Eikö mies ole kiinnostunut vai hätäilenkö liikaa?
Olin jutellut miehen kanssa Tinderissä pari kk, kun päätimme tavata. Hän asuu tosin 300km päässä. Ajattelin lomalla ajella bussilla hänen luokseen., koska loma ja miksi ei. Mies oli melko hiljainen ja kovasti selkeästi ajatuksissaan. Katseli minua paljon sivusta. Ei kuitenkaan kehunut sanallakaan, miltä näytän tms. Olin yötä, ja harrastimme kyllä seksiä. Olimme melko paljon puhuneetkin seksistä jo ennen tapaamistani.
Mies on 40v ja 2 pientä poikaa. Ollut sinkku 1,5v. Kertoi kyllä, että on kiinnostunut seurustelusta. Kun olin lähdössä, hän ei sanallakaan puhunut seuraavasta tapaamisesta. Hän oli jopa luvannut heittää minut lähemmälle paikkakunnalle, mutta kun aloin katsomaan aikatauluja suoraan hänen luotaan, ei hän ehdottanut enää viemistä. Oli muuta menoa.
Vierailuni jälkeen viestittelimme kyllä taas normaalisti, päivittäin. Mainitsin kyllä siitä, että ei sanonut minulle mitään kivaa. Totesi, että huomasi sen kyllä, ja mietti pitkään että uskaltaako kehua. Kehui sitten viesteissä.
Olin siellä taas omalla autollani vkloppuna. Kun halasin häntä itse, oli halaus hyvin kevyt häneltä. Tuntuu, että läheisyys on hänelle vaikeaa ja hän paljon miettii, mutta ei sano asioita ääneen. Minulla oli hyvin vaivautunut olo, koska koin, että hiljaisuus johtuu minusta. Seksi kyllä toimii, mutta kyllä hän mielellään vei minua ajelutti kaupungilla ja näytti paikkoja. Kun olin taas lähdössä, ei hän sanonut mitään kivaa, tai että olisi kiva nähdä vielä.
Kun mainitsin viestissä asiasta, totesi, että en minäkään sanonut haluanko tulla vielä. Heittää jatkuvasti palloa minulle, vaikka selkeästi itse osoitin, että olen häneen kiintynyt. Nyt kun hieman kiukustuin hänelle, totesi hän että ei halua painostusta ja menee omalla tahdillaan. Ja että väsyttää, niin ei ole kovin sosiaalisella päällä, mutta että sellaista ei ollut kun olin hänen luonaan, kuulemma..
Hän kyllä ehdotteli auton koeajamistakin ja että testaisin hänen uutta autoaan jne. En tiedä, eikä hän vain osaa näyttää tunteitaan vai lämpeneekö hitaasti. Olemme toki eri paikkakunnilta, mutta tietää sen että työni puolesta ja mahdollista muuttaakin. Ja sitä hän on vitsillään ehdottanutkin viestissä. Ajoi äitinsä talonkin ohi ja vitsaili, että pitäisikö viedä minut näytille.
Olenko liian hätähousu ja analysoin liikaa? Olisin vain halunnut edes jotain kivaa kuulla häneltä, että saisin itsevarmuutta tähän juttuun. Toki hän laittoin illalla, kun olin lähtenyt että pääsinkö kotiin kun mitään ei kuulu, ja totesi että hänellä oli kivaa viikonloppuna. Luulisi, että kahden näkemisen jälkeen toinen tietäisi jo hieman, onko yhtään kiinnostusta. Toki hänellä on nyt lapset siellä, ja he ovat hänelle elämässä se tärkein asia.
Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että kyllä sen vaan huomaa, jos toinen on kiinnostunut. Yleensä se vaisto pitää.. En halua hermojani ja aikaani tuhlata tähän, jos toinen ei edes ajattele minua.
Tulipa pitkä viesti ja avautuminen. Kertokaa mielipiteitä te, jotka jaksoitte tämän lukea. :)
Kommentit (30)
Koska sillä on monta muutakin naista kierroksessa- siksi. Olit vain yksi pa no muiden joukossa. Todenäköisessti joku aito pidempi suhde jonkun muun kanssa. Tsori. Näin sen näen.
Vaikutat takertuvalta ja itseriittoiselta ja liian epävarmalta. Mies ei halua sinua elämäänsä. Ei kehdannut sanoa sitä suoraankaan sinulle, koska olet selvästi vähän päällekäyvä.
-selvänäkö-
Tuollaisiahan iso osa keski-ikäisistä miehistä nykyään on. Täysin perässä vedettäviä, tahdottomia, intohimottomia, haaleita, värittömiä ja maailmassa vain katselemassa.
Aloitekykyisillä miehillä taas on valinnanvaraa naisten suhteen.
Kehuitko sinä sitä miestä vai odotitko vain kehuja itsellesi?
Jos kehuit häntä eikä hän mitään sanonut sinusta, niin todennäköisesti ei ole kiinnostunut.
lol ap n tarinointi ja alapeukut :D
itse vastaa ja kysyy niin ei muiden vastaukset natsaa hahaha
Usko vaan, äijällä on vielä toinen (tai useampi) nainen kierroksessa. Siksi sä olet vain yksi kokeilu. Heh.
Mä uskon myös, että hänellä on toisia naisia mukana kuvioissa. Asutte vielä eri kaupungeissakin. Kun minä nettideittailin, mulla oli koko ajan 3-4 miehen kanssa yhtä aikaa deittailua. Tinderin avulla tämä on vielä helpompaa. Muistelen myös, että yksi baarituttu, jota tapailin jonkin aikaa, käyttäytyi juuri noin. Oli aina melko valmis tapaamaan muutaman päivän varoitusajalla, kävimme syömässä ja baarissa ja sit oli seksiä. Oli siis ihan herrasmies, muttei koskaan osoittanut sen kummemmin kiinnostustaan. Homma vain laimeni ja aloin tapailla yhtä toista miestä, jonka kanssa aloin sit seurustelemaan. Näin sit tämän baaritutun baarissa ja hän kertoi vakiintuneensa yhden tytön kanssa, jota oli tapaillut mun kanssa samaan aikaan ja sanoi, että oli minunkin kanssa kivaa, mutta jotain jäi puuttumaan.
Kaikki on hyvin, kyllä se välittää ja ehkä jopa rakastaa sinua, jostain muusta on nyt kyse.
Miettii ehkä sitä välimatkaa ja miten etäsuhde toimisi/kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin, kyllä se välittää ja ehkä jopa rakastaa sinua, jostain muusta on nyt kyse.
Hohho. Vai vallan rakastaa. Kuinkahan se käy noista ap:n tarinoista ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Mies rakastaa aloittaa niin voimallisesti, että ei saa sanaa suustaan, vaan hän pystyy vain hiljaa katsomaan. Hän ei pysty rakkaudeltaan edes ajamaan välillä autoa ja ap:n saattaminen kotimatkalle on hänelle niin tuskaisaa, että hän ei siihen yksinkertaisesti kykene! Ap:n lähdettyä ovesta mies juoksi itkemään makuuhuoneeseen ja siellä hän ikävissään haisteli ap:n hiusten tuoksua tyynyliinasta, halasi tyynyä ja etsiskeli päiväkirjansa väliin aarteekseen ap:n hiuksia. Niitä hän hellästi silitteli aina välillä, kun ikävä kalvoi. Voi, on se rakkaus ihanaa!
Ihan hyvä neuvo, mutta pitäisin aikarajana tätä viikonloppua. Jos mies ei siihen mennessä tule yhtään aloitekykyisemmäksi, niin etsikööt itselleen sitten jonkun toisen etanan naiseksi. Seksi kyllä varmasti kelpaa äijälle, mutta jos edes sinun saattelu bussille tai millä nyt kuljitkin, ei onnistu, niin se kertoo paljon innostuksen puutteesta. Kun kassitkin ovat tyhjät, niin sinä olet tehnyt sen mitä mies tarvitsi ja voit mennä. Mies tarvitsee sinua sitten vasta, kun kassit alkavat taas pullottaa.
Älä sius laita enää kallista aikaasi noin mitättömään äijään, tämän viikonlopun ihan maksimissaan, mutta sitten ei joustoa enää löydy.
Ps. Älä kerjää kohteliaisuuksia, se on ällöttävää.