Ystävä peruu jatkuvasti tapaamisia
Ehkä 1/5 sopimistamme näkemisistä/illanvietosta toteutuu, kaikki muut hän peruu milloin mistäkin syystä.
Olen jo ihan tottunut tähän mutta auttakaas miten voisin nätisti ilmaista hänelle miten ikävältä käytöksensä tuntuu..? En halua loukata mutta haluaisin hänen ymmärtävän, että ei tämäkään aivan ok minulle ole.
Itse on järkännyt ajankäyttönsä ja asiansa niin että ajankohtana x nähdään ja jatkuvasti joutuu pettymään, Huoh.
Onko muilla samanlaisia ystäviä?
Silloin kun nähdään, niin mukavaa on ja hän on erittäin tärkeä ihminen muuten.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan kerrot että olet pettynyt ja että jatkossa hän saa olla se joka ehdottaa. Veikkaan että siihen hyytyy.
Ei välttämättä. Mulla on samankaltainen tilanne, mutta välillä hän on ehdottanut itse tapaamista. Ja sitten perunut pahimmillaan silloin kun olen ollut lähdössä tapaamiseen eli vaatteet jo päällä ja matkalla vaikka pysäkille.. todella raivostuttavaa
Unohda tuollainen ystävä. Ei ole sinun arvoisesi.
Miettisin myös sitä kuinka kauan masennus tmv on syy käyttäytyä kuin ihmisperse? Kai siinäkin rajansa on ettei aina voi siihen vedota.
Auts, kylläpä kolahti tätä lukiessa. Mullakin (paras) ystävä, jonka kanssa ei olla nähty kunnolla aikoihin ja on perunut suunnitteltuja menoja. Tää alkoi muutama vuosi sitten, en tiedä mitä tehdä.
Samma här! Aivan kuin minun suustani.