Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja TAASKAAN työnantaja ei soita!

Vierailija
24.08.2018 |

Kävin jokin aika sitten työhaastattelussa, alkuviikosta piti tulla tieto miten kävi, mutta eipä tietenkään. Tälläkään kertaa. Ei meitä haastatteluun asti päässeitä siinä hommassa varmaan pilvin pimein ollut, ei luulisi olevan mahdotonta ilmoittaa hylsystä meille jotka emme kelvanneet.
Vai koetetaanko jotenkin pimittää että valinta tehty, ei haluta että joudutaan keskustelemaan, miksi en tullut valituksi, eli että todellinen syy on työttömyyteni? Kokemukseni ja osaamiseni hommaan osuisi aika nappiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Siis ettei työnantajia kiinnosta aina edes asiallisesti ilmoittaa, että ei tullut valituksi. En ole koskaan saanut niin laadukasta ilmoitusta, että työnantaja itse olisi soittanut perääni tällaisesta asiasta tai että siinä perinteisessä "Kiitos mielenkiinnostasi hakemaasi työpaikkaa kohtaan. Tällä kertaa valinta ei valitettavasti osunut sinuun." -massaviestissä olisi mitään henkilökohtaista perustetta, että miksi en tullut valituksi.

Tällaista se vaan on. Isot kihot voittaa aina kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita itse takaisin ja penää heiltä tuloksia. Jos tuloksoa ei ala kuulumaan, jatka penäämistä niin kauan kunnes vastapuolen on pakko luovuttaa ja kertoa tulokset. Kai tiedät heidän puhelinnumeron?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä