Kuka sukulainen sinulla on kuollut viimeksi? Entä puolisollasi?
Kommentit (24)
Miehellä setä, mulla mummo. Meni 3v aikana 2 lasten isovanhempaa, mun isovanhempi ja tuo setä...
Minulla isoisoisä, miehellä äiti. Molemmat vuoden sisään.
Mitä väliä, mikä ventovieraan palsta-anonyymin sukulaisista on viimeksi kuollut? Vastaan vaikka äiti. Mutta koska et tunne mua, ni se voi olla myös isoisä. Vai olikohan se täti. Mitä sun napaa kaivelee, oikeesti?!
Täti (isän puolelta).
Puolisoa ei ole.
Kiinnostaa mitä varten kysyt...? :D
Vierailija kirjoitti:
Täti (isän puolelta).
Puolisoa ei ole.
Eiku sori, setä, isän puolelta!
Minulla äitini kohta 4 vuotta sitten.
Mieheltä hänen mummonsa kohta 20 vuotta sitten.
Mulla isä, vuosi aiemmin äiti. Sitä ennen isotätejä.
Miehellä varmaan enon vaimo tai toinen eno, äitinsä on kuollut jo 30v sitten. Ehkä tuohon väliin menee isoisän vaimo, en tiedä, en ollut kuvioissa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti (isän puolelta).
Puolisoa ei ole.
Eiku sori, setä, isän puolelta!
No heh heh. :D - 8
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mikä ventovieraan palsta-anonyymin sukulaisista on viimeksi kuollut? Vastaan vaikka äiti. Mutta koska et tunne mua, ni se voi olla myös isoisä. Vai olikohan se täti. Mitä sun napaa kaivelee, oikeesti?!
Nolo :/
Miksi avasit ketjun ja vielä vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Mummu. Miehellä isänsä.
Jäin miettimään, että taisi ollakin täti, äitin sisko(puoli), joka tässä viimeksi kuoli. Viiden vuoden sisään kun on mennyt isä, mummu, mummu ja täti, niin ei järjestys ole niin selvää.
Molemmilta kuoli jokin aika sitten joku tuntematon sukulainen, itse en edes muista mitä sukua se ihminen minulle oli kun en ollut koskaan koko tyypistä kuullutkaan. Jos niitä ei lasketa niin minulta isä ja mieheltä äiti.
Veljeni lapsi, muutaman kk ikäisenä. Tästä jo aikaa eli ei kyllä ole pitkään aikaa ketään kuollut minun suvustani.
Isoäiti kuoli 18 vuotta sitten.
Omat vanhemmat ovat 80-vuotiaita.
Kolme isovanhempaani kuoli puolen vuoden sisällä.