Missä on komeat 40-50 -vuotiaat miehet?
Onko heitä? Epäilen, koska en nää heitä töissä, työmatkoilla tai Helsingin keskustassa. Missä tällaiset tapaavat liikuskella?
Kommentit (81)
Minä ainakin näen sellaisia ihan joka paikassa. En tiedä ovatko he komeita sinun mielestäsi, sillä minä pidän komeana sellaisia miehiä, joilla on iloiset silmät, suora katse, hyvä käytös, ryhtiä ja normaalia itsevarmuutta. En lämpene ollenkaan joillekin kylmäsilmäisille ja ylimielisille miehille, jotka tietävät olevansa hyvännäköisiä ja joiden perään useimmat naiset katsovat.
Kai he iltaisin ovat kotona tai urheilemassa. Menestyneet ja komeat miehet kulkevat varmaankin töihin omilla autoilla, sillä julkisissa kulkuvälineissäkään heitä ei näy. Itse en viihteellä viikonloppuisin käy. Näkyykö heitä yöelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Kai he iltaisin ovat kotona tai urheilemassa. Menestyneet ja komeat miehet kulkevat varmaankin töihin omilla autoilla, sillä julkisissa kulkuvälineissäkään heitä ei näy. Itse en viihteellä viikonloppuisin käy. Näkyykö heitä yöelämässä?
Lajeista lätkä, pyöräily/triathlon, tennis, kössi, sulkis. Toki myös vaellukset, sekä polkujuoksu ym. luonnonmukaiset jutut sekä tietyt kamppailulajitkin.
Naisille kasvaa mummotissit kun he täyttävät 40.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40. Mikä on mimmotissi?
Ulkomailla olen muikkeleita pokaamassa. Suomessa kun on joku iso juttu jos nelikybäsellä on 20-vee muija kainalossa.
En tosin näytä ikäiseltäni joten etpä minua huomasi katukuvassa.
Ps. Ei nyt silleen että vanhempi ei kelpaisi minulle mutta rumia ovat yli 30-v suomessa. Pitäisitte nyt edes vähän huolta itsestänne. Ja pysykää lapsettomia jos on pakko olla j-miehen kanssa. yhoot ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40. Mikä on mimmotissi?
Varmaa littee roikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin yöelämässä 2015 muuten kuin edustustilaisuuksissa. Muuten harrastamassa, urheilemassa, järjestöhommissa tai mökillä. Julkisilla tulee harvemmin kuljettua, lukuunottamatta ulkomaanlentoja joita työn puolesta tulee lähes viikottain.
Lenkkipolulla tulee vastaan mukavannäköisiä miehiä.
No tietty Rohdoksen suomibaarissa.
Töissä esittelemässä niinsanottua työmiehen hymyä.
Tää on aika mielenkiintoinen juttu. Kuinka suuri osuus (%) yli 40-vuotiaista miehistä on komeita?
Kannattaa etsiä myös kuntouttavan työtoiminnan asiakkaista.
Kyllä vähintään osan niistä duunilennoista voisi hoitaa skypessä. Komea mieskään ei vaikuta enää niin komealta kun on menossa lentäen kaupittelemaan jotain turhaa sontaa muille vastaaville poloille. Siirtykää nykyaikaan, ei pukukaan pääse niin rypistymään.
Miesten elintavat ovat keskimäärin huonommat kuin naisilla, mistä johtuu, että hyvännäköisiä miehiä on todella vähän. Kun vielä monella on ylipainoa ja verenpainetautia, mieskuntokin on mennyttä.
Ei niitä ole, muuta kun Kilpisjärvellä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähintään osan niistä duunilennoista voisi hoitaa skypessä. Komea mieskään ei vaikuta enää niin komealta kun on menossa lentäen kaupittelemaan jotain turhaa sontaa muille vastaaville poloille. Siirtykää nykyaikaan, ei pukukaan pääse niin rypistymään.
Lentämistä ei voi aina välttää. Omalla kohdalla "turha sonta" tarkoittaa uusiutuvaa energiaa ja valtion omistusten myötä tuloja myös yhteiseen laariin joten annan osan päästöistä itselleni anteeksi. Yritän kyllä olla ekologinen ja kuljen yleensä auton sijasta töihin pyörällä ja vietän vapaa-aikaani omalla metsätilallani. Tämä on nykyään trendi aika monella ikäiselläni koulutetulla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten elintavat ovat keskimäärin huonommat kuin naisilla, mistä johtuu, että hyvännäköisiä miehiä on todella vähän. Kun vielä monella on ylipainoa ja verenpainetautia, mieskuntokin on mennyttä.
Aika usein hyvässä kunnossa olevalle miehelle löytyy samanhenkistä liikunnallista naisseuraa harrastusporukoista. Ei heidän tarvitse tyrkyttää itseään somessa tai baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentämistä ei voi aina välttää. Omalla kohdalla "turha sonta" tarkoittaa uusiutuvaa energiaa ja valtion omistusten myötä tuloja myös yhteiseen laariin joten annan osan päästöistä itselleni anteeksi. Yritän kyllä olla ekologinen ja kuljen yleensä auton sijasta töihin pyörällä ja vietän vapaa-aikaani omalla metsätilallani. Tämä on nykyään trendi aika monella ikäiselläni koulutetulla miehellä.
Uusiutuva energia on kusetusta.
Naimisissa. Tai menossa naimisiin toista kertaa.
Töissä tekemässä todella pitkää päivää. Vapaa-aika menee palautuessa (juomalla, terapiassa, urheilemalla hullun lailla jolloin komeutta ei huomaa kun päällä on verkkarit ja huppari).