Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää miehen?!

Vierailija
22.08.2018 |

Mistä hemmetistä löytää miehen, tinderit ja baarit jo koluttu läpi eikä tärppää... Pitääkö suuntautua naisiin vai olla ikisinkku...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi luonnossa viihtyvä mies? Tai mies, joka haluaa käydä teatterissa/oopperassa?

Vierailija
22/64 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen löytymiseen vaikeuteen on mahdollista Suomessa olla vain kaksi syytä:

1.) Nainen asuu Helsingin ydinkeskustassa.

2.) Nainen on lihava.

Kumpi este on kyseessä sinun tapauksessasi?

Kaikilla muilla spekseillä nainen löytää tasoisensa mukavan miehen puolessa tunnissa halutessaa aina.

Tuolta voit vaikka katsoa suhdelukuja miten valtavan paljon enemmän miehiä on tarjolla:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/64 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitetta ap on tehnyt miehille?

Vierailija
24/64 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Pitääkö niitä aloitteita tehdä sellaisillekin, joista ei ole kiinnostunut? Minä olen tehnyt vaan miehille, jotka ovat jonkin ajan tuntemisen ja tutustumisen jälkeen kiinnostaneet minua. Pakit on tullut. Mutta miksi ihmeessä tekisin muille (tuntemattomille) aloitteita? -eri kuin ap

Vierailija
25/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

78JJRP kirjoitti:

No tällä hetkellä olen hotellissa Tampereella ;)

Sun täytyis myös täyttää speksit, joita et täytä.

Vierailija
26/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Pitääkö niitä aloitteita tehdä sellaisillekin, joista ei ole kiinnostunut? Minä olen tehnyt vaan miehille, jotka ovat jonkin ajan tuntemisen ja tutustumisen jälkeen kiinnostaneet minua. Pakit on tullut. Mutta miksi ihmeessä tekisin muille (tuntemattomille) aloitteita? -eri kuin ap

Tässä saat diagnoosin: Sua kiinnostaa vain top-20:set jotka voi valita, ja ne ei kelpuuta sua.

V-ttu juttu mutta minkäs luonteelleen voi. Hommaa koira.

27/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Siis tottakai niille ketkä kiinnostaa. Eikai miehetkään niille tee jotka ei kiinnosta. Kysyin tuota siksi, että yleensä naiset ei itse pahemmin aloitteita tee. Siinä vain mahdollisuus löytää kasvaisi. Tuntemattomille ne aloitteet pitää miehenäkin tehdä pääsääntöisesti.

Vierailija
28/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffipalstalta löysin, kuukausimaksu. Siellä on sellaisiakin, jotka ei käy baareissa.

Vierailija
29/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Tässä saat diagnoosin: Sua kiinnostaa vain top-20:set jotka voi valita, ja ne ei kelpuuta sua.

V-ttu juttu mutta minkäs luonteelleen voi. Hommaa koira.

No höpö höpö. Vai kuuluuko parikymppisenä kaljuuntuva ja kolmekymppinen mahakas top 20% miehiin?

Vierailija
30/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny Porvoossa?

Vierailija
31/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nettitreffeissä ihan ok miehiä?

32/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain ihan ok miehen? Vähän niinkuin vaniljajäätelö, että ihan ok.

Vierailija
33/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain ihan ok miehen? Vähän niinkuin vaniljajäätelö, että ihan ok.

Normaalin miehen, ilman mitään mt- tai alko-ongelmia. Siitä lähdetään siis. Tietty kiinnostuksenkohteiden ja arvojen on syytä sopia myös yhteen. Vanilja sopii oikein hyvin.

Vierailija
34/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulkaa hakee mut kotoonta, yhyyy. Rollaattorikin meni rikki kaljamahan painosta.

Vierailija
35/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä varmaan niitäkin. Huippuhyviä myös

Vierailija
36/64 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että olen sellainen mies mitä moni hakee. Minä taas en hae ja olen ennemmin yksin kuin sellaisen kanssa suhteessa, jolle suhde kuin suhde kelpaa. Muutaman vuoden jälkeen ihmetellään että se mies ei tehnytkään onnelliseksi, siispä miehessä vika. En jaksa uskoa että hakemalla tai listaamlla ominaisuuksia löytäisin kumppanin, vaan sitten kun tapaan jonkun kenen kanssa tahtoisin elää ja vanheta. Ennen sitä nautin elämästä sellaisena kun se nyt on, joka päivä.

Vierailija
37/64 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain muuta nettideittisovellusta kuin Tinderiä. Vakavalla mielellä liikkeellä olevat miehet ovat muissa palveluissa.

Vierailija
38/64 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tebene kirjoitti:

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Jopa vanhan keskustelun herätit, sinun markinointi viestillä. Mutta itse pysyn tuosta kaukana ja jatkan paremmassa palvelussa OkCupid!

Vierailija
39/64 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, ainakaan kunnollista.

Mikä se on se kunnollinen? Pitäisi tehdä asiat niinkuin sinä määräät kotona?

Vierailija
40/64 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tebene kirjoitti:

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Olen lukenut tarkalleen saman tekstin jossain ihan muussa nettikeskustelussa.