Rasittavin muumihahmo
Kommentit (78)
Nuuskamuikkunen on outo hiippari, jolla on rasittavia tekosyvällisyyksiä.
En tiedä, mutta ihmettelen, millä muumiperhe elättää itsensä. Muumipappa kirjoittaa kaiket päivät muistelmiaan, muumimamma tekee kotitöitä ja muumipeikko ”seikkailee”.
Pikku Myy. On muka niin pirteä ja menee vaikka läpi harmaan kiven ja sitä lähes palvotaan vaikka oikeesti on tosi ilkeä ja varsinkin Nipsua kohtaan jopa nöyryyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Niiskuneiti.
Niinpä. Täysin persoonaton hahmo.
Kaikki. Jokaisessa jotain ärsyttävää.
Niiskuneiti ja Muumipeikko. Ihme kitiseviä virtahepoja.
Vilijonkka on jokseenkin ärsyttävä, mutta toisaalta nerokas.
Ehdottomasti Sauli Niinistö meidän oma muumipappa.
Ihmettelen ettei kukaan ole maininnut Niiskua. Ärsyttävä, ylimielinen sovinisti. Kaikki muistavat varmasti vanhasta jaksosta sen kommentin
"Ajattelematon suunnitelma, joka on voinut kypsyä vain naisen vaatimattomissa aivoissa."
Ei sitä silti olisi tarvinnut mielestäni muuttaa, olisin vaan selittänyt omille mahdollisille lapsille, että maailmaan nyt mahtuu myös sellaisia idiootteja jotka päästävät suustaan mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja Tarja Halonen muumimamma.
Alisa vai mikä sen noidan tyttären nimi oli. Täysin joutava hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö on kuten muumipappa turha tarinankertoja, jorisia. Muumimamma onkin aktiivinen ja siksi pereheen tärkein henkilö
Nipsu on kauimpana siitä, millainen itse olen. Lapsellinen ahneus saa minut jostain syyarä kiukkuun. Olen hieman harmissani myös siitä, että Niiskuneiti on niin stereotyyppinen hahmo. Toisaalta itsekin homomieheen ihastuneena voin samaistua, jos hahmon näkee fag haginä, Muumipeikko kun haikailee vain Nuuskamuikkusta.
Hemulit ja viljonkat ovat rakastettavia hahmoja, vaikka vikojahan heistä löytyy. Jokaisella varmasti on sekä omia että tuttujen ja sukulaisten piirteitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö on kuten muumipappa turha tarinankertoja, jorisia. Muumimamma onkin aktiivinen ja siksi pereheen tärkein henkilö
Ilmeisesti oikeassa elämässä muumimammakin on rasittava tyhjänjorisija ja puhevikainen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen, millä muumiperhe elättää itsensä. Muumipappa kirjoittaa kaiket päivät muistelmiaan, muumimamma tekee kotitöitä ja muumipeikko ”seikkailee”.
Muumilaakso on varmaan vokkiin verrattava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oikeassa elämässä muumimammakin on rasittava tyhjänjorisija ja puhevikainen.
Menkää muualle vääntämään tuota ”mun presidentti on parempi kuin sun”-baskaa.
Pikku Myy