Olen biromanttinen aseksuaali, haluatko kysyä tänäiltana jotain?
En siis koe seksuaalista vetovoimaa enkä tarvetta, mutta koen silti siitä huomatta romanttista kiinnostusta/vetovoimaa kumpaakin sukupuolta kohtaan.
Kommentit (26)
Millainen sää on huomenna kaakkois-suomessa?
Kaffepulla kirjoitti:
Onko sinulla koskaan ollut parisuhdetta? Jos on, onko seksuaalisuus ollut ongelma kumppanillesi?
Ei ole ollut parisuhdetta, en ole pitänyt mitään kiirrettä asian kanssa. Pari ihmistä olen kyllä treffannut joille aseksuaalisuus oli ongelma, mämä halusivat suhteelta seksiä. Minä taas en pahemmin piittaa irtosuhteista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen sää on huomenna kaakkois-suomessa?
Puolipilvistä ja yli 20 astetta näyttävät lupaavan sinne tuolla Ilmatieteenlaitoksen sivuilla.
Ap
Toivotko saavasi parisuhteen? Jos kyllä, niin minkälaisesta suhteesta haaveilet?
🇺🇦🇮🇱
Kohtaatko paljon ennakkoluuloja aseksuaaleja kohtaan? Mitkä ovat olleet yleisimmät harhaluulot aseksuaalisuudesta tapaamillasi ihmisillä?
Millaiset emotionaaliset välit sinulla on vanhempiisi? Millaiset ne oli kotona?
Kaffepulla kirjoitti:
Toivotko saavasi parisuhteen? Jos kyllä, niin minkälaisesta suhteesta haaveilet?
Minulle riittää se että suhde on romanttinen, sukupuolella ei ole niinkään väliä että kumman kanssa. Odotan jatkuvasti sitä oikeaa hetkeä ja kohtaloa. Sellaisesta haaveilen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja sukupuoli nyt alkuun?
Niillä tiedoilla sinä et tee mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohtaatko paljon ennakkoluuloja aseksuaaleja kohtaan? Mitkä ovat olleet yleisimmät harhaluulot aseksuaalisuudesta tapaamillasi ihmisillä?
Sellaosta jarvemmin tapaa, itse en ole tavannut ainuttakaa. Enemmän tapaa ihmisiä jotka eivät ole koskaan edes kuulleet aseksuaalisuudesta. Joskus kuitenkin kuulee väitteitä että aseksuaalit elävät selibaatissa tai eivät halua harrastaa seksiä. Se on kuitenkin vale, aseksuaalit voivat yhtähyvin harrastaa seksiä kuten muutkin mutta he eivät koe siinä mitään seksuaalista.
Ap
Miksi et tahdo saada kalua pe*seesen?
Vierailija kirjoitti:
Isä on vetäytyvä erakko ja äitini ylisuojeleva narsisti. Olen pitänyt kumpaakin ihmiseen parhaani mukaan niin hyvät välit kuin suinkin voin, vaikka olenkin tehnyt selväksi äidilleni etten ole hänen ohjailtavissaan enkä hänen jatkokappaleensa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tahdo saada kalua pe*seesen?
Mikso en muka voisi harrasta seksiä? Minulla ei vain ole seksuaalisia tarpeita, enkä koe seksuaalista vetovoimaa kumpaakaan sukupuoleen. Ei se kuitenkaan estä jarrastamasta seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt abi-risteilyllä?
En ole. Opiskelin ammattiopistossa asiakaspalvelu merkonomiksi. Haaveilen yhä että pääsisin töihin kaupan kassalle. Se on niin ihana unelma duuni josta tykkään ja välitän 😍😍😍
Ap
Herätys nyt kaikki kyselijät. Enää vajaa tunti kallista kuselyaikaa. Huomenna en enää vastaile.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä on vetäytyvä erakko ja äitini ylisuojeleva narsisti. Olen pitänyt kumpaakin ihmiseen parhaani mukaan niin hyvät välit kuin suinkin voin, vaikka olenkin tehnyt selväksi äidilleni etten ole hänen ohjailtavissaan enkä hänen jatkokappaleensa.
Ap
Kiitos vastauksesta. Nuo mitä kerrot on jotenkin tuttuja "kaikuja" minunkin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos vastauksesta. Nuo mitä kerrot on jotenkin tuttuja "kaikuja" minunkin elämässä.
Kiros sinulle. Ja jaksuja.
Ap
Onko sinulla koskaan ollut parisuhdetta? Jos on, onko seksuaalisuus ollut ongelma kumppanillesi?
🇺🇦🇮🇱