Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann taso 2018

Vierailija
22.08.2018 |

Stockmann helsinki, ei tasoa, konkurssitulee

Parkki on 7€ h ja nykyään et saa yhtä tuntia ilmaiseksi ellet omista silver tal black korttia

Kassoja oli 3 v sitten joka puolella, nyt on taas puolitettu. Kassoja per kerros enää 2 kpl ja myyjiä ei missään, ei edes kassalla. Kohta on itsepalvelupiste varmaan. Lehdistölainoja kohdellaan kuin paskaa.
Nuoret myyjät saanu fudut.

Mitä vielä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa on ankea, siellä on hyvin suppea tarjonta.

Vierailija
22/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokauppa on ankea, siellä on hyvin suppea tarjonta.

Verkkokaupalla olisi potentiaalia, mutta kun eivät osaa panostaa siihen oikealla tavalla. Ihan kuin se olisi joku pakollinen sivuharrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkayhteiskunta pois! kirjoitti:

Siis tuo tasokorttisysteemi on NIIN vanhanaikainen, että luokitellaan asiakkaat normiin, exclusiveen tai firstiin. Tämän takia Tallink-Siljakin menettää asiakkaita kun luokittelee palveluaan pronssiksi, hopeaksi tai kullaksi. Todella 1990-lukua (lamaista sellaista)...

Ja nähtävästi meneillään on joku ihme kampanja koska meille annettiin kuukausi sitten First emmekä tosiaan täytä ehtoja. First-loungessa on tosi paljon ihmisiä ainakin tällä hetkellä (satun juuri olemaan täällä). En tiedä mitä vanhat First-asiakkaat tästä tuumaavat.

Vierailija
24/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne venäläiset myyjät eivät osaa palvella. Niitä alkoi tulla joskus 10 vuotta sitten vanhojen suomenruotsalaisten tilalle, kun haluttiin satsata venäjänkieliseen palveluun

Vierailija
25/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Stockmann ei tehnyt itsestään Ruotsin NK:n tyylistä luksustavarataloa?

Ehkä  siksi  että siellä töissä olevat, kaupasta ja taloudesta sua paremmin ymmärtävät tajusivat ettei  Suomessa riitä asiakaskuntaa ja ostovoimaa moiselle.

Silti kaikki minun tuntemat suomalaiset, minut mukaanlukien, käymme Ruotsissa NK:lla ostoksilla monta kertaa vuodessa! :D

Siitä on nyt noin 26 vuotta, kun siellä viimeksi kävin ostoksilla. Itseäni ihmetyttää, kuka siellä Tukholmassa enää jaksaa käydä.

Minä taas olen 26-vuotias enkä tiedä ketään, itseni mukaan lukien, joka olisi käynyt siellä

Vierailija
26/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä laukkuosasto nyt näyttää? En ole käynyt helmikuun 2017 jälkeen......

Vierailija
27/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika järkyttynyt kun poikkesin eilen Tampereen Stockalla ja vessoista oli tullut maksulliset :o Vissiin poletteja saisi kassoilta tms silti koen että maksulliset vessat on aina askel alaspäin. Itseä ainakin ärsyttää ajatus että pitää lähteä jostain etsimään kassaa että pääsee vessaan.

Vierailija
28/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aika järkyttynyt kun poikkesin eilen Tampereen Stockalla ja vessoista oli tullut maksulliset :o Vissiin poletteja saisi kassoilta tms silti koen että maksulliset vessat on aina askel alaspäin. Itseä ainakin ärsyttää ajatus että pitää lähteä jostain etsimään kassaa että pääsee vessaan.

Taitavat olla jo sitten aika epätoivoisia siellä?

Vierailija
29/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä Stockalla huonosti menee, jos vessaankin pääseminen on tehty vaikeaksi. On kai sitten tarkoitus, ettei tavaratalossa kierrellä ajan kanssa eri osastoilla, sovitella vaatteita ja kenties jopa tehdä ostoksia? Vessaanhan ei välttämättä aina mennä itse "asialle", vaan vaikka pesemään kädet, jos ovat jossain likaantuneet (ja haluaisi vaikka hypistellä vaatteita puhtain käsin). Pelkästä periaatteesta maksulliset vessat kaupassa on aina huono merkki ja hyvä syy kiertää kyseinen kauppa jatkossa kaukaa.

Vierailija
30/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hgissä ollut jonkin aikaa myös.

Vierailija
31/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hgin Stokkalla aikeissa ostaa sitä ainetta, jolla saa pehmeänahkaisesta laukusta paikattua pikku naarmuja. Samalla olin aikeissa ostaa uuden laukun. Olin valmis maksamaan paljonkin. No, laukkuosastolla myyjää ei ensin näkynyt. Ja kun yhden näin ja kysyin sitä paikkausainetta, vastaus oli, että siivousosastolla saattaa olla. Sitten myyjä kääntyi pois. Arvatkaa, lähdinkö siivousosastoa etsimään! Lähdin sen sijaan aleksi13:lle, mistä sain heti oikean aineen ja lisäksi suosittelivat minulle laadukkaan kotimaisen laukun.

Vierailija
32/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäosastolla oli syksyn uutuuskengistä esillä kokoa 35 ja 45, eli kaksi paria. 

Vierailija
33/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vähän kiinnostavempaa merkkivalikoimaa kaipaan. Vilassa, Vero Modassa ja Mangossa ei ole mitään vikaa, mutta kun niitä saa aika monesta muustakin paikasta kuin Stokkalta.

Vierailija
34/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin pieni juttu kuin lattioiden siivous tökkii: Jumbon Stockalla villakoirat pyörii lattioilla, ja kun puet sovituskopissa niin saat kivan pölyreunan lahkeisiin tai helmaan, jos vähänkin vaate osuu lattiaan. Ei ihan sitä mitä haluaa jos on ostamassa parin sadan mekkoa.

Vierailija
35/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka oli ihana ennen! Kuin ihana ylellinen olohuone!

Sitten alakerran kaunis aula täytettiin typerillä pahvikojuilla ja meikkimainoksilla joiden yli ei näe, on kuin olisi rumilla messuilla.

Avara koko kerroksen ravintolakahvila poistettiin - kenen typeryksen kuningasidea oli tämä!? On kuin Helsingin keskeisin tori olis jyrätty! - ja tilalla on ankea ahdas vinttikahvila jossa omituinen valaistus. Samat pullat lojuu vitriinissä kuin joka Ärrällä. Tosi paljon ottaa päähän vanhan ravintolan katoaminen.

En käy enää, tulee vain paha mieli ja eksyn kun kaikki on niin ahdasta ja sokkeloista.

Vierailija
36/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä Stockalla huonosti menee, jos vessaankin pääseminen on tehty vaikeaksi. On kai sitten tarkoitus, ettei tavaratalossa kierrellä ajan kanssa eri osastoilla, sovitella vaatteita ja kenties jopa tehdä ostoksia? Vessaanhan ei välttämättä aina mennä itse "asialle", vaan vaikka pesemään kädet, jos ovat jossain likaantuneet (ja haluaisi vaikka hypistellä vaatteita puhtain käsin). Pelkästä periaatteesta maksulliset vessat kaupassa on aina huono merkki ja hyvä syy kiertää kyseinen kauppa jatkossa kaukaa.

Maksullinen vessa on todella järkkyhuono idea.

En tajua miten Stokka on päässyt näin onnettomaan tilaan. Luulisi että joku homman pyörittäjistä tajuaisi miten pysytään nykyajassa menneisyyden tyylikkyyttä kadottamatta. Huonot pomot!

Vierailija
37/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stocka oli ihana ennen! Kuin ihana ylellinen olohuone!

Sitten alakerran kaunis aula täytettiin typerillä pahvikojuilla ja meikkimainoksilla joiden yli ei näe, on kuin olisi rumilla messuilla.

Avara koko kerroksen ravintolakahvila poistettiin - kenen typeryksen kuningasidea oli tämä!? On kuin Helsingin keskeisin tori olis jyrätty! - ja tilalla on ankea ahdas vinttikahvila jossa omituinen valaistus. Samat pullat lojuu vitriinissä kuin joka Ärrällä. Tosi paljon ottaa päähän vanhan ravintolan katoaminen.

En käy enää, tulee vain paha mieli ja eksyn kun kaikki on niin ahdasta ja sokkeloista.

Tarkoitatko että se Helsingin keskustan Argos-kahvila on suljettu:( Tykkäsin siitä aikoinaan, nyt en ole yli vuoteen käynyt koko paikassa kun erinäisistä syistä johtuen on liikkuminen jäänyt vähemmälle.

Vierailija
38/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vessat nykyään maksulliset??? Kulen nauruun, hyvästi stockmann!!?? Jos näin on.

Eikä siellä ole enää dieseliä eikä samuji-mallistoja, Tokmanni valikoima!

Vierailija
39/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopun meininki.

Munchenissä oli tavarataloja vaikka kuinka monta. Miten voi olla että helsingissä ei yhtä kunnollista? Sokoskin ihan hirveä, en käy siellä koskaan.

Täällä menestyy vain prisma.

Vierailija
40/50 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kaikki saavat käydä ostoksilla kirpputoreilla ja alepassa koska globalistien voimaa ja kulutusta täytyy suitsia kaikin keinoin. Sitten on kaikilla yhtä kurjaa (suomessa). Muuallahan tuosta ei kukaan välitä ja kettutyttöjäkään ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi