Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies ole kiinnostunut vai hätäilenkö liikaa?

hätähousuko
22.08.2018 |

Olin jutellut miehen kanssa Tinderissä pari kk, kun päätimme tavata. Hän asuu tosin 300km päässä. Ajattelin lomalla ajella bussilla hänen luokseen., koska loma ja miksi ei. Mies oli melko hiljainen ja kovasti selkeästi ajatuksissaan. Katseli minua paljon sivusta. Ei kuitenkaan kehunut sanallakaan, miltä näytän tms. Olin yötä, ja harrastimme kyllä seksiä. Olimme melko paljon puhuneetkin seksistä jo ennen tapaamistani.

Mies on 40v ja 2 pientä poikaa. Ollut sinkku 1,5v. Kertoi kyllä, että on kiinnostunut seurustelusta. Kun olin lähdössä, hän ei sanallakaan puhunut seuraavasta tapaamisesta. Hän oli jopa luvannut heittää minut lähemmälle paikkakunnalle, mutta kun aloin katsomaan aikatauluja suoraan hänen luotaan, ei hän ehdottanut enää viemistä. Oli muuta menoa.

Vierailuni jälkeen viestittelimme kyllä taas normaalisti, päivittäin. Mainitsin kyllä siitä, että ei sanonut minulle mitään kivaa. Totesi, että huomasi sen kyllä, ja mietti pitkään että uskaltaako kehua. Kehui sitten viesteissä.

Olin siellä taas omalla autollani vkloppuna. Kun halasin häntä itse, oli halaus hyvin kevyt häneltä. Tuntuu, että läheisyys on hänelle vaikeaa ja hän paljon miettii, mutta ei sano asioita ääneen. Minulla oli hyvin vaivautunut olo, koska koin, että hiljaisuus johtuu minusta. Seksi kyllä toimii, mutta kyllä hän mielellään vei minua ajelutti kaupungilla ja näytti paikkoja. Kun olin taas lähdössä, ei hän sanonut mitään kivaa, tai että olisi kiva nähdä vielä.

Kun mainitsin viestissä asiasta, totesi, että en minäkään sanonut haluanko tulla vielä. Heittää jatkuvasti palloa minulle, vaikka selkeästi itse osoitin, että olen häneen kiintynyt. Nyt kun hieman kiukustuin hänelle, totesi hän että ei halua painostusta ja menee omalla tahdillaan. Ja että väsyttää, niin ei ole kovin sosiaalisella päällä, mutta että sellaista ei ollut kun olin hänen luonaan, kuulemma..

Hän kyllä ehdotteli auton koeajamistakin ja että testaisin hänen uutta autoaan jne. En tiedä, eikä hän vain osaa näyttää tunteitaan vai lämpeneekö hitaasti. Olemme toki eri paikkakunnilta, mutta tietää sen että työni puolesta ja mahdollista muuttaakin. Ja sitä hän on vitsillään ehdottanutkin viestissä. Ajoi äitinsä talonkin ohi ja vitsaili, että pitäisikö viedä minut näytille.

Olenko liian hätähousu ja analysoin liikaa? Olisin vain halunnut edes jotain kivaa kuulla häneltä, että saisin itsevarmuutta tähän juttuun. Toki hän laittoin illalla, kun olin lähtenyt että pääsinkö kotiin kun mitään ei kuulu, ja totesi että hänellä oli kivaa viikonloppuna. Luulisi, että kahden näkemisen jälkeen toinen tietäisi jo hieman, onko yhtään kiinnostusta. Toki hänellä on nyt lapset siellä, ja he ovat hänelle elämässä se tärkein asia.

Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että kyllä sen vaan huomaa, jos toinen on kiinnostunut. Yleensä se vaisto pitää.. En halua hermojani ja aikaani tuhlata tähän, jos toinen ei edes ajattele minua.
Tulipa pitkä viesti ja avautuminen. Kertokaa mielipiteitä te, jotka jaksoitte tämän lukea. :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, antaisin vielä mahdollisuuden. Vetäydy vähän ja katso miten mies reagoi...

Vierailija
2/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että on kiinnostunut, mutta haluaa edetä hitaasti. Älä painosta, anna asioiden edetä omassa tahdissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin hänelle tänään, että en painosta häntä enää. Yrittänyt saada häneen vaan keskusteluyhteyttä. Ja että ilmoittaisi kuitenkin, haluaako minut sinne ensi viikolle mahdollisimman pian. En ymmärrä, mikä meni mönkään, kun hiljenee tuolla tavalla. Tai sitten minulla on liikaa aikaa miettiä ja odotella jatkuvia viestejä.. Joka päivä hän on kuitenkin viestitellyt edes jotain. Vähintään toivottanut hyvät yöt.. En vain ymmärrä, miksi ei voi sanallakaan sanoa minulle mitään. 

Vierailija
4/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin käyttäytyä noin, jos en olisi oikeasti kiinnostunut.

Tosin olisin varmaan jättänyt siinä tapauksessa panemisenkin väliin.

m44

Vierailija
5/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole miehen mielestä kovin kiinnostava. Kyllä puhuisi, jos niin haluaisi. Varmaan haki jotain panoa tinderistä.

Vierailija
6/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin vielä jonkin aikaa. Erostakaan ei kauan.

Vierailija
7/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin käyttäytyä noin, jos en olisi oikeasti kiinnostunut.

Tosin olisin varmaan jättänyt siinä tapauksessa panemisenkin väliin.

m44

No näin vähän ajattelenkin, että ei ole oikeasti kiinnostunut. Tai ei ainakaan ole varma vielä. No kyllä miehelle aina seksi varmasti kelpaa..

Vierailija
8/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsoisi ap:ta.

Parisuhteessa ei ole tyytyväisyystakuuta – rohkeutta on rakastaa siitä huolimatta

Joitakin yksinkertaisia prosesseja elämässä voi hallita, mutta suhteet ja rakkaus eivät kuulu niihin. Rakkauteen kannattaa asennoitua innokkaan tutkimusmatkailijan tavoin, kirjoittaa Elina Tanskanen.

Vaikka olen tehnyt pitkään töitä ihmis­suhteiden parissa, on lukuisia kysymyksiä, joihin minulla ei ole yksi­selitteistä vastausta. Tällaisia kysymyksiä ovat esimerkiksi nämä:

Kuinka kauan pitää olla yksin eron jälkeen ennen kuin voi aloittaa uuden suhteen ilman, että kyseessä on laastarisuhde? Mistä tietää, että joku on se oikea? Voiko pettämisestä selvitä? Miten pitkään on hyvä olla yhdessä ennen kuin muutetaan yhteen?

Koski tiedustelu sitten mitä tahansa aihetta, kysyjä todennäköisesti haluaa tietää, voiko luottaa siihen, että on turvassa. Että ”käy hyvin”. Koska vastaus riippuu niin tilanteesta kuin tyypeistä, päädyn yleisellä tasolla puhuessani pyörittelemään teemaa kuin kiertelevä ja kaarteleva poliitikko.

Olisihan se kätevää, jos voisi verikokeen kaltaisesti selvittää, missä ihmissuhteessa mennään ja mitä kannattaa tehdä. Ehkä joskus tulevaisuudessa voidaan vielä tehdä nopeasti aivojen magneettikuvaus, jonka avulla saa selkoa tunteisiin ja aikeisiin.

https://www.hs.fi/elama/art-2000005797571.html

Jos itsevarmuus ei riitä sietämään alun epävarmuutta, äijällä tulee olemaan helvetillinen työ palvoa ap:ta ja vakuutella, että kiinnostaa kiinnostaa.

Mies ei ole varma, joten mitä sitä siltä vinkumaan. Painostamalla ihastuksen sanoja karkoittaa vaan toisen.

Vierailija
9/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin ongelma on se, että parin klikkauksen päässä voi aina olla parempi.

Vierailija
10/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies puhunut, että tulisi sinun luoksesi kylään?

Oletko aina itse sanonut, että menet sinne?

Minua ainakin kiinnostaisi miten mies käyttäytyisi kun hän on muualla kuin kotonaan.

Muutenkin vastavuoroisesti voisitte olla jommankumman luona.

Vai ovatko lapset hänellä paljon ja oletko tavannut lapsia?

Kun miehellä on lapsia ja erosta kuitenkin vasta 1,5 vuotta, niin saattaa olla arkin, että ei vielä halua sitoutua. Tai ei itsekään tiedä haluaako vai ei.

Toisaalta tykkää olla kanssasi, mutta toisaalta miettii.

Tuli myös mieleeni, kun kerroit, että puhutte paljon seksistä ennen tapaamista, että onko yksi syy seksin kaipuu kun on nyt yksin.

Empii kuitenkin ottaa askelta vakavampaan.

Tuo, että heittää aina pallon sinulle on kyllä kurjaa. Tulee mieleen, että vetäytyy tahallaan ja antaa sinun olla innokkaampi.

Katsele ja kuulostella vielä, jos on vain hitaampi.

Sinuna tosiaan ehdottaisin, että mies tulee sinun luoksesi. Siitäkin jotain voi päätellä miten mies siihen suhtautuu.

Mutta

Vierailija
11/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katsoisi ap:ta.

Parisuhteessa ei ole tyytyväisyystakuuta – rohkeutta on rakastaa siitä huolimatta

Joitakin yksinkertaisia prosesseja elämässä voi hallita, mutta suhteet ja rakkaus eivät kuulu niihin. Rakkauteen kannattaa asennoitua innokkaan tutkimusmatkailijan tavoin, kirjoittaa Elina Tanskanen.

Vaikka olen tehnyt pitkään töitä ihmis­suhteiden parissa, on lukuisia kysymyksiä, joihin minulla ei ole yksi­selitteistä vastausta. Tällaisia kysymyksiä ovat esimerkiksi nämä:

Kuinka kauan pitää olla yksin eron jälkeen ennen kuin voi aloittaa uuden suhteen ilman, että kyseessä on laastarisuhde? Mistä tietää, että joku on se oikea? Voiko pettämisestä selvitä? Miten pitkään on hyvä olla yhdessä ennen kuin muutetaan yhteen?

Koski tiedustelu sitten mitä tahansa aihetta, kysyjä todennäköisesti haluaa tietää, voiko luottaa siihen, että on turvassa. Että ”käy hyvin”. Koska vastaus riippuu niin tilanteesta kuin tyypeistä, päädyn yleisellä tasolla puhuessani pyörittelemään teemaa kuin kiertelevä ja kaarteleva poliitikko.

Olisihan se kätevää, jos voisi verikokeen kaltaisesti selvittää, missä ihmissuhteessa mennään ja mitä kannattaa tehdä. Ehkä joskus tulevaisuudessa voidaan vielä tehdä nopeasti aivojen magneettikuvaus, jonka avulla saa selkoa tunteisiin ja aikeisiin.

https://www.hs.fi/elama/art-2000005797571.html

Jos itsevarmuus ei riitä sietämään alun epävarmuutta, äijällä tulee olemaan helvetillinen työ palvoa ap:ta ja vakuutella, että kiinnostaa kiinnostaa.

Mies ei ole varma, joten mitä sitä siltä vinkumaan. Painostamalla ihastuksen sanoja karkoittaa vaan toisen.

Tämä oli hyvä artikkeli. Kiitos siitä. Ehkä minun pitää ottaa tämä fiilikseni positiivisena asiana, ja yrittää keksiä muuta ajateltavaa. Toki ongelmana on se, että näkisimme vain joka toinen vko, joten jos joka kerran jälkeen mies on epävarma ja vetäytyy, niin hajoo kyllä pää totaalisesti.

Kannattaako minun kuitenkin vielä kerran tavata hänet?

AP

Vierailija
12/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä voi aina olla parempi muutaman klikkauksen päässä. Jos ei lähde lentoon ja on useita esteitä, pyöritteleppä tinderiä vielä hetki. Itse kävin  melkein 30 tinder-treffeillä ja olen iloinen ja ylpeä, että en jatkanut kenenkään kanssa, jonka kanssa suhde ei vaikuttanut heti upealta. Osan kanssa tapasin pari kertaa, suurimman osan kerran, 29. kerta oli se maaginen. Nyt olemme olleet jo pari vuotta yhdessä.

Ei kannata tyytyä.

Vierailija
13/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa vielä muutama kerta ja katso miten homma lähtee rullaamaan.

Vierailija
14/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, minä kyllä ymmärrän aloittajaa hyvin.

Ärsyttävää esimerkiksi, ettei mies sano mitään uudesta tapaamisesta kun aloittaja lähtee miehen luota.

Mulle tulisi mieleen, että kiva kun kävit, mutta en nyt niin tarkkaan tiedä haluanko vielä, että tulet uudestaan.

Tuntuu, että mies tahallaan ei päästä lähellekään kun on ei paljon kerro mitään.

Tai haluaakin pitää tiettyä etäisyyttä vaikka tapaillaan.

Sekin toisi selkeyttä kun mies itse puhuisi ja kertoisi tunteistaan ja ajatuksistaan.

Voi olla, että on erosta vielä liian vähän aikaa.

Sekin selkeyttäisi kun tietäisi oliko ero kovin riitaisa tai oliko pettämistä tms.

Vierailija
15/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Ei tuo tyyppi ole selkeästi sen väärti, että lähtisin tulevaisuuttani hänen varaan laskemaan. Vaikka tyyppi olisi sängyssä kuinka ok, niin odottaisin tapaamisilta aika paljon muutakin "ihan hyvää seksiä". Antaisin siis olla ja enpä uskoisi, että ikävä tulisi, vaan päinvastoin helpotus, kun pääsee moisesta riippakivestä eroon.

Jos mies olisi ihastunut, niin meno olisi ihan erilaista kuin tuollainen hyvin vaisu ja mitäänsanomattoman tylsyys. Mies voi olla hyvä mies, mutta ei sellainen josta minä kiinnostuisin. Miehessä pitää olla hieman särmää ja aloitekykyä, innostuneisuutta, pilkettä silmäkulmassa ja elämänhalua. Jos sitä ei ole tähän saakka näkynyt, niin ei sitä takuulla tule koskaan näkymäänkään.

Vierailija
16/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tavata enää. Mies ottaa seksin vastaan ihan mielellään, mutta siihen se jää. Satutat vain itsesi, jos jatkat tuota. Miehestä ei ole sanomaan, ettei oikeasti kiinnosta. Kyllä kiinnostunut mies näyttää kiinnostuksen vähintäänkin teoillaan, jos ei sanoillaan. Et merkitse miehelle mitään muuta kuin seksiseuraa ja hupia. Sori. Jatka elämääsi eteenpäin.

Vierailija
17/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalastelet kehuja itsellesi? Ihan kiukustut, kun ei ei sanonut mitään kivaa. Te olette vasta tavanneet ettekä edes tunne toisianne. 

Pysyisin sinusta kaukana. 

Vierailija
18/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ehkä olet hiukan hätähousu mutta jos pidempään tilanne jatkuu samanlaisena ja se ei ole sinulle riittävää tunteiden osoittamista niin minusta sitten voi miettiä kannattaako olla yhdessä. Suhteen alussa on yleensä kauhea epävarmuus kuitenkin joten on luonnollista ettei heti uskalla näyttää tunteita tai rakastua heti täysillä koska silloin mahdollinen ero sattuu paljon. 

Vierailija
19/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin pallon miehelle. En kyselisi, haluaako minut sinne seuraavaksi viikonlopuksi, vaan järjestäisin itselleni muuta menoa. 

Jos miestä kiinnostaa, kyllä se palaa asiaan ja tulee sun luo. Jos ei, anna olla.

Vierailija
20/30 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50 v, mutta... jos mies on luvannut kyydin ensimmäisen yhteisen yönne jälkeen eikä pidä lupaustaan, en arvostaisi yhtään... (paitsi jos syy liittyisi lapsiin eikä olisi vältettävissä).

Vaikkei uutta tapaamista haluaisikaan, niin kyllä tuollainen lupaus pitää miehen naiselle åitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme