Onko mies joka käyttää lihaliemikuutioita ruoanvalmistuksessa totaalinen turnoff?
Kaikki AV-mammat tietysti keittelevät tuntikausia omat lihaliemet siihen vartavasten ostetuista luista, mutta mitä jos näet miehen jääkaapissa Maggi Extra pakkauksen? Onko se välittömästi soronou?
Kommentit (35)
Mulla on pakastimessa keittoluita ihan lihaliemeä varten.
Valmiit kuutiot on aika suolaisia.
Luista keitetty lihaliemi on kyllä hyvää, mutta ei vaatimus. Siitä saa mieluumminkin vain pluspisteitä, kun taas valmiiden kuutioiden käytöstäkään ei rokoteta.
Mun mielestä itsetehty lihaliemi on jotenkin ällöä, sillä miksi haluaisin keittoon makua luusta?? Siksi ostan lihaliemikuutioita.
Mies, joka käyttää ylipäänsä mitään laittaakseen ruokaa, ei ole turn-off.
Kyllä on jos tunkee niitä joka ruokaan. Esim. kerran viikossa ok.
Siis tuo on aina eka asia mitä kysyn treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole järkevämpää selvittää se jo ennen treffejä, kuka nyt lähtee treffeille potentiaalisen lihaliemikuutioiden käyttäjän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole järkevämpää selvittää se jo ennen treffejä, kuka nyt lähtee treffeille potentiaalisen lihaliemikuutioiden käyttäjän kanssa?
Ei saa antaa liian innokasta kuvaa luusta tehtyyn liemeen. Asia pitää selvittää vaitonaisesti treffeillä, esim. treffit lihakeittolounasravintolaan, ja yrittää vihjailla "onkohan tämä liemi tehty oikeasti luusta vai kuutiosta"
Kommenttiani ei julkaistu, vaikka se oli ihan asiallinen mielipide :(
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiani ei julkaistu, vaikka se oli ihan asiallinen mielipide :(
Kiroilitko?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä itsetehty lihaliemi on jotenkin ällöä, sillä miksi haluaisin keittoon makua luusta?? Siksi ostan lihaliemikuutioita.
Niistä luista saa paljon muutakin kuin makua.
Toki itsetehtyä lihalientä ei tarvitse tehdä eikä käyttää. Kuutiot kannattaa kuitenkin jättää joka tapauksessa pois, ne pilaa ruuan kuin ruuan.
Entäs mies, joka ei osaa käyttää edes kuutioita?
Ihan positiivista, että hän kuitenkin tekee itse ruokansa eikä syö eineksiä. Voidaan laittaa ruokaa yhdessä sitten, jos suhteemme syvenee. Minä hoidan kasvisruoat ja mies voi lisäksi laittaa itselleen halutessaan lihaa, kalaa ja muita eläinperäisiä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä luista saa paljon muutakin kuin makua.
Toki itsetehtyä lihalientä ei tarvitse tehdä eikä käyttää. Kuutiot kannattaa kuitenkin jättää joka tapauksessa pois, ne pilaa ruuan kuin ruuan.
Ai mitä paljon muuta?
tertwert kirjoitti:
Entäs mies, joka ei osaa käyttää edes kuutioita?
Hyvä, ettei osaa.
Vain palikka ei osaa käyttää edes kuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Vain palikka ei osaa käyttää edes kuutioita.
Viisas ei käytä kuutioita, joten niiden käyttöä ei tarvitse osata.
Kyllä!