Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#shetoo

Vierailija
22.08.2018 |

#metoo kampanjan keulahahmoa syytetään nyt lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tapauksesta on tueksi valokuvia. Keulahahmo itse syyttää uhria ja Anthony Bourdainia.

Lisäksi kun selaa twitteriä niin osa jopa puolustaa ja hyssyttelee. 99% kylläkin tuomitsee kansainvälisesti twitterissä ja medioissa.

Kaksinaismoralismi?

https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808202201147507_vd.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sitä mieltä, että yleensä häirintä on kyllä täysin uhrin omaa syytä. Siihen vaikuttaa esimerkiksi pukeutuminen ja oma käytös. En kuitenkaan keksi, millä tavalla poika voisi pukeutua provosoivasti tai aiheuttaa mitääneen tuollaisia ongelmia itselleen, joten tässä tapauksessa nainen on syyllinen.

Kummatkin sukupuolet pystyvät provosoivaan käytökseen halutessaan.

Vierailija
22/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän tämä uutinen edes paikkansa?

Epäiltiinkö tätä kertaakaan kun uhrina oli nainen? On kuva ja asiakirja tuosta hiljaiseksi maksamisesta

Joka ikinen kerta on epäilty tai syytetty uhria. Oli pahantekijä sitten julkkis tai tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen ahdistelu on AINA väärin, eikä metoo sulje mitään sukupuolta ulos. Uhri on uhri, syy on tekijässä. Se on väärin kun naiset kohtaavat sitä jokapäiväisessä elämässään ja yhtä hiton väärin se on tässä tapauksessa. Yksinkertaista, eikä tarvitse mitään teennäistä "shetoo"-hästäkiä.

Vierailija
24/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sitä mieltä, että yleensä häirintä on kyllä täysin uhrin omaa syytä. Siihen vaikuttaa esimerkiksi pukeutuminen ja oma käytös. En kuitenkaan keksi, millä tavalla poika voisi pukeutua provosoivasti tai aiheuttaa mitääneen tuollaisia ongelmia itselleen, joten tässä tapauksessa nainen on syyllinen.

Tässä on esimerkki patologisesta naisvihaajasta. Häirintä on aina naisen omaa syytä. Mitäs pukeutuu väärin, käyttäytyy väärin, kulkee väärässä paikassa jne. Minut kun raiskattiin niin päällä oli villapata ja farkut. Olin matkalla koulusta kotiin. Siinä sulle sitä väärää ja provosoivaa käytöstä. Sairas yksilö olet.

Vierailija
25/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä sinun täysin vinksahtanutta logiikkaasi seuraa, niin ethän sinä edes tiedä, miten kyseinen poika on pukeutunut, käyttäytynyt jne. On kyllä sairasta syyttää uhria.

Vierailija
26/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat meni niin, että palstalle kirjoittavat naiset eivät epäilleet naisuhrin todistusta, mutta mies kirjoittajat epäilivät.

Nyt naiset epäilevät poikauhrin selitystä ja miehet eivät epäile.

Ikäänkuin sukupuolittunut oikeudentunto. Mistä tämä johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä