Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas laihtuminen, vatsakipu

Vierailija
24.08.2018 |

Kuinka kauan kestäisit voimakasta laihtumista ja (selkäänkin säteilevää) vatsakipua ennen kuin menisit kertomaan lääkärille oireista? Minulla on lääkärikammo ja Google antaa vain aika pahoja vastauksia, kun koetan selvittää, mistä oireet voisivat johtua. Ei kai maksa-, haima- ja mahasyöpiä kovin nuorilla melkein koskaan esiinny?? Olen vasta 25.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Helpompi olla tutkittavana, kuin kipuilla ja hermoilla.

Vierailija
2/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan kestäisit voimakasta laihtumista ja (selkäänkin säteilevää) vatsakipua ennen kuin menisit kertomaan lääkärille oireista? Minulla on lääkärikammo ja Google antaa vain aika pahoja vastauksia, kun koetan selvittää, mistä oireet voisivat johtua. Ei kai maksa-, haima- ja mahasyöpiä kovin nuorilla melkein koskaan esiinny?? Olen vasta 25.

En maalaa piruja ja en pelottele. Miehelläni oli noi oireet yli 6kk ennekuin pakotin lääkäriin. Alavatsan syöpä. Kuihtu melkein silmissä. Söi normaalisti ja luuli keliaksi aluksi, siis kotona. Mutta kun selkä ja vatsa alkoi kipeytymään pahasti niin pakotin hänet. Selvisi siitä leikkauksella. Ei olisi nähnyt seuraavaa kesää enää jos ei olis mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkärin! T.sh

Vierailija
4/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lääkärit pelottaa, mutta piikit ei, mene CityTerveyteen ja otata siellä sopivat labrat. Ei maksa paljoa. Mikäli joku arvo ei ole viitteissään, otat sitten yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
5/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYN013 MAKSAPAKETTI(56 €)

tai

SYN001 TERVEYSTARKASTUSPAKETTI (89 €)

Vierailija
6/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kipin kapin lääkäriin, koska haluaisin asap tiedon siitä, ettei kyseessä ole mikään vakava juttu. Sitten voi taas jatkaa rauhassa elämää.

Vierailija
7/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Kivessyöpä, mene heti lääkäriin.

Vierailija
8/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen homeostaattinen ai homeopaattinen hoitomuoto on suositeltavaa lääkäreitä kaihtaville. Toisaalta oikeissa sairauksissa kannattaa mennä lääkäriin, Hippokrateen valahan velvoittaa heitä olemaan tuhoamatta potilaiden elämiä.

Vierailija
9/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menisin lekurille aika nopsaan tuossa tapauksessa, sen verran arvostan itseäni ja elämääni.Älä ole tyhmä ap.

Vierailija
10/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kirjoitti:

Jonkinlainen homeostaattinen ai homeopaattinen hoitomuoto on suositeltavaa lääkäreitä kaihtaville. Toisaalta oikeissa sairauksissa kannattaa mennä lääkäriin, Hippokrateen valahan velvoittaa heitä olemaan tuhoamatta potilaiden elämiä.

Valaa ei ole tarvinnut antaa vuosikymmeniin.

Vierailija
11/11 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Kyllä nuorellakin voi olla syöpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän