ÄRSYTTÄÄ UTELEVA ESIMIES
En ole sitä ihmistyyppiä, joka kertoo kaikille kaiken itsestään ainakaan töissä.
Esimies ruokatauolla. Missä oot tavannut sun miehes, ootteko naimisissa? Missä se sun mies on töissä?
Meinasi mennä hermot, kun asia ei sille sinänsä kuulu! Onks tiedän mielestä ok. En olen mitenkään läheinen tyypin kanssa ja vielä vähemmän sen miehet ja elämä kiinnostaa. Ei tulis edes mieleen kysyä mitä sen mies tekee!!
Kommentit (4)
Tuota sanotaan small talkiksi, jutusteluksi. Eihän tulo tietysti kenellekään kuulu, eikä sitä sun esimiestäkään oikeasti sun jutut kiinnosta, mutta ilmeisesti sen on pakko kysellä, ettette istuisi tuppisuina syömässä. Monet käyttävät perheestä juttelua smaltalkiksi, koska useimmilla on perhe, joten lähes kaikilta irtoaa siihen jotain sanottavaa.
Vadtaile sille jotain emääräistä ja käännä puhe sellaisiin asioihin, mistä voit/haluat puhua. Vaikka viimeaikoina lukemiisi kirjoihin tai katsomiisi elokuviin.
No mua ei olisi kiinnostanut edes jutella sille. Näpräsin kännyä niin se tykittää. Teki mieli sanoo ei kuulu sulle ja anna mun syödä rauhassa!
En voi sille mitään et kyseinen tyyppi ei kiinnosta mua pätkääkään. AP
Eli on siis NAINEN....ei kait ne naiset mistään muusta töissä ja vaapaajalla puhukkaan, ainakaan AV palstan mukaan, sillä AV palstalla 99% aloituksista koskee miehiä......katsokaa vaikka