Teen tässä töitä viinilasi kädessä
Kommentit (25)
Montako lasillista menee päivässä?
Mäkin dokaan ja otan penistä peräaukkooni.
Ja töissä olen, tästä maksetaan 250€/h.
Olen prostituoitu.
Mäkin teen töitä himassa, viinilasi on tuossa myös. Mutta täynnänsä vettä...
Vierailija kirjoitti:
Montako lasillista menee päivässä?
Tämä iltana kolmas lasi menossa. Punaviiniä. Viimeksi viime viikonloppuna, mutta silloin en tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan työssä?
Ei työ eikä luovuus katso kellonaikaa, silloin kun homma on saatava tehdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luot, jääkö lasilliseen?
Kirjoitushommia. Ei jäänyt lasilliseen, kolmas menossa. Tähän varmaan kuitenkin jää, muuten ei enää ole tuottelias. Tarkkana täytyy olla, ettei juo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Luova työ.
Sama täällä. Humalainen ilme kasvoillani puristelen mustapäitä peiliin ja murskailen niitä. Luulen että kohta sataa ja sisällä on lämmintä ja kotoisaa. Taustalla leijailee illallisen tuoksu ja minä heilautan kättä ilmaan rennosti tunnustellen tyhjää onnellisuutta.
Minulla on omakotitalo ja kaksi autoa. Kiillottelen autoja auka usein pihalla. Olen aina niin humalassa etten voi käyttää autojani. Tavallaan nautin kun kilometrimittariin ei kerry yhtään kilometrejä. Pidän autoja myyntikunnossa. Minulla on kolme huippuluokan nurmileikkuria ja yksi perävaunu. Toisen perävaunun myin. Pidin siinä lähinnä halakoja.
Tykkään kävellä isolla takapihalla ja tepastella etupihalla. Katsella kaikkea hienoa mitä omistan ja minkä olen hankkinut itselleni hauskuudeksi. Saatan heilauttaa käyttä ilmaan rennosti ja naurahtaa laiskan ylpeästi yksinäni. Sitten menen keittiöön suoraan parvelta jossa grillailen näyttävästi hampaat valkaistuina.
Kävin tänään ensimmäisen kerran hammaslääkärissä. Sitten menin golffia pelaamaan. Nyt hymyilen sinisessä villapaidassa, josta tursuaa valkeat kaulukset. Hymyilen takapihallani tuiterissa ja grillailen sisäfileitä. Odottelen että joku naapureista kävelisi ohi ja pääsisin tervehtimään kovaäänisesti. Vedän hampaat tiukkaan agressiiviseen hymyyn ja tuijotan hymylläni niin kauan että läheiset poistuvat ruudultani. Hymyn jälkeen lasken katseeni pihveilleni ja levitän niille ylpeää mielihyväistä ja lähes paholaismaista löyhkää huuliltani suoraan lattialle.
Ota tavotteita ja hanki itsellesi omilla taidoillasi hyvä elämä.
Ai että mä oon niin kingi. Seuraava hankinta on luultavasti traktori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitushommia. Ei jäänyt lasilliseen, kolmas menossa. Tähän varmaan kuitenkin jää, muuten ei enää ole tuottelias. Tarkkana täytyy olla, ettei juo liikaa.
Onko sun mielestä toimittajien viihdeuutisten kirjoitusvirheet tehty huppelissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko virheitä hiprakassa?
Se täytyy arvioida aamulla, juuri nyt kaikki tuntuu onnistuvan :D Onneksi työssäni ei ole kenenkään hengestä kyse, niin ei kovin isoja mokia pääse syntymään.
Itse pidän enemmän kahvista. Kahvi valvottaa ja tekee höperöksi hmhmhm.
Tröön tröön traktori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luova työ.
Sama täällä. Humalainen ilme kasvoillani puristelen mustapäitä peiliin ja murskailen niitä. Luulen että kohta sataa ja sisällä on lämmintä ja kotoisaa. Taustalla leijailee illallisen tuoksu ja minä heilautan kättä ilmaan rennosti tunnustellen tyhjää onnellisuutta.
Minulla on omakotitalo ja kaksi autoa. Kiillottelen autoja auka usein pihalla. Olen aina niin humalassa etten voi käyttää autojani. Tavallaan nautin kun kilometrimittariin ei kerry yhtään kilometrejä. Pidän autoja myyntikunnossa. Minulla on kolme huippuluokan nurmileikkuria ja yksi perävaunu. Toisen perävaunun myin. Pidin siinä lähinnä halakoja.
Tykkään kävellä isolla takapihalla ja tepastella etupihalla. Katsella kaikkea hienoa mitä omistan ja minkä olen hankkinut itselleni hauskuudeksi. Saatan heilauttaa käyttä ilmaan rennosti ja naurahtaa laiskan ylpeästi yksinäni. Sitten menen keittiöön suoraan parvelta jossa grillailen näyttävästi hampaat valkaistuina.
Kävin tänään ensimmäisen kerran hammaslääkärissä. Sitten menin golffia pelaamaan. Nyt hymyilen sinisessä villapaidassa, josta tursuaa valkeat kaulukset. Hymyilen takapihallani tuiterissa ja grillailen sisäfileitä. Odottelen että joku naapureista kävelisi ohi ja pääsisin tervehtimään kovaäänisesti. Vedän hampaat tiukkaan agressiiviseen hymyyn ja tuijotan hymylläni niin kauan että läheiset poistuvat ruudultani. Hymyn jälkeen lasken katseeni pihveilleni ja levitän niille ylpeää mielihyväistä ja lähes paholaismaista löyhkää huuliltani suoraan lattialle.
Ota tavotteita ja hanki itsellesi omilla taidoillasi hyvä elämä.
Ai että mä oon niin kingi. Seuraava hankinta on luultavasti traktori.
Meinasin nukahtaa autojen kohdalla.
Oonkin ihmetellyt miten huonosti monet ammattilaiset kirjoittavat. Nyt selvisi. Paitsi ei se ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko virheitä hiprakassa?
Se täytyy arvioida aamulla, juuri nyt kaikki tuntuu onnistuvan :D Onneksi työssäni ei ole kenenkään hengestä kyse, niin ei kovin isoja mokia pääse syntymään.
Rahaa se vain on, mitä luovasta työstä ei tule tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä toimittajien viihdeuutisten kirjoitusvirheet tehty huppelissa?
Jos siis minulta, ap:lta kysyt, niin voi olla niinkin. Tai sitten johtuu vaan kiireestä tai yleisestä huolimattomuudesta. Itse pyrin olemaan juomatta niin paljon, että kirjoitusvirheitä tulisi.
Ukko35 kirjoitti:
Mäkin dokaan ja otan penistä peräaukkooni.
Ja töissä olen, tästä maksetaan 250€/h.Olen prostituoitu.
Mulle ei valitettavasti makseta noin hyvin. Ap.
Mä teen tässä töitä muna suussa.