Eilen illalla kolme meikattua teini-tyttöä tuli vastaan keppihevosilla ratsastaen
Kiersivät ilmeisesti pururataa. Olinhan minä kuullut tuosta isojen tyttöjen keppihevostelusta, mutta sen näkeminen ensimmäisen kerran oli hämmentävä kokemus!
Kommentit (25)
Moni sanoo, että fiksumpaahan tuo on kun palloilla kartsalla rööki huulessa mutta jos minulla olisi tyttöjä, näkisin mielummin tämän siellä kartsalla kuin pomppimassa keppihevosella lähimetsässä !
Hämmentävintä ehkä olisi tosiaan ne vahvat meikit ja muotivaatteet, olisi luullut teini-ikäisen keppihevostelijan olevan joku meikitön hiirulainen jota ei muoti kiinnosta ! Mutta nuo tytöt olivat tälläytyneet kuin diskoon.
a.p
En tiedä...menee vähän samaan sarjaan kuin aikuisten ihmisten My Little Pony-piirrettyjen katseleminen ja hehkutus, eli hiukan omituista on.
Kauhistus! Heillähän saattoi luoja paratkoon olla hauskaa!
En tiedä...menee vähän samaan sarjaan kuin aikuisten ihmisten My Little Pony-piirrettyjen katseleminen ja hehkutus, eli hiukan omituista on.
Mun mielestä on hyvä asia, että lapset uskaltavat ja saavat vielä olla lapsia. :) Keppihevosia oli jo minun lapsuudessa.
Antaa leikkiä :D tuskin ovat yli 18
eli lapsia vielä mitä se sun persettäs kutittaa
Tykkäävät kun keppi heiluu jalkovälissä, ei sitä harrastusta muuten olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaa leikkiä :D tuskin ovat yli 18
eli lapsia vielä mitä se sun persettäs kutittaa
Hetkinen, hetkinen.. Olen yli 40 v. nainen JA LEIKIN JUURI SILLOIN KUN MINUA HUVITTAA!!!!
Keppi hankaa oikeata paikkaa Aikansa kun hankaa saattavat jopa alkaa hirnumaan
Ja kolmekymppiset äijät pelaa pleikkarilla ja skeittaa. Eikö se ole aika outoa, aikamiehet, eivät osaa edes valssia tanssia nykyään.
xxee kirjoitti:
Tykkäävät kun keppi heiluu jalkovälissä, ei sitä harrastusta muuten olisikaan.
Älkää nyt jaksako. Jokainen älyää tehdä tuota omassa rauhassaan. Hyvää liikuntaa, ja osa tytöistä rakastaa heppoja niin paljon. Varmasti minäkin olisin tuota harrastanut jos olisi ollut nuorena tarjolla. Osaan hevosrodut vieläkin ulkoa vaikken edes ikinä käynyt ratsastamassa.
Kummasti se pojillakin mopo surisee jalkojen välissä, niinkö. Miksi tyttöjä saa aina halventaa.
Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta on se hemmetin hassun näköistä.
Sama kuin teinipojat konttailisivat kadulla huuliaan pöryyttäen pikkuautoja työntäen.
Onhan se hieman outoa. Mutta omaan aikaani leikkiminen loppuikin jo paljon aiemmin. Olin 12 vuotias, kun barbeilla ei ollut enää soveliasta leikkiä. :D Ja se oli kuitenkin jo 2000 lukua.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta on se hemmetin hassun näköistä.
Sama kuin teinipojat konttailisivat kadulla huuliaan pöryyttäen pikkuautoja työntäen.
Tai könyäisivät hölmösti jollain laudalla.
Joo ja älkää vaan sanoko, että se on ihan normaalia ja eihän siinä satuteta ketään ja kiva että nuoret tekee jotain - mä sanon että on vlttu sairasta porukkaa jos kepeillä hyppii isot akat kun pitäisi olla jo telakalla kakaraa maailmaa ponnistelemassa !