8 viikkoa.fi mihin perustuu
Millaista ruokavaliota noiden ohjelma noudattelee, onko kukaan ollut mukana? Mainostavat että heidän ruokavaliotaan noudattamalla lähtee kilo viikossa ja se on sellainen ohjelma mikä koostuu ihan tavallista ruoka-aineista.
Kommentit (25)
Jos ei VHH kiinnostele, niin Muutos-valmennus on sitten ns. virallisterveellinen vaihtoehto https://muutos.net/kampanjahinta/
Mä kävin ensin tuon 8 viikkoa, mutta mulle oli arjessa vähähiilarisuus pitkän päälle liian hankalaa, kun pitää perheelle laittaa muunlaista ruokaa, ja työssäkin tulee usein lounastilaisuuksia joissa vaikea saada oikenlaista ruokaa. Mulle tuo muutosvalmennus sopi paljon paremmin. Siinä on paljon myös painonhallinnan psykologiaa ja liikuntaohjelmiakin eri kuntoisille. Mä pystyin vielä maksamaan sen työpaikan liikuntaseteleillä, eli sain käytännössä ilmaiseksi. Laihduin sillä vuodessa 18 kg - ei mikään ennätys mun laihdutushistoriassa, mutta ainoa painonpudotus mikä on pysynyt eikä ole ollut "kuurin" päätyttyä sudennälkä.
Monen ei tarvisi kuin vähentää suolaa. Jättää rasvainen ja makea.
Vierailija kirjoitti:
Monen ei tarvisi kuin vähentää suolaa. Jättää rasvainen ja makea.
Suolan vähentäminen on yhtä tyhjän kanssa kun laihdutuksesta puhutaan. Muutenkin yleensä ylimääräisten herkkujen pois jättäminen lähinnä pysäyttää lihomisen muttei laihduta.
Tästähän on se Mira.. Mikä sukunimi olikaan. Pudottanut -55kg ton avulla. Kuvat ja FB proffa kaikki löytyy. Uskon että tuo toimii
Se ei käsittääkseni kuitenkaan ole karppausruokavalio. En ole niin perehtynyt karppaamiseen, mutta olen käsittänyt, että siinä käytetään "surutta" voita, juustoja ja täysrasvaisia lihatuotteita kun taas 8 viikon ohjelmassa rasvojen ja proteiinin määrää on rajoitettu (kuten myös hiilareiden).
Mutta omasta kokemuksestani tuolla ruokavaliolla voi kyllä jatkaa vailla lopun elämäänsä.