Olen biromanttinen aseksuaali, haluatko kysyä tänäiltana jotain?
En siis koe seksuaalista vetovoimaa enkä tarvetta, mutta koen silti siitä huomatta romanttista kiinnostusta/vetovoimaa kumpaakin sukupuolta kohtaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän pipi?
Hehe, ei kyllä minulla on ihan terveen paperit vai seksuaalisuuttako meinasit? Aseksuaalisuus on ihan normaali seksuaalisuuden suntautumisen muoto eikä se poikkea millään tavoin muista seksiaalisuuden muodoista.
Ap
Kymmenen minuuttia. Nyt kysymyksiä kehiin!
Ap
Kyselyt aika päättyy ja palsta sulkeutuu. Kiitos kaikille kysyneille. Aseksuaalisuudesta voitre lukea lisää setan sivuilta. Nyt hyvää yötä.
Ap
En tiedä lukeeko ap tätä, mutta vaikutat olevan hieno ja itsesi kanssa hyvässä tasapainossa elävä ihminen.
Itse olen "pelkkä" aseksuaali, en kaipaa minkäänlaista läheisyyttä tai romantiikkaa kummaltakaan sukupuolelta.
Olen ollut monessakin parisuhteessa, pidemmässä ja lyhyemmässä ja yrittänyt olla "normaalin" muottiin sopiva. Se tuotti pelkkää tuskaa ja ahdistusta joten lopulta uskalsin hyväksyä itseni ja se mullisti elämäni!
Aloin elää oikeasti ja olen jopa onnellinen.
Elän yksin kissani kanssa, minulla on ystäviä, yllättävä kyllä eniten miespuolisia. En ole erakko enkä yritä piiilotella olevani nainen. Miespuolisilta ystäviltä en ole saanut minkäänlaisia seksuaalisia signaaleja, ehkä koska teen omalla olemuksellani ja käytökselläni selväksi, että ystäviä mutta ei tippaakaan enempää. He hyväksyvät sen, eikä kukaan yritä mitään muuta. Minut on hyväksytty 100%. Olen onnekas.
Muitten mielipiteet ei kiinnosta.
Oletko vähän pipi?