Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakuutuspetos?

Vierailija
25.08.2018 |

Ex mieheni on tehtaillut vuosia vakuutuspetoksia. Jo yhdessä ollessamme teki niitä ja yritti tehdä myös minun nimissäni. Olen hämmästynyt kun kuulin todella luotettavalta taholta että sama meno jatkuu edelleen (olemme olleet erossa 6 vuotta) ja mm. Auto on ajettu kännissä lunastukseen- paettu paikalta ja aamulla selitetty että auto olisi varastettu ja varas ajanut sen sähkötolppaan ja rahat kuitattu vakuutusyhtiöltä.
Miten tällainen vuosien vakuutusyhtiöiden huijaaminen oikein onnistuu?

Ja ennen kaikkea: nyt exä oli saanut päähänsä että yhteinen lapsemme (jota tapaa 4 päivänä kuukaudessa eikä osallistu tämän elämään tai elatuksen työttömänä mitenkään) tarvitsee aivan välttämättömästi tapaturma vakuutuksen. Haistan tässä taas vakuutuspetoksen suunnittelua, mies kun ei suostu edes lapselle vaatteita luokseen ostamaan , niin miten nyt yhtäkkiä alkaa tapaturma vakuutus kiinnostaa.. olen 99% varma että lasta aiotaan käyttää jotenkin taas jonkin petoksen toteuttamiseen.

Pitääkö tätä vaan katsoa vierestä vai voiko asialle tehdä jotain?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi todennäköisesti nyt jäljietään viestisi ja IP-osoitteesi perusteella. Jäät myös itse kiinni avunannosta. Eikä muuten ole vakuutuspetos mikään pikkujuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi