Mitä mieltä olette sellaisista pareista, joissa nainen on miestä pidempi?
Omasta mielestäni sellainen pari näyttää... 😂. Ei sille mitään voi.
Vähän aikaa sitten bongasin taas tällaisen parin. Ei sen parin mies varsinaisesti mitenkään lyhyt ollut, ei varmaan kovin kaukana miesten keskipituudesta, mutta nainen oli todella pitkä. Mutta olisi mies ollut edes lihaksikkaampi, niin olisi näyttänyt edes vähän sopusuhtaisemmalta parilta. Mutta ei, mies oli ennemminkin hoikka kuin lihaksikas.
Huolestuttavaa on, että nykyään tuollaisia pareja näkyy melko paljon.
Kommentit (24)
Miten ihmeessä jaksaisin kiinnostua?
Enemmän minua huolestuttaa ap:n kaltaisten ihmisten suvaitsemattomuus. Liian jäykkä asenne teikäläsillä.
Täällä myös yksi lyhyt mies, puolisoni on minua selvästi pidempi ja paljon rotevampikin. Välillä olen huomannut ihmisten katsovan, kun kuljemme yhdessä, mutta hymyilen heille ovelasti ja pidän tiukemmin kiinni naiseni kädestä. Siinähän kadehtivat ja ihmettelevät miten kaltaiseni ruipelo pätkä on onnistunut saamaan moisen tiimalasivartaloisen kaunottaren :)
Vakavammin, pituudella tai millään muullakaan ulkonäköseikalla ei ole oikeasti väliä kun kyse on vakituisista suihteista ja henkisesti aikuisista ihmisistä. Se, mitä korvien välissä on ja miten molempien korvienvälit sopivat yhteen on niin paljon tärkeämpää kuin mikään muu.
En yhtään mitään mieltä. En ylipäätään ole mitään mieltä mistään pariskunnista oli toinen pidempi, lihavampi, iloisempi, karvaisempi tai mitä vain. Ei riitä energia siihen.