Bachelorette-Jennyn julkaisi lomakuvan - taustalla oleva mies photobombasi otoksen: ”Kun luulit vihdoin saaneesi hyvän selfien
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808222201154453_vd.shtml
Jos kukaan mies julkaisisi kuvan jossa hän kirjoittaa että taustalla olevan naisen (iso) maha varastaa sun thunderin (pilaa hänen kuvansa?) niin asiasta nousisi iiiiiiso myrsky! Onko ok että hän saa sanoa noin?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti ilta-sanomat kopioi kaikki juttunsa vauvapalstalta mutta ei tätä koska paljastuikin että heidän kaunis kullannuppunsa ei olekaan sitä mitä antoi ymmärtää
Tuleeko kyseinen ohjelma sanomatalon kanavalta..nelonen?
JEP!
Olen oikeasti aika ihmeissäni että onko Jennyn käytös Sanomalle OK?!
Tänään Jenny päivitti että I feel good! Yes I do! No kiva että hänellä on kivaa... Sillä hänen pilkkaamalla miehellään tuskin on...
Ohis mutta mietinpä tässä että kun hänen nimensä on kuitenkin JENNI. Niin onko hän vaihtanut nimensä koska Jenny kuulostaa hienommalta?
Ei juma mikä pinnallinen idiootti. Varmaan ottanut selfieitä koko päivän siellä, kun "vihdoin sai hyvän selfien"..
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta mietinpä tässä että kun hänen nimensä on kuitenkin JENNI. Niin onko hän vaihtanut nimensä koska Jenny kuulostaa hienommalta?
Sitä tässä tainnut miettiä aika moni :D
Mutta hei, eihän Jenni nimenä toimi ulkomailla.
Ai nii, jos se vaan suomalaiseen formaattiin sopisi, ni ihan varmasti ohjelmassa on yksi Amerikasta kotoisin oleva mies. En vain tiedä sopiiko se suomalaiseen ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on 34-vuotias, niin eipä ainakaan lapsia haluavalle miehelle hän ole mikään unelmien poikamiestyttö. Eikä kauhean kypsäkään näyttäisi olevan ja yhdessä instagram-postauksessakin mietelause, jossa oli, että pahat pojat ei kiinnosta, vaan aikuistuneet miehet. Siitä voidaan päätellä että nuoruus menty pahojen poikien matkassa ja nyt yli 30-vuotiaana etsitään joku vässykkä rahaa tienaava provider-mies.
On 35!
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin katson miestä kuin noita onnettomia tissejä.
Tämä kommentti on saanut 62 yläpeukkua. Miksi? Miksi teillä on aina tarve löytää jotain negatiivistä toisista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti on saanut 62 yläpeukkua. Miksi? Miksi teillä on aina tarve löytää jotain negatiivistä toisista ihmisistä?
No Jenny saa just sitä mitä tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että se ei ole yhtään sen fiksumpaa kuin Jennyn instakuva mutta jos Jenny käyttäytyy ala-arvoisesti muita kohtaan niin miksi häntä pitäisi kohdella sen paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että se ei ole yhtään sen fiksumpaa kuin Jennyn instakuva mutta jos Jenny käyttäytyy ala-arvoisesti muita kohtaan niin miksi häntä pitäisi kohdella sen paremmin
En itse tykkää ulkonäön haukkumisesta, koska siihen ei periaatteessa pysty itse vaikuttamaan. On eri asia kommentoida ulkonäköä kuin käyttäytymistä.
Olen pettynyt mediaan. Ei ketään kiinnostanut. Jatkossakin on siis sopivaa että naiset voivat salakuvata miehiä ja syyttää heitä sitten kuvan pilaamisesta.
Minä luulen, että kyse on ollut ajattelemattomuudesta. Suurin osa meistä mammoista ymmärtää, että ulkonäkö on vain pintaa, mutta sitten nämä ikisinkut elävät niin täysin erilaisessa maailmassa. Ulkonäöstä tulee elämän keskipiste, jolla arvotetaan niin itseä kuin muita. Toivon kuitenkin, että se rakas Jennylle tästä ohjelmasta löytyisi, niin jospa ne arvotkin sitten loksahtaisi kohdalleen.
Fanni kirjoitti:
Minä luulen, että kyse on ollut ajattelemattomuudesta. Suurin osa meistä mammoista ymmärtää, että ulkonäkö on vain pintaa, mutta sitten nämä ikisinkut elävät niin täysin erilaisessa maailmassa. Ulkonäöstä tulee elämän keskipiste, jolla arvotetaan niin itseä kuin muita. Toivon kuitenkin, että se rakas Jennylle tästä ohjelmasta löytyisi, niin jospa ne arvotkin sitten loksahtaisi kohdalleen.
Ai kuten Teri Niittikin oli ajattelematon?
Vierailija kirjoitti:
Fanni kirjoitti:
Ai kuten Teri Niittikin oli ajattelematon?
Mammat ymmärtää Jennyä, mutta Terille ei riittänyt ymmärrystä ehei.
Voi hyvää päivää! Johan on! Kiusaamista, haukkumista, ulkonäön pilkkaamista, mitä muuta? Minusta tuo on vain hauska kommentti kuvasta, missä miehen masu vain pomppaa esille. Eihän siinä pilkattu painoa tai ulkonäköä. Mistä täällä voidaan myöskään tietää Jennyn pahoittamat kaverit ym. Jotenkin tuntuu kärpäsestä tehty härkänen ja muutaman kateellisen, ehkä loukatun? Ehkä myös sairaan persoonan keskinäinen paheksunta, missä Jenny saa osakseen ikävää kuraa. Hävetkää! Tai ottakaa pillerit ajallaan.
enemmän mua häiritsee ton muijan amisviikset
En olisi uskonut hänestä että on kiusaaja 😞