Mitä lehtiä 12-vuotiaat tytöt lukee?
Itse olen ihan pihalla mitä lehtiä tämän ikäiset tytöt lukee vai lukeeko mitään enää ku ovat vain nenä kiinni kännykässä? Ajattelin käydä ostamassa tytölle jotain luettavaa samalla kun käyn kaupassa. Mutta mitä tän ikäiset lukee nykyään? =)
Kommentit (18)
Aika harva teini enää lukee lehtiä tai kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan pihalla mitä lehtiä tämän ikäiset tytöt lukee vai lukeeko mitään enää ku ovat vain nenä kiinni kännykässä? Ajattelin käydä ostamassa tytölle jotain luettavaa samalla kun käyn kaupassa. Mutta mitä tän ikäiset lukee nykyään? =)
Dellä ja Koululaista lukee meidän tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dellä ja Koululaista lukee meidän tyttö.
Demiä siis
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko sen ikäiset vielä?
Fiksut lapset lukee.
12v kummitytöltä kysäisin haluaisiko kenties jonkin kirjan syntymäpäivänään, ja vastaus oli "kirjat on nykyään noloja ja ne e-kirjat mitä luen saan ilmaiseks"
Luojan kiitos en välitä siitä mitä mieltä muut ovat kirjoista.
T. 14v joka lukee 2-3 kirjaa viikossa (paperisia, ei mitään ruudulta tihrustettuja)
Vierailija kirjoitti:
12v kummitytöltä kysäisin haluaisiko kenties jonkin kirjan syntymäpäivänään, ja vastaus oli "kirjat on nykyään noloja ja ne e-kirjat mitä luen saan ilmaiseks"
Se onko kirjat noloja riippuu siitä pyöriikö punaniska-wt-piireissä vai jossain muualla.
12-vuotias ei muutenkaan ole kovin montaa vuotta tiedostanut mikä on in nykyään ja mikä esim.viis vuotta sitten.
Meillä Hevoshullu suosiossa, mutta vaatii kyllä usein "heppahullun" luonteen että vielä tuon ikäiset tai vanhemmat haluavat lukea.
Meidän 12-vuotiaamme ei kyllä lukenut mitään lehtiä eikä halunnut että sellaisia tilataankaan. Jotain tuonikäisten kirjasarjaa se kyllä lueskeli muutaman kappaleen.
En muista että yksikään kavereista tilaisi mitään mutta eivät kavereiden lehtitilaukset varmaan meillä tulisikaan ilmi. Luulisi että tuolla olisi joskus lehtiä lainassa jos niitä kavereille tulisi koska tuon ikäisten tyttöje kuuluu pitää samoista asioista kuin muutkin kaveriporukassa.
Aikoinaan kaikki luettiin Suosikkia ja Sinäminää, mutta eipä ole niitä enää. Kai nuo useimmat lukee Demiä ja varmaan joitain muitakin.
Hevoshullua täällä lukee innoissaan.
Ja Tieteen Kuvalehteä.
Lukeeko sen ikäiset vielä?