Kesä loppuu!!! Ollaan lähdössä miehen kanssa etelään 2-3 vkoa. Mikä paikka näistä?!?!
En ole juuri käynyt Euroopassa rantalomilla siksi kysyn.
Menorca
Santorini
Algarve
Kaikissa majoitus deluxe 5 tähteä resort omalla rannalla.
Hyvät ja huonot puolet!
Kommentit (34)
Miten majoituksen taso liittyy tähän?
Ihan sama missä sitä kykkii hotellissa ja sen uima-altaalla. Valitkaa se, mihin on lyhyin lento ja missä on kivoin hotelli. En itse ymmärrä alkuunkaan tuollaista ghettoutumista hotelliin.
Minkä niminen hotelli Algarvessa omalla rannalla ja missä päin? Nimim. 10v siellä eri kohteissa käynyt ja viel äen ole tuollaiseen törmännyt. Voisi olla kiva nähdä.
Aika wt:tä pröystäillä hotellien tähdillä.
Menorca ykkönen, Sardinia vika. Mutta kannattaa vuokrata auto ja kiertää koko saari.
11 jatkaa... että 2-3 vk perusturistikohteisiin..? Ei sitten mikään noista vaihtoehdoista, sori.
Santorinia kannattaa ainakin välttää. Okei, maisemat hienot, mutta liian paljon turisteja joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama missä sitä kykkii hotellissa ja sen uima-altaalla. Valitkaa se, mihin on lyhyin lento ja missä on kivoin hotelli. En itse ymmärrä alkuunkaan tuollaista ghettoutumista hotelliin.
Nyt en ihan ymmärrä millä perusteella ap ei menisi hotellin ulkopuolelle?
Kuka jksaa olla Sardiniassa 3 viikkoa?
AP:n kannattaa tsekata tulevan kuukauden keskilämpötilat joka kohteesta jos aikoo matkustaa. Niissä on eroja.Wikipedia ja kohdeopas auttavat tässä asiassa, jos ei tieto löydy suomeksi niin varmaan jollain toisella eurooppalaisella kielellä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jksaa olla Sardiniassa 3 viikkoa?
Minä jaksaisin!. Muinaishistoria raunioineen ja patsaineen kiehtoo ja lautalla pääsee Korsikalle jos mieli tekee.
Itse en jaksa viettää rannalla maaten minuuttiakaan.
Ihanat kohteet, mikä vaan kelpaisi mulle! Luultavasti lähtisin kuitenkin Sardiniaan.
Vierailija kirjoitti:
Santorinia kannattaa ainakin välttää. Okei, maisemat hienot, mutta liian paljon turisteja joka paikassa.
Sesonki on jo ohi tai ainakin lopuillaan kaikissa noissa paikoissa. Hyvin mahtuu sekaan.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaa tsekata tulevan kuukauden keskilämpötilat joka kohteesta jos aikoo matkustaa. Niissä on eroja.Wikipedia ja kohdeopas auttavat tässä asiassa, jos ei tieto löydy suomeksi niin varmaan jollain toisella eurooppalaisella kielellä sitten.
Kaikissa noissa kohteissa on täysi kesä vielä pitkään. Vasta lokakuussa alkaa viilentyä merkittävästi, ja silloinkin lähinnä iltaisin alkaa kaivata pitkähihaista. Merivesi on myös lämmintä pitkälle syksyyn.
Sori, unohtui Sardinia! Ap