Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömiä ja mielenterveysongelmaisia saa Suomessa kohdella kuin lapsia?

Vierailija
24.08.2018 |

Aina joku muu mukamas tietää paremmin mikä heille on hyväksi. Kaikkeen voi pakottaa ja painostaa, jos kieltäytyy niin tuet viedään. Joitakin pakotetaan syömään lääkkeitä joista voi tulla vakavia ja pysyviäkin haittavaikutuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei pakoteta syömään lääkkeitä. Ei työkkäri mikään terveyskeskus ole. Olen ollut pari vuotta työtön ja puhunut virkailijoiden kanssa puhelimessa pari kertaa ja olen itse muutaman kerran asioinut työkkärissä. Toistaiseksi on ollut asiallista. Jos joku rupeaa puhumaan kuin vähä-älyiselle aion puuttua heti asiaan.

Vierailija
2/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeissä pitää punnita tarkkaan, kestääkö ne sivuvaikutukset vs. sen avun mitä lääkkeestä olisi saatavissa. Jossain elämäntilanteessa lääkkeet voivat olla tarpeellinen apu, toki esim ssrit pitäisi olla viimeinen keino eikä kuin karkkia. Ei ole olemassa lääkkeitä, joissa ei olisi haittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä jotkut lääkärit kyllä pakottaa, kuulemma ei saa kelasta rahaa.

Mutta kyllä olen huomannut, mielenterveysongelmainen ei osaa ajatella, ei osaa päättää omista asioistaan, ei tiedä mistä tykkää jne... voisin avautua vaikka kuinka holhoavasta ja alentuvasta asenteesta...

Vierailija
4/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei tule itse omillaan toimeen?

Vierailija
5/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdellaan kuin lapsia ja kohdellaan ala-arvoisesti ja ei kuunnella mielipidettä tai sitä ei mitenkään noteerata "Kun sinulla on sairaus" , niin kun on vain kävelevä diagnoosi ja sitten vielä ylilääkitään zombiksi