Missä on komeat 40-50 -vuotiaat miehet?
Onko heitä? Epäilen, koska en nää heitä töissä, työmatkoilla tai Helsingin keskustassa. Missä tällaiset tapaavat liikuskella?
Kommentit (81)
Mun viekussa tuhisee yksi unissaan juuri nyt.
Mulla on yksi omassa sängyssä. Yli 20v oltu yhdessä. Hän on komistunut vanhetessaan, nuorempana oli lapsenkasvoinen ja hoikka, nyt lihaksikas.
Ovat jo ottaneet opiksi ja pysyttelevät mieluummin piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sellaista etsit?
Ihan vaan silmäniloksi..
ap
Näin yhden tänään vanhempainillassa. Tosin saattoi olla alle 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sellaista etsit?
Ihan vaan silmäniloksi..
ap
No sitten kannattaa hommata joku lavastepahvimies.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kai se joskus jossain liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kai se joskus jossain liikkuu?
Liikkuu toki.
Varattujen deittipalveluissa. Tiedät kyllä ne nimeltä.
Naisten ikäoletusten varjossa - ikää lähemmäs 50, luullaan alle 35-vuotiaaksi.
Kuntosaleilla mä näen paljonkin näitä, ainakin oletettavasti tuohon ikähaarukkaan meneviä komeita miehiä. Ehkä he pitävät itsestään keskimääräistä parempaa huolta muutenkin. Siellä silmä lepää (sen minkä nyt kehtaa vaivihkaa katsella).
Vierailija kirjoitti:
Mikäs itse olet?
No ihan ok näköinen keski-ikäinen nainen. Missä muualla komeita miehiä näkee kuin kuntosaleilla?
Naiset arvailevat että olen 10 vuotta nuorempi. Oon aina ollut nuoren näköinen, tosin liikun paljon, nukun hyvin ja syön terveellisesti. Moni ikätoveri tursuaa vyötäröstään ja näyttävät vanhemmilta kuin oikeasti ovat. Olen ollut avioliitossa jo hyvin pitkään, mutta viime vuosina on markkina-arvoni kasvanut huippuunsa. Sen olen havainnut käydessäni harvoin viihteellä, kun koko ajan on joku 30-40 v kaunotar tuomassa itseään tykö. Luulin että ilmiö koskee vain Keski-Eurooppaa, jossa asuin, mutta sama ilmiö jatkuu täällä koti-Suomessakin. Voisin hyvin helposti valita parhaan päältä, olen aika hämilläni, myös otettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko heitä? Epäilen, koska en nää heitä töissä, työmatkoilla tai Helsingin keskustassa. Missä tällaiset tapaavat liikuskella?
Maanantaiaamuisin suurten businesskaupunkien lentojen lähtöportit on hyvä paikka heitä bongata. Joku saattaa eksyä ennen lentoa loungeenkin. Itse joudun tällä kertaa lähtemään tosin jo ensi sunnuntai-iltana vaikka vasta viime yönä palasin takaisin Suomeen. Täällä ei minua juuri tavoita kun en vapaa-ajalla hengaile kaupungilla tai yleisötilaisuuksissa. Joskus saatan käydä rautakaupassa.
sellaisia ei Suomessa ole. Kolmekymppisenä ovat komeita, sitten tulee joku romahdus.
Ne ovat kotona vaimojensa luona. Mulla on täällä yksi, en luovuta kenellekään.