Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä ihmisestä, jolla ei ole mitään koulutusta?
Pinja
23.08.2018 |
Itse en ole käynyt muita kouluja kuin peruskoulun, amiksen jätin sairauden vuoksi kesken. Haluaisin nyt kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia kouluttautumattomuudesta. Olen kohdannut netissä ikäviä asenteita ja jopa halveksuntaa asian vuoksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että mitähän ongelmia on ollut elämässä. Ja onko miten sivistymätön ja yksinkertainen tyyppi.
Koulutus pukee sua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kouluttamaton voi opiskella ja oppia, myös työssä. Kaikki työt eivät ole rakettitiedettä.
Enemmän olen huolissani niistä korkeasti koulutetuista, jotka eivät ole oppineet mitään tärkeää ja hyödyllistä.
Itseltäni koulut keskeytyivät monta kertaa mielenterveyssyistä(sairaus joka luokitellaan mielensairaudeksi). Ei varmaan päälle päin moni arvaa, että peruskoulu vain loppuun suoritettuna. Olen silti aina onnistunut hankkimaan itselleni töitä ja olen kyennyt elättämään itseni. Opiskelut kiinnostaisi myös itseänikin, mutta en tiedä jos entiset peikot ryömivät esiin ja taas joutuisi keskeyttämään, sitä kun ei tämän sairauden kanssa ikinä tiedä. Se onkin jännä juttu miten työelämään sairaus ei ole juurikaan vaikuttanut.