Mammat aiotteko nimetä lapsenne Aaroksi?
Aaro on niin söpö että Lennu jää kyllä kakkoseksi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aaro-Sauli. Viime viikolla oli just ristijäiset!
Meillä nimettiin Sauli Aaro Lennu-Koiraksi.
Hauki On Nukkevaimo Kala oli meidän valinta. Sukunimemme on siis Kala, minä etunimeltäni Han ja vaimoni Si.
Koskaan ei ole edes käynyt mielessä nimetä lapsia julkkiksen tms mukaan. Se on enemmän kuin vähän wt:a
Minulle syntyi kaksoset pari kuukautta sitten. Nimet on Putin ja Trump.
Meillä on kolmivuotias Aaro eli matkivat selvästi meitä :D
Aaro on perinteinen nimi ja hyvä valinta niin meille kuin presidentinkin pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolmivuotias Aaro eli matkivat selvästi meitä :D
Aaro on perinteinen nimi ja hyvä valinta niin meille kuin presidentinkin pojalle.
Tunnenkin sinut varmaan :)
akun jollain sukulaisella on tuon kaltainen nimi. jos pitää aku ankoista, niin voi ihan hyvin laittaa tullaisen nimen.
En koska:
1. Tunnen yhden erittäin tyhmän Aaro nimisen henkilön
2. Tulee salkkarit mieleen ja en halua nimetä lasta surkean sarjan mukaan
3. Se on muutenkin mielestäni ruma nimi
Aaro nimenä on sellainen, että voisin antaa sen lapselleni, mutta presidenttiparin jälkeen ei oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minulle syntyi kaksoset pari kuukautta sitten. Nimet on Putin ja Trump.
Lapseni saa piakkoin nimen Kim Jong-un.
Pöh. Se oli muotinimi jo 2003, nyt ihan ajastaan jäljessä. Ja mitä väliä Salkkarihahmoilla, kuka moista skeidaa katsoo / on ikinä katsonut?
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Se oli muotinimi jo 2003, nyt ihan ajastaan jäljessä. Ja mitä väliä Salkkarihahmoilla, kuka moista skeidaa katsoo / on ikinä katsonut?
Öööö, varmaan aika moni sitä katsoo, kun muutenhan sarja olisi lopetettu vuosia sitten?
Äitini nimesi yli 30v sitten lapsensa Aaroksi, joten olisi hieman erikoista jos minäkin niin tekisin.
En, kun mulla on r-vika. Miettikää, voi sillä lapsellakin olla. Nimim. kokemusta
Isoisoäitini nimesi lapsensa Aaroksi yli sata vuotta sitten. Sittemmin matkijoihin olemme liittyneet sekä minä että Niinistö. Tosin hänellä taisi olla Hellaakoski esikuvana.
En missään nimessä. Lapseni on tyttö, joten ei nimilautakuntakaan taitaisi hyväksyä, jos ehdottaisin.
Tollikka kirjoitti:
En, kun mulla on r-vika. Miettikää, voi sillä lapsellakin olla. Nimim. kokemusta
Mitä vikaa on Aalossa? Peltti Aalo Leinikainen. Ja vaimonsa Litva.
Tollikka kirjoitti:
Lapsella voi olla lähes mikä tahansa "kirjainvika", joten sitä ei nimeä valitessa kannata surra tai ei voi antaa mitään nimeä.
Aaro-Sauli. Viime viikolla oli just ristijäiset!