuovan finnehö.
Te hyvägeeniset, turha tulla tuputtamaman voidettomuutta. Se kun ei kaikilla toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tuore siemenneste.
Vtt suosittelee käytöksi 3-4 kertaa viikossa.
Dr. Hauschka Ruusuvoide, Weledan kuivan ihon yövoide
MOSSA AGE EXCELLENCE NIGHT CREAM 50 ML
Itellä rasvanen iho, finnejä pulpahtaa sillon tällön tällai yli nelikymppisenäkin, mutta luulen että johtuu muusta kuin voiteesta. Kannattaa kokeilla LV:tä. Maksaa alle kuus euroo, ja tarkotettu herkkäihosille.
Myös LV:n dödö jatkuvassa käytössä. Luulin jo, et mun hiki ei edes haise, kunnes kokeilin toista tuotetta😅.
Atopik kauravoide. Sopii herkälle iholleni.
Nivea Soft-perusvoide ja Bepanthenin emulsiovoide käytössä
Ap, mahdoton sanoa kun et kerro millainen iho sinulla on. Ikä ei ole ratkaiseva tekijä.
Vichy Aqualia Thermal Night Spa geelivoide, sopii myös herkälle iholle.
Mary Kay Time Wise Repair- yövoide, sisältää retinolia ja on ihanan täyteläistä.
Vierailija kirjoitti:
Te hyvägeeniset, turha tulla tuputtamaman voidettomuutta. Se kun ei kaikilla toimi.
Harva mies lotraa voiteiden kanssa ja useimmilla on iho kunnossa.
Ei ole tarvetta yövoiteille mutta jos jotain käyttäisin, ostaisin apteekista jotain kevyttä ja kosteuttavaa perus-lotionia.