Mistä löytää miehen?!
Mistä hemmetistä löytää miehen, tinderit ja baarit jo koluttu läpi eikä tärppää... Pitääkö suuntautua naisiin vai olla ikisinkku...
Kommentit (64)
Miehen löytymiseen vaikeuteen on mahdollista Suomessa olla vain kaksi syytä:
1.) Nainen asuu Helsingin ydinkeskustassa.
2.) Nainen on lihava.
Kumpi este on kyseessä sinun tapauksessasi?
Kaikilla muilla spekseillä nainen löytää tasoisensa mukavan miehen puolessa tunnissa halutessaa aina.
Tuolta voit vaikka katsoa suhdelukuja miten valtavan paljon enemmän miehiä on tarjolla:
Montako aloitetta ap on tehnyt miehille?
M35 kirjoitti:
Pitääkö niitä aloitteita tehdä sellaisillekin, joista ei ole kiinnostunut? Minä olen tehnyt vaan miehille, jotka ovat jonkin ajan tuntemisen ja tutustumisen jälkeen kiinnostaneet minua. Pakit on tullut. Mutta miksi ihmeessä tekisin muille (tuntemattomille) aloitteita? -eri kuin ap
78JJRP kirjoitti:
No tällä hetkellä olen hotellissa Tampereella ;)
Sun täytyis myös täyttää speksit, joita et täytä.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Pitääkö niitä aloitteita tehdä sellaisillekin, joista ei ole kiinnostunut? Minä olen tehnyt vaan miehille, jotka ovat jonkin ajan tuntemisen ja tutustumisen jälkeen kiinnostaneet minua. Pakit on tullut. Mutta miksi ihmeessä tekisin muille (tuntemattomille) aloitteita? -eri kuin ap
Tässä saat diagnoosin: Sua kiinnostaa vain top-20:set jotka voi valita, ja ne ei kelpuuta sua.
V-ttu juttu mutta minkäs luonteelleen voi. Hommaa koira.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Siis tottakai niille ketkä kiinnostaa. Eikai miehetkään niille tee jotka ei kiinnosta. Kysyin tuota siksi, että yleensä naiset ei itse pahemmin aloitteita tee. Siinä vain mahdollisuus löytää kasvaisi. Tuntemattomille ne aloitteet pitää miehenäkin tehdä pääsääntöisesti.
Nettitreffipalstalta löysin, kuukausimaksu. Siellä on sellaisiakin, jotka ei käy baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Tässä saat diagnoosin: Sua kiinnostaa vain top-20:set jotka voi valita, ja ne ei kelpuuta sua.
V-ttu juttu mutta minkäs luonteelleen voi. Hommaa koira.
No höpö höpö. Vai kuuluuko parikymppisenä kaljuuntuva ja kolmekymppinen mahakas top 20% miehiin?
Onko nettitreffeissä ihan ok miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Haluat vain ihan ok miehen? Vähän niinkuin vaniljajäätelö, että ihan ok.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat vain ihan ok miehen? Vähän niinkuin vaniljajäätelö, että ihan ok.
Normaalin miehen, ilman mitään mt- tai alko-ongelmia. Siitä lähdetään siis. Tietty kiinnostuksenkohteiden ja arvojen on syytä sopia myös yhteen. Vanilja sopii oikein hyvin.
Naiset tulkaa hakee mut kotoonta, yhyyy. Rollaattorikin meni rikki kaljamahan painosta.
Vierailija kirjoitti:
On siellä varmaan niitäkin. Huippuhyviä myös
Voisin kuvitella että olen sellainen mies mitä moni hakee. Minä taas en hae ja olen ennemmin yksin kuin sellaisen kanssa suhteessa, jolle suhde kuin suhde kelpaa. Muutaman vuoden jälkeen ihmetellään että se mies ei tehnytkään onnelliseksi, siispä miehessä vika. En jaksa uskoa että hakemalla tai listaamlla ominaisuuksia löytäisin kumppanin, vaan sitten kun tapaan jonkun kenen kanssa tahtoisin elää ja vanheta. Ennen sitä nautin elämästä sellaisena kun se nyt on, joka päivä.
Kokeile jotain muuta nettideittisovellusta kuin Tinderiä. Vakavalla mielellä liikkeellä olevat miehet ovat muissa palveluissa.
tebene kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Jopa vanhan keskustelun herätit, sinun markinointi viestillä. Mutta itse pysyn tuosta kaukana ja jatkan paremmassa palvelussa OkCupid!
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, ainakaan kunnollista.
Mikä se on se kunnollinen? Pitäisi tehdä asiat niinkuin sinä määräät kotona?
tebene kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Olen lukenut tarkalleen saman tekstin jossain ihan muussa nettikeskustelussa.
Mistä löytyisi luonnossa viihtyvä mies? Tai mies, joka haluaa käydä teatterissa/oopperassa?