Kappas - kaupungin halvoissa vuokra-asunnoissa asuvat parkuu vuokrantarkistuksista
https://yle.fi/uutiset/3-10362352
Helsingissä asuminen on kallista. Toi yksi eläkeläinen asuu 75 neliön lukaalissa. Osa ei nykytuloilla olisi edes oikeutettu alekämppään.
Kommentit (25)
Mitä väliä? Asumistuki kattaa korotukset. No hätä. Naapurin somppuperhe sai uuden asunnon asolasta, 5 ,huonetta, sossu kustansi muuton.
Omassa rapussani kaikki muut ovat Kelan asiakkaita, paitsi minä. Heitä ei kiinnosta vuokrankorotukset, koska Kela maksaa kaiken. Talo on kuin pommin jäljiltä. Meteliä 24/7. Tämä Hakunilassa. En jaksa enää, mutta pienipalkkaisena ei ole varaa muuttaa yksityiselle. Itsari taitaa olla ainoa poispääsy täältä helvetistä.
Chärcschenkel kirjoitti:
Valittaja Tapulista - minä muuttaisin sinne vaikka heti! Olen odottanut Tsadin luukkua vasta n. 30 vuotta, joten muuta pois, että saan asunnon. Kiireellinen tarve koko ajan, mutta HeKan lottoarvonta ei ole suosinut. Kai siksi, että maksan itse vuokrani.
Käännä vaan kylkeäs siellä Busterin alla - minä en täältä lähde. Juurihan kerroin edut - vai etkö osaa lukea..
Vierailija kirjoitti:
Omassa rapussani kaikki muut ovat Kelan asiakkaita, paitsi minä. Heitä ei kiinnosta vuokrankorotukset, koska Kela maksaa kaiken. Talo on kuin pommin jäljiltä. Meteliä 24/7. Tämä Hakunilassa. En jaksa enää, mutta pienipalkkaisena ei ole varaa muuttaa yksityiselle. Itsari taitaa olla ainoa poispääsy täältä helvetistä.
Ala hommaa häätöjä niille apinoille.
Yksi kerrallaan.
Osa hiljenee jo aiemmin.
Valittaja Tapulista - minä muuttaisin sinne vaikka heti! Olen odottanut Tsadin luukkua vasta n. 30 vuotta, joten muuta pois, että saan asunnon. Kiireellinen tarve koko ajan, mutta HeKan lottoarvonta ei ole suosinut. Kai siksi, että maksan itse vuokrani.